Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

" voittajalle ilmoitetaan henkilökohtaisesti" - onko kukaan koskaan voittanut ?

Vierailija
04.10.2023 |

Melkein kaikissa arvonnoissa isoissa tai pienissä lukee voittajalle imoitetaan henkilökohtaisesti.
En ole koskaan kuullut jonkun voittaneen. Ne on kusetusta

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just voitin Kärkkäisen arvonnassa alennuksen seuraavaan tilaukseen. Ihan sähköpostiin tuli ilmoitus.

Ja toinen alekoodi tuli Sokoksen verkkokauppaan.

Vierailija
2/36 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan voittanut, mutta lapsi on voittanut kolme kertaa arvonnassa. On soitettu kyllä arvonnan jälkeen joka kerta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen voittanut lukuisia palkintoja. Kyllä niihin kannattaa osallistua

Vierailija
4/36 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen voittanut ilmaisen lomamökkiviikon, verkkokoulutuksen ja lähileipomosta neljä laskiaispullaa.

Vierailija
5/36 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen voittanut useita pieniä palkintoja.

Vierailija
6/36 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo " vain sinulle" alekoodit yllyttää/huijaa vain lisäostoihin tai tyyliin: korvauksena edelliseen väärään sähköpostiviestiimme, saat seuraavasta tilauksestasi 10% lisäalennuksen. Nuo alekampajat on mietitty vähintään vuodeksi aina eteenpäin.

Vierailija
7/36 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran jostain reseptikilpailusta, liekö arvonta sekin ollut tavallaan, voitin marimekon kassin, se ilmestyi yllättäen postilaatikkoon. Muuten ei ikinä kyllä. Ärsyttää nuo onnenpyörät sun muut, ois nyt edes joskus saanut ne ilmaiset postikulut edes.

Vierailija
8/36 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitin 500€ lahjakortin. Soitettiin enkä alkuunkaan uskonut koko juttua, luulin että oli huijaus. Olin siis unohtanut täysin että olin osallistunut arvontaan. Muuten en ole voittanut mitään.

Vierailija
9/36 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpailuja ei enää nykyään paljon olekaan, ja ne mitä on, niissä on sellaisia melko mitättömiä palkintoja.

Ennen oli lehtitaloilla aina autoarvontoja, kaukomatkoja jne., kaupoissa oli arvontoja vähän väliä ja lehdissä mainosten yhteydessä usein arvontoja.

Viimeksi taisin voittaa jotain 15 vuotta sitten Hackmanin paistinpannun myymäläarvonnassa.

Sittemmin ei ole juuri ikinä mitään oikeita arvontoja, kunhan jotain mitättömiä. Tyhmää laittaa voitoksi joku risteilylahjakortti, kun ei sitä kaikki pysty hyödyntämään. Kerran voitin S-kaupasta salaatinkastiketta, päiväys oli mennyt ohi.

Että semmoista.

Vierailija
10/36 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo ikinä voittanut kysyin kärkkäisen verkkosivulta voiko kukaan voittaa se sano että voi mutta ei kertonut prosenttimäärää jota myös kysyin. Aikuisille tää kommentti saattaa näyttää väärin kirjoitetulta mut oon vasta 10 

Vierailija
11/36 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran voitin Honda Monkeyn, 90-luvulla ja se on edelleen ajamattomana. Monesto jo unohtunutkin koko juttu.

Vierailija
12/36 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä arvontoja useimmitenkaan edes suoriteta.

Vierailija
13/36 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma ei ole reilu paikka, ap. Pitäisi jo se tajuta.

Kun ihmiset uskovat johonkin se muuttaa maailmaa. Siksi riittää kaikissa kilpailuissa että suurin osa uskoo asiaan ja sitten joillekin voidaan jotain pientä antaa uskomuksen ylläpitämiseksi.

Vierailija
14/36 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voitin kerran arvonnassa 6 kuukauden lehdet 3 kk hinnalla ja vielä kun jatkan tilaustani puolen vuoden jälkeen, niin voitan vielä 150 mk arvoisen keittokirjan. Soittivat ihan henkilökohtaisesti. Soittaja ei vaan osannut yhtään sanoa mikä arvonta oli kyseessä. Saatoin olla käynyt vaikka jossain messuilla ja täyttänyt siellä arvontakupongin, niin hän arveli.

Kerran voitin messuilta Nesteen osastolta 400 eurolla polttonestelahjakortteja nesteasemille. Tulivat kirjekuoressa kotiin. 

Vierailija
15/36 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva näitä on lukea, pitäs osallistua johonkin arvontaan, mut mihin ?

Vierailija
16/36 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oo ikinä voittanut kysyin kärkkäisen verkkosivulta voiko kukaan voittaa se sano että voi mutta ei kertonut prosenttimäärää jota myös kysyin. Aikuisille tää kommentti saattaa näyttää väärin kirjoitetulta mut oon vasta 10 

Prosenttimäärä varmaan riippuu ihan siitä kuinka moni arvontaan osallistuu, jos palkintoja on arvonnassa tietty määrä.

Vierailija
17/36 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitin 20 e R-kioski lahjakortin, koodi tuli tekstiviestillä. S-lahjakortti tuli postissa, siitä tuli ilmoitus myös sähköpostiin. Tilille on tullut voittoja sanaristikoista ja kyselystä.

Vierailija
18/36 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenenkään arvontavoittajan nimitietoja voi nykyään ap julkaista, joten mistä valitat? Heti olisi netissä jono kerjääjiä ja kateellisia, vaikka kyseessä olisi vain kahvipaketti.

Vierailija
19/36 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran voitin Honda Monkeyn, 90-luvulla ja se on edelleen ajamattomana. Monesto jo unohtunutkin koko juttu.

No et varmasti ole voittanut. :D

Toisekseen ajamaton Monkey olisi tuhansien arvoinen nykypäivänä.

Vierailija
20/36 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Projektipäiviltä Rooman-matkan kahdelle, 1000€:lla lahjakortteja Keskon liikkeisiin Radio Novan kilpailusta ja kaikkea pienempää sälää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi