Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joulu lähenee...Onko köyhä lahjaidea antaa miehelle lahjaksi itse kutomat villasukat?

Vierailija
04.10.2023 |

Mitä te annatte miehelle tai vaimolle lahjaksi?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen tekisi minulle rakkaudella villasukat lahjaksi pitäisin sitä varmaan romanttisimpana lahjana mitä olen ikinä saanut.

m39

Vierailija
22/45 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kiva lahja. Ne voi tehdä vaikka lempijoukkueen värein tai varteen voi tehdä lempibändin logon, mikä nyt onkaan miehesi juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä arvostaisin. Mulla menee kevät ja kesä silleen etten käytä sukkia mutta sitten kun tulee aika otan villasukat käyttöön ja hyvässä käytössä ovat olleetkin. Oon joutunut parsimaan. Omalla tavallani.

Vierailija
24/45 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Judo villasukkien miehen suosikkijääkiekkojoukkueen logo. Varmasti tykkää!

Mä tein mun miesystävälle joka pelaa biljardia ite suunnittelemani sukat, missä oli kasipallo. Tykkäs tosi kovasti, vaikka äitiltään ja kummitätiltään saa sukkia "jatkuvasti". Nämä oli mun tekemät, eikä oo kellään samanlaisia 😊

Vierailija
25/45 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kivilattiat on välillä viileät. Kivempi kävellä villasukilla kuin reinoilla. Aidot villasukat on aina jees!

Vierailija
26/45 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villasukat on hyvä lahja! Kylkeen hyvää suklaata, ni on oikein hyvä. Kuka tuosta ei tykkäisi. :)

Minä olen neulonut suhteen alussa. Ja miehellä on vieläkin ne käytössä. Neuloisin enemmän sukkia, mutta kun aikaa ei ole. Neuloin Ukrainaan sukkia ja lapsille on nyt talveksi sukat tulossa.

Vierailija
27/45 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanut lahjaksi itse neulomiani villasukkia, kaulaliinoja ja piponkin. Minä pidän erikoisempien mallien neulomisesta, mutta mikäs estää ihan perussukkienkin antamisen, jos niille on käyttöä. Minulla menee miesten 46 sukkien tekemiseen noin 10-12 tuntia mallista riippuen eli ainakin siinä mielessä, niillä on arvostaa lahjan saajaa.

Vierailija
28/45 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villasukat on hyvä lahja! Kylkeen hyvää suklaata, ni on oikein hyvä. Kuka tuosta ei tykkäisi. :)

Miksi suklaata miksi ei paketti sultaneita? :DDDDDDDDD M28

Vierailija
29/45 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen antanut lahjaksi itse neulomiani villasukkia, kaulaliinoja ja piponkin. Minä pidän erikoisempien mallien neulomisesta, mutta mikäs estää ihan perussukkienkin antamisen, jos niille on käyttöä. Minulla menee miesten 46 sukkien tekemiseen noin 10-12 tuntia mallista riippuen eli ainakin siinä mielessä, niillä on arvostaa lahjan saajaa.

Villasukat olen jo aloittanut kutomaan, mutta ehtiihän tässä vielä kutomaan mieleisen huivinkin. Ap

Vierailija
30/45 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hienoa saada tädeiltä itse tehtyjä vaatteita. Ne olivat kauniita ja kestäviä. Nyt tätejä ei enää ole, eikä ole sellaisia lahjojakaan.

Vierailija
31/45 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se niiden kutominen salassa voi olla aika haastavaa, jos teille samanlaiset aikataulut ja olette tottuneet viettämään vapaa-aikanne yhdessä.

Teen niin monet sukat suunnilleen samaa kokoa ettei se yhtään arvaa mitkä niistä sille on tulossa(;

Vierailija
32/45 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku kutoisi mulle villasukat olisin erittäin iloinen. 

-m

Samoin

Vierailija
33/45 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ne ovat pitkävartiset. Mikään ei ole niin kamalaa kuin lankanuukailijoiden neulomat sukat joissa varren pituus on hädintuskin nilkkaan asti.

Vierailija
34/45 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu mies arvostaa villasukkia, eihän niitä parempia olekaan esim kumisaappaissa tai kylmällä mökinlattialla. Harva silti tajuaa, että niiden valmistaminen ei ole ihan simppeli taito eivätkä ne synny ihan käden käänteessä. On yksi aliarvostetuimmista lahjoista. Just neulonut pari iltaa, enkä ole vielä edes kantapäässä.   Oma miesystäväni ilahtuu aina uusista villasukista.

Vierailija
35/45 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse näin kilttinä miehenä arvostaisin tuollaista lahjaa kyllä todella paljon :) Mutta voi olla, että jännemmät miehet haluaa mieluummin uuden änäripelin tms.

Mitähän jännää on pleikkaria tahkovassa ukon rohjakkeessa?

Vierailija
36/45 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku kutoisi mulle villasukat olisin erittäin iloinen. 

-m

Samoin

Minä myös. Krääsää saa kaupoista niin paljon kuin viitsii kantaa, mutta omatekoiset sukat, kaulaliina, tms. olisi upea lahja.

Vierailija
37/45 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos omalle miehelle menet sukat kutomaan, on se erinomainen idea. Kertoo, että välität.

Jos jonkun toisen miehelle menet kutomaan sukat, olet lähinnä sellainen, jota kannattaa välttää.

Aloituksesta ei käy (yksiselitteisesti) ilmi, kenelle ne sukat tulevat...

Vierailija
38/45 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tehdyt villasukat on just parasta.

Vierailija
39/45 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kudoin aviomiehelleni ekaksi joululahjaksi villasukat noin 44 vuotta sitten <3 . Muistan värinkin vielä.

Vierailija
40/45 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime jouluna annoin miehelle lahjaksi itse kutomani villasukat.  Tykkäsi kovasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän