Mikä on ihan nounou, kun etsit kumppania?
Minulle se on tupakointi ja kaljuus. Miehellä pitää olla hiukset päässä. Ja miten on, minua lähestyy poikkeuksetta kaljut miehet suomi24 ja happypancake sivuilla. En kehtaa kirjoittaa profiiliin, että ei kaljuille. Mutta turhauttaa. Onko vertaistukea?
Kommentit (185)
- huono ulkonäkö
- pahat mielenterveysongelmat
la ku tytön häpäreitä levitettäessä tulee esiin namia lohenpunaista
Vasemmistolaisuus, suvakkius, lihavuus, kynityt hiukset, vegemoskan tuputtaminen, naama täynnä niittejä yms typeriä koruja. Siinäpä nyt alkuun, tälläisiä muijia ei voi ymmärtää eikä sietää.
Kaljuus ja tupakoinninpoltto naisella nope !
Mä en eti mut vastaan silti: kökötteet! Siis jos kumppani ois ottanut kökötteet, niin se ois deal-breaker!
Tupakointi, ihmisten mollaaminen, itseäni lyhyempi, huumorintajuton.
valkaistu peräaukko, kummalla vaan
VaahtoVasara wrote:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono suuhygienia, värjätyt hiukset, mummopikkarit, liian roikkuvat tissit, pannukakkupylly, harakanvarpaat, tupakoiminen, kebab-annosta muistuttavat häpyhuulet, huono englanninkielen taito. Siinäpä muutama.
Tämä. Veit sanat suustani. Tuohon vois laittaa vielä ylipainon, leveän perseen ja puhelinpylväs jalat.
Nokitan kasvo-, napa-, nänni- ja sukuelinlävistyksillä.
Aiemmat suhteet ei-kantasuomalaisten kanssa
Kännykän räpläily
instagram/tiktok herutus videot ja kuvat
joka vloppu pakko käydä ”tyttyöjen kanssa yksillä”
röökaaminen tai muu vastaava kallumainen harrastus
Raidat hiuksissa
tekokynnet tai mikä tahansa muu joka ei oo aitoa kehossa
tässä nyt joitain
Itsestäänselvyytenä huumeiden käyttö, väkivaltaisuus ja liika humalahakuinen juominen (muutaman kerran vuodessa ok)
Muuten likaiset hampaat, haiseva hengitys, hien haju, liikalihavuus jos on itseäni lyhyempi.
Jos ei puhu mitään ja pari lausetta saa väkisin lypsettyä, niin nou nou.. Toisaalta myös liika puhuminen tai varsinkin itsensä ylistäminen.
Mutta vaikka olisi kuinka hyvät ominaisuudet, niin riippuu siitä kolahtaako vai ei.
Pienet lapset, tupakointi, alkoholin runsas käyttö, ei erityisen lyhyt mies
Näihin syy on se, etten pidä lapsista, olen raitis, en tupakoi ja olen varsin pitkä naiseksi.
Lapset varmaan tällä hetkellä suurin nounou.
mariinimalli?