Mikä on ihan nounou, kun etsit kumppania?
Minulle se on tupakointi ja kaljuus. Miehellä pitää olla hiukset päässä. Ja miten on, minua lähestyy poikkeuksetta kaljut miehet suomi24 ja happypancake sivuilla. En kehtaa kirjoittaa profiiliin, että ei kaljuille. Mutta turhauttaa. Onko vertaistukea?
Kommentit (185)
Vierailija kirjoitti:
Merkittävä ylipaino. Rajaa aika ison osan nykyään pois.
Minua ei haitannut, kunnes aloin ensimmäisen kerran suhteeseen reiliusti ylipainoisen kanssa. Kaikki ongelmat mitä lihavilla on haukuttu olevan olivatkin miehessä täyttä totta, kun olin ajatellut, että ovat vain rumaa haukkupuhetta. Tai sitten minulla kävi vain miehen suhteen todella huono onni. Joo, ei enää.
Palstamammolla on hurjasti vaatimuksia miehelle, mutta mitä annettavaa heillä on? Kuinka moni mies oikeasti haluaa jakaa elämänsä jonkun tämän palstan miehiä vihaavista naisista kanssa?
Uskominen horoskoopeihin. Käsinkosketeltavaa idiotismia ja 100% Turn-Off!!
Vierailija kirjoitti:
Uskominen horoskoopeihin. Käsinkosketeltavaa idiotismia ja 100% Turn-Off!!
Yksi ex alkoi heti asuntooni tultuaan "aistia energioita" ja kertoi sitten helpottuneena, ettei asunnossani ole mitään pahantahtoista. Sanoi helposti tuntevansa, jos rakennuksella on vaikea historia tai muita henkimaailman juttuja... Alkuun tämä oli ihan hassu juttu ja arvelin miehen itsekin suhtautuvan siihen suurimmilta osin ihan huumorina, mutta suhteessa kävi ilmi että uskoi muutenkin voivansa kosketuksen välityksellä imeä toisista ihmisistä muistoja ja ajatuksia, jotka näkee välähdyksin.
Paranormaalit asiat mieheltä siis ilmeisesti sujuivat, mutta normaalit arjen asiat eivät niinkään, ja jouduin olemaan äitinä patistamassa aina milloin minkäkin asian hoitamiseen...
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaisuus
Kyllä, ainoa miinus minullekin.
Vierailija kirjoitti:
Ylipaino, feminismi, riipputissit, näsäviisastelu, laiskuus, liian iso perse, lokkeilu, vasemmistolaisuus, demari, vihreä, itsekeskeisyys, huomioväriä tukassa, tatskat, alaikäiset lapset, koirat, kissat, heppa harrastukset, suvaitsemattomuus, liian jyrkät mielipiteet ja mt-ongelmat.
Mitä suvaitsemattomuus tekee tuossa listaukseksessa?
Päihteet ja erityisesti tietty päihdemyönteinen puhe. Näen vähän yksinkertaisina ne ihmiset, jotka jo alkuviikosta alkavat jauhaa siitä, miten kovasti odottavat viikonlopun kännitilaa tai itkevät röökiaskin noussutta hintaa.
Huonot käytöstavat. Jostakin syystä tämä kulkee tosi usein käsi kädessä myös runsaan päihteidenkäytön kanssa. Esim. tupakoidaan ja kiroillaan lasten vieressä, örvelletään ja huudetaan jotain aivan turhaa tai muuten käyttäydytään huonosti joko päihteiden alaisena tai sitten ihan selvinpäin. Välillä ne runsaasti päihteitä käyttävät ovat myös selvinpäin ollessaan jollain tavalla vähän juntimman oloisia ihmisiä. Mulle on terveet elämäntavat ja yleisesti tietty elämänhallinta aika tärkeitä juttuja.
Eli: tietyllä tapaa sellainen juntteus tai muuten vähän liikaa ulospäin paistavat "alemman luokan" käytöstavat/elämäntavat ovat aivan totaalinen turn off. Yleisesti ottaen monesti tuntuu, että ihmisistä on tullut vähän valjuja. Moni siis todennäköisesti tietää, miten jossakin tilanteessa tulisi käyttäytyä tai miten itsestä saisi annettua vähän paremman kuvan toisille, mutta niitä ei vaan kiinnosta ja se homma menee ihan ihme perseilyksi.
- Ei huolehdi omasta fyysisestä kunnostaan
- Liika yökerhoissa juokseminen
- Empatiakyvyttömyys
- Pro feminismi
- Pitkä sinkkujakso
- Olematon keskustelutaito
- Itsekkyys
Vihervasemmistolaisuus ja muu kyseenalainen ajatusmaailma.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomuus missä tahansa asiassa, tupakointi, käytöstapojen puute, mikä tahansa riippuuvuus, huumorintajuttomuus.
Tuon perusteella yhtään naista ei voi tapailla.
Ei ole vain yhtä seikkaa: juopottelu, tupakointi, huumeet, ruokkoamattomuus sekä fyysisesti että henkisesti, likaiset kädet jne.
Uskonnollisuus, kotoisin täysin eri kulttuurista, päihdeongelmat, pahat mt-ongelmat, lapset edellisistä liitoista, eläinten vihaaminen, fanaattisuus.
Ulkoisista seikoista sairaalloinen yli/alipaino
Epärehellisyys/valehtelu. Vaikka kyse olis ihan pikkuasiastakin, niin en oikein pysty rakentamaan luottamusta tällaiseen ihmiseen. Toki ymmärrän että halutaan antaa hyvä kuva itsestä, mutta asioiden kaunistelu ei oikein kanna pitkälle. Joskus oon kyllä katsonut tällaista kaunistelua läpi sormien, koska ymmärrän miksi hän teki niin.
Miehessä huono ulkonäkö, huono käytös, elämäntapatyöttömyys, runsas päihteiden käyttö, kasvissyönti/veganismi, naispuoliset kaverit, pelaamisharrastus, "parempien piirien" harrastukset (esim. purjehdus ja golf), poliittinen aktiivisuus, paska huumorintaju (esim. alapääjutut) ja paska musiikkimaku, aktiivisuus sosiaalisessa mediassa.
-työttömyys
-korkeakoulutuksen puute
-oikeistolaisuus
-maahanmuuttovastaisuus
-rasismi
-anti-feminismi
-lihavuus
-urheilun katsominen
-kirjahyllyttömyys
-kielitaidottomuus
Vierailija wrote:
sivupeppu on kamalinta mitä tiedän