Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: pennut sylki sankarihautojen päälle, rehtori kieltää taas

Vierailija
05.10.2023 |

Vantaalaisen alakoulun alkuviikosta järjestämä retki sai ikäviä käänteitä Pyhän Laurin kirkolla, kun osa oppilaista alkoi käyttäytyä epäkunnioittavasti ja pilkkaavasti retken aikana.

Vanhemmille lähetettiin retken tapahtumista viesti Wilma-järjestelmän kautta. Viestin mukaan osa oppilaista osoitti mieltään sankarihaudoilla hyppien ja niiden päälle sylkien.

--

Myyrmäen palveluyksikön aluepäällikkö Ursula Snellman vahvistaa, että asiaa on käsitelty koulussa oppilaiden kanssa. Koulussa keskusteltiin muiden kunnioittamisesta ja suvaitsevaisuudesta lapsille.

- Minun tietooni ei ole tullut solvaamista tai kiusaamista, Snellman kertoo.

Snellmanin mukaan rehtori olisi tiedottanut kaikenlaisesta ilmi tulleesta huonosta käytöksestä.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/7a1ffb8b-39ab-45af-a2aa-e01661475177

Kommentit (999)

Vierailija
781/999 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sotahan näille kaikille picpoceille pitäisi julistaa. Näkisitte mitä nämä sanovat suomalaisista omilla (antiwhite)palstoillaan. Nämähän hyökkäilevät suomen kansan kimppuun systemaattisesti,edes lapsia ei säästetä ja YHTÄKÄÄN kansanedustajaa ei kiinnosta? Mitä sanoo Suomen laki? 

Missä vdussa on ne marssit suomalaisen kansan olemassaolon hyväksi?? 

Sitten tulee vastamarssi: ei natseille.

Vähänkin vastustat katujengejä, jengisotia, yms niin olet pelokas rasisti.

Vierailija
782/999 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hesari kirjoitti kesä kuumalla kuinka somalit ei uskalla käydä enää edes kaupassa kun hyllyjen välistä voi vaania paha persu. Laatu journalismia tosiaan.

Kesäkuuma ja laatujournalismi ovat yhdyssanoja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/999 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hesari kirjoitti kesä kuumalla kuinka somalit ei uskalla käydä enää edes kaupassa kun hyllyjen välistä voi vaania paha persu. Laatu journalismia tosiaan.

Kesäkuuma ja laatujournalismi ovat yhdyssanoja...

Et muuta sitten keksinyt kommentoida? Mene Ruotsiin auttamaan jengiterrorismin vastaisessa työssä.

Vierailija
784/999 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän pitää ahkerammin rukoilla Jumalaa herättämään tämä kansa ja kaikki tässä maassa asuvat Hänen totuuteensa ja rakkauteensa. Pyytää ohjaamaan yheyteensä niin ateistit, kuin muslimitkin. Rukoilla Herraa armahtamaan tätä maata ja tätä kansaa. Rukoilla että hän aivan erityisesti katsoisi niiden puoleen, jotka kiihkeimmin Häntä vihaavat ja kristittyjä vainoavat. 

Se on mielikuvitushahmo.

Joskus on vaan opittava kunnioittamaan toisten uskontoa ja mielipiteitä.Voisit hävetä! 

Vierailija
785/999 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ne toimii kun kotona opetetaan. Eli ei mitään arvoa "väärä uskoisten elämällä tai kuolemalla tai uskonnolla. Oliko tämä jollekin taas yllätys?

Ei ole ja muslimeilla on täysi oikeus toimia noin.

Vierailija
786/999 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajien vika, kun eivät pitäneet kurissa pentuja.

Vierailija
787/999 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo se on kumma kun noita pentuja ei saada millään kuriin.

Lait on tehty jo etukäteen sitä varten ettei voi. Nyt vaan katellaan munattomina ja tissittöminä ja kädettöminä mitä tuleman pitää. Ja tiedämme mitä. Mikä ihmeen velvoite on mielistellä yhtään ketään?  Heistä saatava hyötykin on miinusmerkkinen, ettei silläkään voi puolustella tätä valtavaa suvaitsevaisuutta. 

Suomalaiset ovat rähmällään ulkomaalaisten edessä. Jotenkin ajattelevat, että niitä pitää mielistellä että ne sanoo kehuu Suomea. Suomalaisten mielestä ulkomaalaisia ei voi kohdella tasavertaisesti eikä vaatia samoja asioita kun suomalaisilta koska ne eivät tunne meidän tapoja ja lakeja. Siksi pitää ymmärtää.

Olen itse asunut 40 v ulkomailla eri maissa. Missään en ole saanut etuoikeutettua kohtelua vaan olen joutunut ihan itse omalla rahalla kotouttamaan itseni ja opiskelemaan kunkin maan kielen, lait ja tapakulttuurin. Siksi en ymmärrä tätä suomalaisten ulkomaalaisten mielistelemistä ettei uskalleta tehdä mitään.

Tämä johtuu suomalaisten narsistisesta kansanluonteesta. Narsisti ei kykene tasavertaiseen vuorovaikutukseen, ystävyyteen, toisten kanssa vaan muut ovat narsistille joko ylä- tai alapuolella. Tästä riippuen käytös on sitten joko halveksivaa ja kiusaavaa tai matelevaa ja orjailevaa. 

Eiköhän se ole ihan päinvastoin. Olemme kunniakansalaisille alempiarvoisia, ja väärä uskontokin vielä. Olemme piikoja niille.

Ainakin erään kansan edustajat tänne ovat valikoituneet tietystä heimosta, joka heidän perinteensä mukaan polveutuu jostain heikäläisistä kuninkaista, jolloin hekin mielestään ovat kuninkaallisia ja siksi pitävät meitä alempiarvoisena roskana. Eivät tunnu tietävän, että aika monella suomalaisellakin on kuninkaallisia esivanhempia, peräti sellaisia, joiden nimet ja teot ovat historiantutkijoiden tiedossa, ja joita saatetaan opettaa jopa koulussa ja joihin nämä jälkipolven edustajat kykenevät nimeämään joka ikisen välissä olevan esivanhemman. 

Sinänsähän sillä ei ole edes mitään väliä kenestä polveutuu, mutta näille tuntuu olevan.

Niillä nyt joka toinen on joku prinssi tai kuningas. Ei merkitse yhtikäs mitään täällä.

Vierailija
788/999 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lait on tehty jo etukäteen sitä varten ettei voi. Nyt vaan katellaan munattomina ja tissittöminä ja kädettöminä mitä tuleman pitää. Ja tiedämme mitä. Mikä ihmeen velvoite on mielistellä yhtään ketään?  Heistä saatava hyötykin on miinusmerkkinen, ettei silläkään voi puolustella tätä valtavaa suvaitsevaisuutta. 

Suomalaiset ovat rähmällään ulkomaalaisten edessä. Jotenkin ajattelevat, että niitä pitää mielistellä että ne sanoo kehuu Suomea. Suomalaisten mielestä ulkomaalaisia ei voi kohdella tasavertaisesti eikä vaatia samoja asioita kun suomalaisilta koska ne eivät tunne meidän tapoja ja lakeja. Siksi pitää ymmärtää.

Olen itse asunut 40 v ulkomailla eri maissa. Missään en ole saanut etuoikeutettua kohtelua vaan olen joutunut ihan itse omalla rahalla kotouttamaan itseni ja opiskelemaan kunkin maan kielen, lait ja tapakulttuurin. Siksi en ymmärrä tätä suomalaisten ulkomaalaisten mielistelemistä ettei uskalleta tehdä mitään.

Tämä johtuu suomalaisten narsistisesta kansanluonteesta. Narsisti ei kykene tasavertaiseen vuorovaikutukseen, ystävyyteen, toisten kanssa vaan muut ovat narsistille joko ylä- tai alapuolella. Tästä riippuen käytös on sitten joko halveksivaa ja kiusaavaa tai matelevaa ja orjailevaa. 

Eiköhän se ole ihan päinvastoin. Olemme kunniakansalaisille alempiarvoisia, ja väärä uskontokin vielä. Olemme piikoja niille.

Ainakin erään kansan edustajat tänne ovat valikoituneet tietystä heimosta, joka heidän perinteensä mukaan polveutuu jostain heikäläisistä kuninkaista, jolloin hekin mielestään ovat kuninkaallisia ja siksi pitävät meitä alempiarvoisena roskana. Eivät tunnu tietävän, että aika monella suomalaisellakin on kuninkaallisia esivanhempia, peräti sellaisia, joiden nimet ja teot ovat historiantutkijoiden tiedossa, ja joita saatetaan opettaa jopa koulussa ja joihin nämä jälkipolven edustajat kykenevät nimeämään joka ikisen välissä olevan esivanhemman. 

Sinänsähän sillä ei ole edes mitään väliä kenestä polveutuu, mutta näille tuntuu olevan.

Niillä nyt joka toinen on joku prinssi tai kuningas. Ei merkitse yhtikäs mitään täällä.

Heh. Tuttu kertoi  ylpeänä tyttärensä seurustelevan afrikkalaisen prinssin kanssa. Että ihan kuninkaallisia.

Vierailija
789/999 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ne toimii kun kotona opetetaan. Eli ei mitään arvoa "väärä uskoisten elämällä tai kuolemalla tai uskonnolla. Oliko tämä jollekin taas yllätys?

Ei ole ja muslimeilla on täysi oikeus toimia noin.

No mutta, näillä sanoilla on siis samassa hengessä ihan ok käydä levittämässä vähän demokratiaa noille?

Vierailija
790/999 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko kesä jauhettiin r asismi p askaa. Vieläkin puistattaaa moinen p askanjauhaminen. On tästä tullut oikein ääliöiden maa.

Todellakin. Esko Aho kommentoi osuvasti asiaa. Että koko kesä oli vaan rasismia, rasismia...

Vierailija
791/999 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä; tämä on tullut kaikille selväksi, jotka näkevät todellisuuden sellaisena kuin se on, ei sellaisena kuin unelmoisi sen olevan. Kuulemma itse a**ah on luvannut omilleen vääräuskoisten maat ja omaisuudet. 

Mutta; suomalaiset ovat kuitenkin itse vastuussa siitä, miten pitkälle tämän on annettu mennä. Esim. Viro on samojen EU-lakien alainen turvapaikkakysymyksissäkin.  Viro teki vähimmän mitä vaaditaan; tarjosi yhteismajoituksen, vaaditut päivittäiset ateriat hengen pitimiksi ( EU-laki ei vaadi, että aterioiden on oltava kalleinta sisäfilettä) sekä käyttörahaa, oliko se muistaakseni  n. 30 €/ kk. Ja tämäkin kaikki vain tietyn määräajan. Näillä spekseillä muualta tulleet eivät itse halunneet maahan jäädä.

Suomi sen sijaan antaa kalleimmat asunnot, kodinkoneet, autot & ajokortit, rahaa niin paljon, että ulkomaan matkailukin onnistuu - ja tämä elämän loppuun asti ilman vastinetta. Tätä ei mikään ulkopuolinen taho ole Suomelta vaatinut, ei EU, YK,  Nato, Kiina you name it.

Tämä kaikki on ihan kotoperäistä 'möyrimistä', josta ei ketään muita voi syyttää. Totta kai tyhmän eväät syödään ensin, jos ehdoin tahdoin hyväksikäytettäväksi suostuu. Samoin monet tulijat ovat ilmaisseet, ettei heille ole ongelma jos päiväkotien tai koulujen kevätjuhlassa lauletaan kristillinen laulu. Tämäkin on ollut ongelma lähinnä suomalaisille itselleen.

Vierailija
792/999 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää, eikö sossut ikinä puutu musuliäitien lasten kasvatukseen? Kyllä suomalaisperheitä syynätään tarkasti ja lapsia ollaa hustaanottamassa herkästi, mutta suojeleeko tietty uskonto tältä? Totuushan on, kuten kaikki näkee joiden asuinalue sattuu olemaan monikulttuurista, että lapsia ei kasvateta. Saavat leikkiä ja riehua miten lystäävät, koskaan vanhemmat eivät käske lopettamaan, olemaan hiljempaa, olemaan potkimatta penkkejä busseissa, olemaan syömättä kaupan tuotteita ennen kassalla maksua. Koulussa sitten ekan kerran kuulevat kurista, ja siinä on imaamin opetus päinvastainen, vääränuskoiselta ei oteta ohjeita.

Milloin oikeasti uskalletaan ottaa päämme takapuolesta ja olla woke tälle? Väkivaltainen ja erittäin vaarallinen, eurooppalaisia arvoja vastaan oleva uskonto, mitä se täällä tekee?  Ja miten olemme olleet niin kauan sokeita tälle?...

Vierailija
793/999 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon niin kyllästyny kurittomiin ja huonokäytöksisiin lapsiin ja kasvatusvelvollisuutensa laiminlyöviin ja välinpitämättömiin vanhempiin sekä löysään koulukuriin ja seliseliseli-opettajiin ja rehtoreihin.

Ryhtiä periaatteisiin, sanoihin ja tekoihin!

Suurehkon remontin tarttisi sekä opetustoimi, että sossu sen suhteen mitä voi tehdä ja mitä pitää tehdä kun ongelmia tulee. LIsänä tarvittaisiin lakimuutosta alaikäisten lasten vanhempien vastuun osalta, sekä melkoisen täysuudistuksen koskien lasten ja nuorten rikoksia ja niiden seuraamuksia. 

Tuntuu todella kummalliselta kun kuulee vaikka näistä kiusaamistapauksista, joissa kiusaajan vanhempia ei vaan kiinnosta tulla koululle keskustelemaan. Ei tunnu olevan enää mitään velvollisuuksia vanhemmilla, tai lapsillakaan sen puoleen. 

Pitäisi olla velvollisuus tulla selvittämään jälkikasvun töllöilyt, tai jos ei tule hyvällä, niin sitten tuodaan poliisin ja sossun voimin keskustelemaan. Tämä siis vähäisemmissä teoissa. Väkivalta pitää ruveta näkemään väkivaltana vaikka se kohdistuisi lapseen lapsen tekemänä, eikä puhua kiusaamisesta. Tästä pitäisi aina tulla seuraamuksia niin tekijälle, kuin vanhemmillekin. Vanhemmille sakkoa, pakollista kasvatusohjausta, sekä vaikka jotain yhdyskuntapalvelua. Eiköhän alkaisi kiinnostamaan mitä se oma mussukka tekeekään, kun ne teot vaikuttaisivat itseenkin. 

Lasten osalta ne koulukiusaajat pitäisi saada eristettyä normaaleista lapsista helpommin. Tarkkailuluokat takaisin ja jos sielläkään ei osata olla, niin sitten eristetään yksin jonkun kouluohjaajan kanssa määräajaksi. Etenkin välitunneille niitä pikkuhirviöitä ei saa päästää ilman erityisvalvontaa, tai kulkemaan yksin kotiin ja kouluun, koska matkoillahan ne myös kiusaavat. Vanhemmat voisi velvoittaa vaikka saattamaan ne kodin ja koulun väliä ja vastaamaan siitä, että siellä käyttäydytään, tai tulisi lisää sanktioita vanhemmille. 

Mohammedin perhettä kiinnostaa vaan, että kelan massit tulevat ajallaan tilille.

Vierailija
794/999 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapautetaan muutama nulikka käsistään, niin ehkä ymmärtävät, että välillä pitäisi miettiä vähän mitä tekee.

Enkä nyt toki tästä syystä tuota ehdota, vaikka tuollainen häpäisy taitaakin olla näiden uskossa kuolemantuomion arvoinen kepponen.

Vierailija
795/999 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän pitää ahkerammin rukoilla Jumalaa herättämään tämä kansa ja kaikki tässä maassa asuvat Hänen totuuteensa ja rakkauteensa. Pyytää ohjaamaan yheyteensä niin ateistit, kuin muslimitkin. Rukoilla Herraa armahtamaan tätä maata ja tätä kansaa. Rukoilla että hän aivan erityisesti katsoisi niiden puoleen, jotka kiihkeimmin Häntä vihaavat ja kristittyjä vainoavat. 

Se on mielikuvitushahmo.

Joskus on vaan opittava kunnioittamaan toisten uskontoa ja mielipiteitä.Voisit hävetä! 

Itse olen kantis. Olen r asisti ja piinkova ateisti. Tulet pettymään pahasti kun et pääsekään harppukuoroon kun kuolet. Toki fantasioida saa vaikka mistä.

Vierailija
796/999 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh. Tuttu kertoi  ylpeänä tyttärensä seurustelevan afrikkalaisen prinssin kanssa. Että ihan kuninkaallisia.

Vai lihiksen kanssa seukkaa

Vierailija
797/999 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää, eikö sossut ikinä puutu musuliäitien lasten kasvatukseen? Kyllä suomalaisperheitä syynätään tarkasti ja lapsia ollaa hustaanottamassa herkästi, mutta suojeleeko tietty uskonto tältä? Totuushan on, kuten kaikki näkee joiden asuinalue sattuu olemaan monikulttuurista, että lapsia ei kasvateta. Saavat leikkiä ja riehua miten lystäävät, koskaan vanhemmat eivät käske lopettamaan, olemaan hiljempaa, olemaan potkimatta penkkejä busseissa, olemaan syömättä kaupan tuotteita ennen kassalla maksua. Koulussa sitten ekan kerran kuulevat kurista, ja siinä on imaamin opetus päinvastainen, vääränuskoiselta ei oteta ohjeita.

Lukuisat kerrat olen nähnyt tuoretiskillä kun s ompanssi penskat haistelevat jotain tuotetta monttu auki ja laittavat takaisin sen sinne koriin.

Niiden äippä, kävelevä musta j ätesäkki siinä katselee vieressä sanomatta mitään. Ja niillä polttelee kelan massit kivasti hunnun uumenissa.

Vierailija
798/999 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on mielikuvitushahmo.

Itse olen kantis. Olen r asisti ja piinkova ateisti. Tulet pettymään pahasti kun et pääsekään harppukuoroon kun kuolet. Toki fantasioida saa vaikka mistä.

Siistipä sanojasi!

Vierailija
799/999 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on mielikuvitushahmo.

Sinä tulet anomaan tuomiopäivänä Jumalalta pääsyä takaisin tänne korjaamaan virheesi mutta et pääse. Uskovainen ei pety ikinä, eikä menetä mitään elämällä toisia kunnioittaen ja yleensäkin hyvää elämää. -eri

Vierailija
800/999 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ollakin prinssi ja mukava ihminen. Tuskin tuota prinssiä kiinnostaa pommi-iskut ja raiskaaminen. Afrikassa on myös hyvin kunnollisiakin ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme