Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia estoja teillä on seksiin liittyen? Mitä ette voi/voisi tehdä?

Vierailija
05.10.2023 |

Olisi kiinnostava saada asiaan eri näkökulmia niin, että niitä ei alettaisi arvottaa vahvasti (/synnyttää turhaa vastakkainasettelua) vaan kuulla ja ehkä oppia vähän ymmärtämään, että miksi jokin asia on jollekulle ok, ja jopa nautinnollista, ja miksi joku toinen kokee saman asian vastenmielisenä?

Siksi tämä aloitus, kun mediasta saa nykyään helposti kuvan, että monet jutut ovat tosi yleisiä seksissä nykyään ja että on aika poikkeus, jos ei haluaisi niitä harrastaa. Ja vaikka tietenkään kenenkään ei tarvitse ikinä tehdä mitään seksissä mitä ei halua, niin miettii joskus, että saako omien rajoitteiden takia edes kumppania.

Itselle suuseksi on sellainen asia että en vain pysty siihen (enkä halua että sitä minullekaan annetaan). Ihan tarkkaan en osaa edes analysoida että mistä se vastenmielinen tunne kumpuaa. Vaikka en tietenkään pidä kumppanin värkkejä rumina tai ällöttävinä, päinvastoin! Ja käsillä/sormilla on mukavakin koskea ja antaa toiselle nautintoa. Mutta jokin totaalinen stoppi on suuseksissä.

Ps. Toki mieltymykset ja estot voivat muuttua suhteen aikana. Toistaiseksi tuo aiemmin mainittu tuntuu olevan itsellä niin vahvana, että en pysty kuvittelemaan tällä hetkellä että se lientyisi, mutta eihän sitä koskaan tiedä.

Olisikin kiinnostava kuulla myös, onko jokin juttu muuttunut ajan mittaan tai onko jokin asia niin pysyvä, että esto ei "lienny" koskaan.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelussa menee sekaisin estoisuus ja erilaiset fetissit. Estoisuudella ei tarkoiteta sitä, ettei joku fetissi kiihota tai joka jopa ällöttää.

Itse en ole lainkaan estoinen ja minulla on fetissi, mutta suurin osa muista fetisseistä ei kiihota yhtään, joten en näe järkeä niitä tehdä. Ällöttäviä fetissejä on ainakin mies naisten vaatteissa (tulee mieleen Uhrilampaat) ja kaikenlaisen pakottamisen tai väkivallan kohteena oleminen. Molemmat ovat sellaisia, että jättäisin suhteen, jos mies osoittaisi tuollaisiin pienintäkään taipumusta. 

Vierailija
42/47 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikki muu sukupuoleen katsomatta käy, paitsi väkivaltainen käyttäytyminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pidä kaikista ruumiinosistani, tai niitä kauniina, joten pitkään on ollut ja varmaan uusissa suhteissa aina tulee esiin estoisuus olla täysin alasti miehen edessä, niin että mies saa ihan rauhassa katsella. Todella vaikeaa. Minulla on aina ollut vaikea suhde kehooni, ihan allergioidenkin takia oma kehosuhde on saanut paljon kolauksia. milloin jossain on ihottumaläsikää, milloin mitäkin. Tämä nykyinen mieheni on täysin estoton ja estää usein minua häpeilemästä kehoani ja antaa tulla ihan täysillä minun tietooni sen miten paljon kehostani tykkää eikä muuttaisi siinä mitään. Ihan huippumies. Pidän muutenkin tuolla tavalla miehekkäästä miehestä, joka tarvittaessa pitää naista pystyssä tai työntää selkä seinää vasten, jos ei tajua jotain mitä pitäisi tajuta. Tämä nyksäni tuntuu osavan tuon ihan luonnostaan. Tämä nyksäni on mies niin henkisesti kuin kehollisestikin, sellainen normaalin seksikäs miehen keho, jota tottaki jumaloin.

Vierailija
44/47 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun olen tullut tietoiseksi lapsuuden traumoistani, niin vähän vaikeaa koko seksi. En ole harrastanut sitä nyt yli vuoteen.

Vierailija
45/47 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan ole kiinnostunut takareiän  asioista mutta tiedän naisen jolle kakkonen on ykkönen. Tietenkin on paljon miehiä joita se kiinnostaa, osa näistä on latentisti homoj mutta saahan sitä olla.

Vierailija
46/47 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estoja? 

Seksin tulisi vapauttaa ihmisen  ( niistä. ihmeen?) estoista.

Niin itse ainakin teen.

Vierailija
47/47 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tämä on hyvä aloitus, harmi että ihmiset tulevat vaan listaamaan jotain aika extremeasioita, eikä mitään keskustelua varsinaisesta estoisuudesta ole syntynyt.

Tuntuu, ettei monet kunnolla edes lue aloituksia muutenkaan, on vaan kiire päästä kertomaan omista jutuistaan, vaikka sitten aiheen vierestä.

Mitä sun vastaus sitten tarjosi itse aloitukseen. Ei yhtään mitään.

No toivottavasti edes joku päätti olla kirjoittamatta tuota samaa, että kakka ei kiinnosta. Tosin monet silti kirjoittivat sen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi