Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seiska: "Lähipiirin' mukaan Chacilla on ollut salasuhde

Vierailija
05.10.2023 |

Nuoreen suomalaiskomistukseen noin vuoden.

Kommentit (969)

Vierailija
241/969 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hurjaa, jos on Beaten veli. Onko Beata ollut tietoinen tästä kuviosta ja onko hyväksynyt?

Jos sulla on veli, pidätkö itseäsi jotenkin vastuullisena mitä tulee hänen seksielämäänsä?

En, mutta jos mun naimisissa oleva ystävä alkaisi pelehtimään mun veljen kanssa, niin kyllä mä olisin varpaillani veljeni hyvinvoinnin takia. Sitä haluaa lähimmilleen aina parasta. Ja en kyllä toivoisi veljeni olevan osallisena tällaisessa kuviossa.

Vierailija
242/969 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan olla että heillä on avoin suhde. Miksi pitää heti olettaa, että pettämisestä kyse kun nykyään moni pari kokeilee kaikenlaisia järjestelyjä. Epäilen, että Sannalla ja Markuksella oli sama homma, mutta kun sutinat paljastui niin oli pakko imagosyistä erota, ja toki myös ettei lasta kiusattaisi.

Meillä on avoin suhde ja olin kerran treffeillä kun törmäsin naapuriin. Oli kyllä vaivaannuttava tilanne. Sen jälkeen on katsonut minua halveksuvasti ja miestäni säälien. Minkäs teet, emme ala hänelle yksityisasioitamme kertomaan. Jos olisin julkkis niin tämä naapurikin varmaan avautuisi "pettämisestäni" seiskalle :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/969 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskiko salarakas satsit Chachiin?

Vierailija
244/969 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Chachi vaihtoi nuorempaan. Seiskan mukaan uusi rakas on timmi ja viriili.

Jukka on jo vanha mies.

Jos se on toi Papp, niin juu, ihan timmiltä näyttää

Siis se nuorempi benjam vai? Ehkä olen vaan itse liian vanha, ihan söpö poikanen kyllä. Jos pitäisi valita, niin otan siskon kuitenkin

Nä katselin sitä vanhempaa :D Ai se ei ollutkaan se

Vierailija
245/969 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaahan Jukkis jo olla vanha. Ilmankos vaimon teki mieli nuorta ja timmiä miestä.

Jukka yrittää olla nuorekas ja raha-asiatkin taitaa olla peresiillään kun päivähoitomaksutkin ulosotossa.

Vierailija
246/969 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat varmaan siirtyneet avoimeen suhteeseen kuten miljoonat muutkin ihmiset.

Vierailija
247/969 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan olla että heillä on avoin suhde. Miksi pitää heti olettaa, että pettämisestä kyse kun nykyään moni pari kokeilee kaikenlaisia järjestelyjä. Epäilen, että Sannalla ja Markuksella oli sama homma, mutta kun sutinat paljastui niin oli pakko imagosyistä erota, ja toki myös ettei lasta kiusattaisi.

Meillä on avoin suhde ja olin kerran treffeillä kun törmäsin naapuriin. Oli kyllä vaivaannuttava tilanne. Sen jälkeen on katsonut minua halveksuvasti ja miestäni säälien. Minkäs teet, emme ala hänelle yksityisasioitamme kertomaan. Jos olisin julkkis niin tämä naapurikin varmaan avautuisi "pettämisestäni" seiskalle :)

Jep, nää jutut on "paremmissa piireissä" nykyään tosi yleisiä. En tiedä onko luokkakysymys, mutta duunariluokassa yllättävän moni sen sijaan swingaa.

Vierailija
248/969 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on kyse avoimesta suhteesta, jos lähipiiri on paljastanut kyseessä olevan nimenomaan SALAsuhde.

Vierailija
249/969 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Jukka jättänyt vaimonsa tuon naisen takia ? Onko suhde mennyt päin perse### vai miksi muija pettää ?

250/969 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nä katselin sitä vanhempaa :D Ai se ei ollutkaan se

Toi bela on oikeasti tosi komea, harmi ettei ollut se!

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
251/969 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin on kyse avoimesta suhteesta, jos lähipiiri on paljastanut kyseessä olevan nimenomaan SALAsuhde.

Riippuu lähipiiristä. Jos se on joku naapuri tai kaverin kaveri niin ei tiedä kyllä välttämättä oikeasti mistään mitään. Ei avoimista suhteista todellakaan kaikille kerrota.

252/969 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Jukka jättänyt vaimonsa tuon naisen takia ? Onko suhde mennyt päin perse### vai miksi muija pettää ?

Jukan rahat loppui, eiköhän se vaimon kiinnostus kosahtanut siihen. Plus kaikki muu Jukan pettäminen, sekoilu, huumeet ym.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
253/969 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Speedy Gonzales. Nopeat askelkuviot lattareissa. Mies vain rämpii suossa ja pusikoissa. Klaffi ja uusintaotto, kiitos!

Vierailija
254/969 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu lähipiiristä. Jos se on joku naapuri tai kaverin kaveri niin ei tiedä kyllä välttämättä oikeasti mistään mitään. Ei avoimista suhteista todellakaan kaikille kerrota.

Tietäneekö kukaan muu kuin itse pariskunta.

Vierailija
255/969 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiskan jutussa mainittiin, että ko. mies on liike-elämässä mukana. Eli olisiko sittenkin vanhempi Pappin veljeksistä?

Vierailija
256/969 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietäneekö kukaan muu kuin itse pariskunta.

"Chachin salarakastajan henkilöllisyys on Seiskan toimituksen tiedossa. Komistus on edennyt urallaan ikäänsä nähden nopeasti ja saanut alallaan hyvin arvostetun työpaikan.

Nuorukainen on fyysisesti hyvin timmissä kunnossa. Hän ei epäröi esitellä Instagram-tilillään lihaksikasta vartaloaan ja pyykkilautavatsaansa."

https://www.seiska.fi/kotimaa/jukka-hildenin-chachi-vaimon-kuukausien-s…

Vierailija
257/969 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salasuhde ei tarkoita etteikö Jukka tietäisi. Pidetäänhän sivuhoidot salassa muilta avoimessakin suhteessa, ja vain sille puolisolle ja ehkä parhaille ystäville kerrotaan.

Vierailija
258/969 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Benjam voittanut jonkun nuorten kokkien kisan alkuvuodesta ja töissä Michelin-ravintolassa?

Vierailija
259/969 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vitut on :D Salasuhteissa just on se jännitys mukana miksi se on niin ihanaa. Jukka ei oo sen tyylinen mies että kattois hyvällä kumpaakaan järjestelyä naiselta.

Eri mieltä. Olen pettänyt ja se oli hirveää, koska syyllisyys kalvoi koko ajan. Kun saa luvan kanssa mennä niin voi keskittyä vain hyviin puoliin.

Vierailija
260/969 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seiskan jutussa mainittiin, että ko. mies on liike-elämässä mukana. Eli olisiko sittenkin vanhempi Pappin veljeksistä?

EI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä