Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seiska: Joalin Loukamaa kävi Henny Harjusolan saksittavana, hiuksille huima hintalappu!

Vierailija
04.10.2023 |

Maksoi vain 870e käydä kampaajalla. Kyllä naisena oleminen ja hyvältä näyttäminen on kallista lystiä.

https://www.seiska.fi/kotimaa/joalin-loukamaa-savayttaa-tukkamuutoksell…

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tehty. Kyllä tuohon aikaakin menee. No mä maksoin kahdesta hampaasta 5000 euroa.

Vierailija
2/24 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä ei ole se, joka pyytää, vaan se, joka maksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse ihmetellä, miten nykynuorisosta ei enää tule tavallisen suorittavan työn tekijöitä. Kuka nousee kuuluisuuteen mitenkin, yksi kultamekossa, toinen vanhan miehen kotihoitajana, kolmas sen siskona, joku jauhoja pöllyyttelemällä. Rahaa tulee joka klikkauksella, eikä tarvitse muuta kuin sopivin väliajoin kohahduttaa, pöyristyttää tai räväyttää somemaailma.

Vierailija
4/24 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella, että podin morkkista, kun laitoin kampaajalle 180e. Mikä sekin on minusta paljon.

Vierailija
5/24 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joalin on sen verran rikas että hänen ei tarvitse piitata.

Vierailija
6/24 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo lisäkkeet maksavat jo monta sataa. Ja työtä on kampaaja joutunut tekemään monta tuntia.

Kampaajan työstä ei saisi velvoittaa, niinkö? Mutta jos sähkömies tai putkimies veloittaa saman, niin se on ok.

Vierailija
7/24 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin joalinin lyhyestä tukasta enemmän. Ameliemainen ja persoonallinen.

Vierailija
8/24 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin vitsi koko hommassa on ehkä se, että jos Joalin olisi antanut oman tukkansa vaan kasvaa, niin olisi saanut ilmaiseksi. Pidennyksiäkin saksittiin reippaasti jutun mukaan, eli meni kallista lisäkehiusta ihan hukkaan.

Vierailija
9/24 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet hiukset sopi Joalinille paljon paremmin

Vierailija
10/24 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kuullut kummastakaan. Kai olisi sitten pitänyt.

Vierailija
11/24 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vain minä kauhistelen kampaajan kynsiä? Ei nekään ihan halvat ole, mutta niin epäkäytännölliset. Muovihanskat ei sovi kunnolla käteen, kun kynttä on 5 cm.

Vierailija
12/24 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisäinen pikkutyttö kyllä ilahtui noista pitkistä vaaleista barbihiuksista taas Joalinilla. Vaikka sopi se lyhytkin tukka sille hyvin.

Ja itse inhoan pitkiä rakennekynsiä, mutta toisaalta täytyy myöntää että ne näytti tossa hiusosioita erotellessa ihan käteviltä. Kai jotkut tottuu noiden kanssa pelaamaan.

Vierailija
13/24 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse ihmetellä, miten nykynuorisosta ei enää tule tavallisen suorittavan työn tekijöitä. Kuka nousee kuuluisuuteen mitenkin, yksi kultamekossa, toinen vanhan miehen kotihoitajana, kolmas sen siskona, joku jauhoja pöllyyttelemällä. Rahaa tulee joka klikkauksella, eikä tarvitse muuta kuin sopivin väliajoin kohahduttaa, pöyristyttää tai räväyttää somemaailma.

Jos se ois helppoo, kaikki tekis niin.

Vierailija
14/24 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydän vuotaa verta kun maksan kampaamokoulussa 70 e värjäyksestä ja leikkauksesta 😌

Vierailija
15/24 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin tehty. Kyllä tuohon aikaakin menee. No mä maksoin kahdesta hampaasta 5000 euroa.

Tää. Miten tuotakaan ei kyseenalaisteta miten hillittömän kalliita implantit on.

Tosin lienee Joalinilla kuoretkin, tai ainakin valkaisuihin menee penni poikineen. Kauniit hampaat silloin kun ei pidä niitä telaketjukoristeita. Kateellisena katson kun omat on mitä on.

Vierailija
16/24 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin vitsi koko hommassa on ehkä se, että jos Joalin olisi antanut oman tukkansa vaan kasvaa, niin olisi saanut ilmaiseksi. Pidennyksiäkin saksittiin reippaasti jutun mukaan, eli meni kallista lisäkehiusta ihan hukkaan.

Jep. Eikö olisi voinut laittaa lyhyempiä lisäkkeitä?

Vierailija
17/24 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylihintaa monta sataa. Eikä ole erityisen taitava kampaaja. Olen järkyttynyt 😂

Vierailija
18/24 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin Joalin Iso-Roballa n viikko sitten, iso takki päällä, pienet sirot kasvot, takissa luki takana Joalin

Vierailija
19/24 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsiisus!! Kun lopputulos ei edes näyttänyt hyvältä, huhhuh.

Vierailija
20/24 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kanssa maksellut kahdesta hampaasta, mutta 4700e. Silloin mietin, että olen väärällä alalla. Kyllähän siinä kahta hammasta tehtiinkin jne, mutta 4700 oli vähän rapea jotenkin. Mut nyt on kyllä kunnon hampaat. Sain kiekon suuhun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi