Kuinka pitkän kävelylenkin jaksat/jaksaisit tehdä kerralla?
Olisiko esimerkiksi 2,5 km kävelylenkki liian pitkä?
Kommentit (50)
Itse teen sellaisen 12-15 km lenkin nelisen kertaa viikossa. Nivelet ja lonkka vaivaa, joten ei tämän pidempää oikein voi vaikka jaksan sinänsä.
Jaksamiseen puolesta menisi varmasti vielä 50km mutta nivelet ovat eri mieltä.
60 km on ennätys. Perus arkilenkki on about 1 km, ja sitten jos oikein lenkille lähdetään niin about 20 km.
Normisti kävelen n 5km lenkin lähes joka päivä. Lenkki jää välistä jos on jotain muuta menoa tai joku myrsky-koiranilma. Olen kävellyt pitempiäkin lenkkejä mutta nykyään jalat kipeytyvät niissä. T.N66
Olen kävellyt 30 km töistä kotiin koska paska työkaveri lähti aikaisemmin ja minut piti tulla joku hakee työmaalta kotiin pomo lupasi mutta ei tullut. 8 tunnin työpäivän jälkeen sitten kävelin kotiin 5 tuntia. Haistatin pomolle sitten vitut ja otin loparit. Sitten pomo syytti minua jostain että työmaa viivästyy mutta haistatin paskat sille vaan. Olen minä kävellyt muutenkin 3 tuntia esimerkiksi kotoa venesatamaan ja takas.
2-3 kilsaa menee ihan ok sen jälkeen alkaa tuntua jo tyyliin vaellukselta.
Just kävelin 12 km jo totesin, että en ota tavaksi. Yleensä kävelen 5-8 km lenkkejä.
Kyllä minä 15 km kykenen kävelee helposti. Mutta kuljen mielummin fillarilla koska pääsee nopeammin.
Kävely on niin hidasta ja tylsää.
Kyllähän sitä pakon edessä jaksaisi varmaan joku 30-40km, mutta ei se kivaa ole enää.
15km on sellainen raja itselle että alkaa jaloissa tuntua.