Seiska: "Lähipiirin' mukaan Chacilla on ollut salasuhde
Kommentit (969)
Toki. Yleensä jos on ottanut vanhemman miehen, niin nuori rakastaja on enemmän sääntö kuin poikkeus.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea kuvitella että pikkulapsiperheen äidillä olisi aikaa. On vielä ollut petetty ja mainosti miten suomalainen rehellisyys vetosi.
Jos on totta niin nolo opetus kyllä.
Ai sanoi että tykkää suomalaisesta rehellisyydestä ja sitten itse petti??
Eikö Chachin aiempi mies ollut joku komea insta malli tyyppinen mies? Tulikohan petetyksi ja jätetyksi silloin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea kuvitella että pikkulapsiperheen äidillä olisi aikaa. On vielä ollut petetty ja mainosti miten suomalainen rehellisyys vetosi.
Mutta eihän sebole suomalainen. Voi tykätä rehellisyydestä vaikka itse pettääkin.
Suuren ikäeron suhteet ei vain toimi. Ihminen haluaa yleensä omanikäisensä kumppanin.
Se, että miehellä on pidempi tukka, ei tee hänestä nuorta tai nuorekasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eihän sebole suomalainen. Voi tykätä rehellisyydestä vaikka itse pettääkin.
No näinhän se onkin. Älkää tehkö niin kuin minä teen, vaan niin kuin sanon...
Vierailija kirjoitti:
Suuren ikäeron suhteet ei vain toimi. Ihminen haluaa yleensä omanikäisensä kumppanin.
Kauniiden naisten suhteet harvoin onnistuvat, oli ikäero mikä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Niin siinä käy Jukka, että nuorempi vaimo ei jaksa katsella kuihtuvaa miestä :)
Vierailija kirjoitti:
"Ihminen haluaa yleensä omanikäisensä kumppanin". Minulle miehenä kelpaa nuorempi tai vanhempikin.
Jos Jukka luet tätä - ja varmasti luet - niin nyt se suhde kerrasta poikki. Teet vain muuten itsesi naurunalaiseksi. Asiallinen päivitys instaan, jossa kerrot 7:n jutun olevan totta ja että viet paperit maistraattiin tänään. Lapsia et varmaan saa itsellesi menneisyytesi takia, mutta tapaamisoikeudet toki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt vain ero, lapset Jukalle ja Chackille vapaus.
Jukka on tuomittu huumerikollinen- ei saa lapsia.
Kuka sen tytön sitten on astuttanut?
Vanhuuden nahistunut kuihtuneisuus saa aina väistyä nuoruuden kukkeuden tieltä. Sellainen on elämä.
Vierailija kirjoitti:
Onks teil töitä tai omaa elämää?
Olen kipeänä.
Mulle tuli jotenkin outo tunne, siitä hääpäivityksestä.. mikä oli vähän aika sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vanhuuden nahistunut kuihtuneisuus saa aina väistyä nuoruuden kukkeuden tieltä. Sellainen on elämä.
Ja sitten ollaan me miehet, jotka olemme kaljuuntuneet jo teini-iässä.
Vierailija kirjoitti:
"Nuorukainen on fyysisesti hyvin timmissä kunnossa. Hän ei epäröi esitellä Instagram-tilillään lihaksikasta vartaloaan ja pyykkilautavatsaansa."
Näinhän se yleensä menee.
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
Hiusrajamies on aloittanut viikonlopun mies. XD
Palaakohan Jukka nyt häntä koipien välissä exänsä luokse... Eikös siitä alkuperäisestäkin liitosta ollut lapsia?
Vai onko tämä vaan karma is a bitch -tilanne kun eikös ne eronneet silloin kun Jukalla oli sutinaa mukden naisten kanssa? Nyt saa samalla mitalla takaisin uudelta vaimolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks teil töitä tai omaa elämää?
Olen kipeänä.
Mee hoitoon!
Juuri näin.
Ex-toimittaja