Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seiska: "Lähipiirin' mukaan Chacilla on ollut salasuhde

Vierailija
05.10.2023 |

Nuoreen suomalaiskomistukseen noin vuoden.

Kommentit (969)

Vierailija
521/969 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa ylläripylläri.

No pakko sanoa, että en minä ainakaan ole mitenkään yllättynyt, kun ko. pariskunnasta kyse..

Ja nyt Seiska kertoo että Hildenit somettavat että kaikki hyvin ja ovat tietoisia omista asioistaan. Eli Cucca on antanut siunauksensa Caccin syrjähypylle, näin tämän ymmärrän. Toivottavasti Cocci ei ole sijaiskärsijä näiden Hildeenien sekoilussa.

Yrittävät pitää kulisseja pystyssä. Ero tulee, ihan epäsopiva pari alun perin.

Joo kyllä. Aivan kummallinen pari. Jukalla oli edustava ja fiksunoloinen se ex. Miksi erosivat? Onko Jukka seksiriippuvainen tms ja siksi avoin suhde nytkin?

Vierailija
522/969 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran vedet silmissä näille Chachin nimimuutoksille :'D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/969 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka se on????

Vierailija
524/969 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina ällöttänyt tuo hampuusi Jukka ja sen tekonaurut ja itkut.

Kulahtanut setämies ja aina se karmee hattu päässä.

Näyttää ihan puliukolta.

Nää kommentit on ihan parasta viihdettä!

Ei ole, vaan typerää koulukiusaajamaista muiden haukkumista.

no täällähän sanottiin että Cucka-Jukka oli koulukiusaaja. Kaikki Cuckkelijukkelin kiusaamat varmaankin toivovat lisää kierroksia tähän juttuun

Nykyisinhän Jukka on kovasti kiusaamista vastaan. Ja juuri näin nämä narsistiset julkkiskiusaajat toimivat; ensin edetään muita alistamalla, sitten kun on päästy hyvään sosioekonoomiseen asemaan, halutaan muuttaa "säännöt", koska pelätään että esim. omat penikat joutuvat kiusatuiksi.

Vierailija
525/969 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen lähipiiri antaa toisensa ilmi Seiskalle.

Kunnon wt-piiri..

Vierailija
526/969 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naikoot ristiin rastiin mutta kun on lapset niin vastuu täytyy ottaa.

Onko nämä lapset mielestäsi jotenkin kärsineet?

Sairas malli perheestä. Kulissit ovat pahimmat pettäjillä tai ns avoimessa suhteessa oleville.

Niin. Vakaiden ja tasapainoisten ihmisten ydinperheissä ei kenenkään tarvitse elää itsensä kanssa kulississa.

Vakaiden ja tasapainoisten ihmisten ydinperheessä ei olla salasuhteessa vaan nussitaan avoimesti myös julkisilla paikoilla.

Vierailija
527/969 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauran vedet silmissä näille Chachin nimimuutoksille :'D

Satsi, sutsisatsi, Kakki ja mitä noita nyt on..

Vierailija
528/969 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chuchi-chachi löysi nuoremman ja viriilimmän. Kukin vuorollaan joutuu vaihtoon.

Vierailija
529/969 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naikoot ristiin rastiin mutta kun on lapset niin vastuu täytyy ottaa.

Onko nämä lapset mielestäsi jotenkin kärsineet?

Sairas malli perheestä. Kulissit ovat pahimmat pettäjillä tai ns avoimessa suhteessa oleville.

Niin. Vakaiden ja tasapainoisten ihmisten ydinperheissä ei kenenkään tarvitse elää itsensä kanssa kulississa.

Vakaiden ja tasapainoisten ihmisten ydinperheessä ei olla salasuhteessa vaan nussitaan avoimesti myös julkisilla paikoilla.

Family that fucks together stays together...

Vierailija
530/969 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tän yhden ehdokkaan ig tilille ei enää pääse.

Kenen? Ainakin tuon ilmeisen jyystäyskaverin eli Beatan Benjam-veljen ig:iin pääsee.

Vierailija
531/969 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Jukka luet tätä - ja varmasti luet - niin nyt se suhde kerrasta poikki. Teet vain muuten itsesi naurunalaiseksi. Asiallinen päivitys instaan, jossa kerrot 7:n jutun olevan totta ja että viet paperit maistraattiin tänään. Lapsia et varmaan saa itsellesi menneisyytesi takia, mutta tapaamisoikeudet toki. 

Se on jännä miten naisia kannustetaan olemaan jalkavaimoja, petettyjä rättejä mutta mies halutaan heti joukolla pelastaa. Kun mies pettää, huudetaan miten yksityisasia ja ei kuulu kenellekään. Te heterot olette kuvottavia, miesten maine ja kunnia kaikki kaikessa samalla kun akka itsekin vaihtaa nimensä merkiksi olevansa arvoton.

Vierailija
532/969 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan mies pysty jakamaan naistaan toisten miesten kanssa tai vaihtoehtoisesti antamaan pettämisnöyryytystä anteeksi. Ainakaan tunteellinen Jukka. Joku robomies ehkä tai aivan tossukka joka taloudellisesti riippuvainen naisestaan. Hädissään voi toki yrittää sopia ettei menetä toista mutta asia nousee joka jumalan kinassa ja riidassa mukaan. Pettämisen myötä jokainen suhde on tunnetasolla taputeltu tai avoimet suhteet etenkin toksisia jos molemmat käy vieraissa ja luonteet sekopäisiä. En kyllä voi pahoitella koska vakka ja kansi-jne.70,

Tämä. Ja kun miettii, että tuollaisen "perhe-elämän" keskellä on vielä 4 lasta.. Ja vanhin lapsista alkaa olemaan teini-iässä, joten voi hyvin joutua kuulemaan koulukavereiltaankin tuosta, kun siitä on lööpeissä ollut.

Vierailija
533/969 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Jukka luet tätä - ja varmasti luet - niin nyt se suhde kerrasta poikki. Teet vain muuten itsesi naurunalaiseksi. Asiallinen päivitys instaan, jossa kerrot 7:n jutun olevan totta ja että viet paperit maistraattiin tänään. Lapsia et varmaan saa itsellesi menneisyytesi takia, mutta tapaamisoikeudet toki. 

Se on kerrasta poikki sanon suoraan sen

Jos sä toisien kanssa vain meet

Muuten sauhuta saat, suo mä kieltele en

Mutta muista jos virheen sä teet

Sua mä toisien kanssa en jaa

Paras miettiä ootko nyt onnellinen

Sä et anteeksi toista naista saa

Ettei miehinen ylpeys kolhuja sais

Talon herrana kukkoilla voit

Kun sun maineesi kärsivän en haluais

Juo jos tahdot kuin ennenkin joit

Mutta hurmurin elkeet ne mulle ei käy

Varo ettei sen merkkejä näy

Auta armias sua, jos sä pettäisit mua

Leppäkeihäänä lentäisit pois

Kaapin paikan sä kernaasti määrätä saat

Ja mä kiltisti täyttäisin sen

Ja jos sä toisien nähden sä käskyjäs jaat

Niin mä siitäkään suuttuisi en

Ole herra, mut herrana käyttäydy myös

Ja mun kanssani vietä myös yös

Silloin laulusi laulettu ois

Vierailija
534/969 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan mies pysty jakamaan naistaan toisten miesten kanssa tai vaihtoehtoisesti antamaan pettämisnöyryytystä anteeksi. Ainakaan tunteellinen Jukka. Joku robomies ehkä tai aivan tossukka joka taloudellisesti riippuvainen naisestaan. Hädissään voi toki yrittää sopia ettei menetä toista mutta asia nousee joka jumalan kinassa ja riidassa mukaan. Pettämisen myötä jokainen suhde on tunnetasolla taputeltu tai avoimet suhteet etenkin toksisia jos molemmat käy vieraissa ja luonteet sekopäisiä. En kyllä voi pahoitella koska vakka ja kansi-jne.70,

Et sinä ala sanelemaan mitä miehen pitää tehdä :D. Ihan älytöntä miten te suojelette miesten virallista moniavioisuutta joka on sallittu vain miehille, sitten kieutte kaiken olevan vapaata, samalla kun kontrolloitte koko ajan mitä nainen ja mies aa valita. On aivan miehen OMA VALINTA alistua ja antaa naisen panna muita, sinä et todellakaan asiaa päätä. Miten kehtaatte peukuttaa tätä, kun naiset ovat aina niitä tossun alla olevia rättejä? Sitähän te perustelette VAPAUDELLA, vaikka naisen moniavioisuutta ei edes lailla sallita missään :D

Kovasti te puollatte niitä miehen vallan yhteisöjä joissa vain mies saa nu**ia kasaa naisia, mutta sitten ette kunnioita perheen VALINTAA valita naisen valta?

Miehiä tulee tasan suostutella ja pakottaa alistumaan, ihan kuten naisille tehdään.

Vierailija
535/969 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on jännä miten naisia kannustetaan olemaan jalkavaimoja, petettyjä rättejä mutta mies halutaan heti joukolla pelastaa. Kun mies pettää, huudetaan miten yksityisasia ja ei kuulu kenellekään. Te heterot olette kuvottavia, miesten maine ja kunnia kaikki kaikessa samalla kun akka itsekin vaihtaa nimensä merkiksi olevansa arvoton.

No pitikö tähänkin ketjuun taas tunkea joku lepakko-hint ti-teema..

Vierailija
536/969 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Ja kun miettii, että tuollaisen "perhe-elämän" keskellä on vielä 4 lasta.. Ja vanhin lapsista alkaa olemaan teini-iässä, joten voi hyvin joutua kuulemaan koulukavereiltaankin tuosta, kun siitä on lööpeissä ollut.

Et sinä asiaa päätä. Naisia kannustetaan sukunimenvaihtoon, huiveihin ja sadantena panona olemiseen. Miehille sama. Ette te päätä mitä mies saa valita.

Vierailija
537/969 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettei miehinen ylpeys kolhuja sais

Talon herrana kukkoilla voit

Kun sun maineesi kärsivän en haluais

Juo jos tahdot kuin ennenkin joit

Mutta hurmurin elkeet ne mulle ei käy

Varo ettei sen merkkejä näy

Leppäkeihäänä lentäisit pois

Kaapin paikan sä kernaasti määrätä saat

Ja mä kiltisti täyttäisin sen

Ja jos sä toisien nähden sä käskyjäs jaat

Niin mä siitäkään suuttuisi en

Ole herra, mut herrana käyttäydy myös

Ja mun kanssani vietä myös yös

Silloin laulusi laulettu ois

Ihana sävelmä, joka varmasti on soinut monen parisuhdeväkivaltatilanteen taustalla!

Vierailija
538/969 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina ällöttänyt tuo hampuusi Jukka ja sen tekonaurut ja itkut.

Kulahtanut setämies ja aina se karmee hattu päässä.

Näyttää ihan puliukolta.

Nää kommentit on ihan parasta viihdettä!

Ei ole, vaan typerää koulukiusaajamaista muiden haukkumista.

no täällähän sanottiin että Cucka-Jukka oli koulukiusaaja. Kaikki Cuckkelijukkelin kiusaamat varmaankin toivovat lisää kierroksia tähän juttuun

Nykyisinhän Jukka on kovasti kiusaamista vastaan. Ja juuri näin nämä narsistiset julkkiskiusaajat toimivat; ensin edetään muita alistamalla, sitten kun on päästy hyvään sosioekonoomiseen asemaan, halutaan muuttaa "säännöt", koska pelätään että esim. omat penikat joutuvat kiusatuiksi.

Tästä tuli mieleen Heikelä ja Linnanahde takavuosina radio-ohjelmassaan (Korporaatio) naureskelemassa tekemälleen koulukiusaamiselle ja uhreilleen.

Nykyisin sitten tämä m**kku (tai ainakin sen näköinen) Linnanahde esiintyy varsinaisena pyhimyksenä. Heikelälle pisteet siitä että on pysynyt lähes samana v**tumaisena Heikelänä.

Vierailija
539/969 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa ylläripylläri.

No pakko sanoa, että en minä ainakaan ole mitenkään yllättynyt, kun ko. pariskunnasta kyse..

Ja nyt Seiska kertoo että Hildenit somettavat että kaikki hyvin ja ovat tietoisia omista asioistaan. Eli Cucca on antanut siunauksensa Caccin syrjähypylle, näin tämän ymmärrän. Toivottavasti Cocci ei ole sijaiskärsijä näiden Hildeenien sekoilussa.

Yrittävät pitää kulisseja pystyssä. Ero tulee, ihan epäsopiva pari alun perin.

Kohta Chaci muuttaa takaisin jenkkeihin lapsineen samalla ja siitä sit pari kk niin tulee ero uutinen. Jukka tavataan Helsingin yöelämässä vikittelemässä uutta mimmiä, mahdollisimman hyvän näköistä, nuorta ja tunnettua. Joku Joalin tai Nelli Matula tulisi mieleen. Eri asia sitten lähteekö Jukan sekoiluun mukaan.

Hyvä että Kulta-Ida on jo varattu!

Entäs Tuksu?

Vierailija
540/969 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä kauaa jaksanut yhtä ukkoa, vaikka oli lapsiakin hankittu ja avioon kiirehditty. Ja eikös Jukka jättänyt perheensä tämän misun vuoksi?

Kyllä.

Jukka ehti olla vaimonsa kanssa parikymppisestä nelikymppiseksi, noin parikymmentä vuotta ja lapsetkin tehtiin.

Jukka alkoi pettää vaimoaan tämän Chacin kanssa, kun olivat pitkään samassa työpaikassa kuvaamassa jossain. En tiedä, kuinka kauan salasuhdetta kesti, kuukausia.

Sitten Jukka jätti vaimonsa ja otti tuon Chacin.