Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin vuorokauden aikaan olet syntynyt? Oletko aamu- vai iltaihminen?

Vierailija
01.07.2023 |

Itse olen syntynyt aikaisin aamulla, mutta olen todellakin illan virkku.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuyöllä synnyin. Olen aamuvirkku.

Vierailija
2/22 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi aamulla syntynyt ja aamuvirkku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa mitään "aamuihmisiä" tai "iltaihmisiä", saatiika että syntymän kellonaika vaikuttaisi tähän mitenkään. Vuorokausirytmi on vaan tottumiskysymys.

Tällaiset kysymykset on huuhaapaskaa samaan tapaan, kuin horoskoopit.

Vierailija
4/22 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syntynyt klo 6.20 aamulla. Olen extreme ilta virkku. Goisimaan menen tyypillisesti klo 1.30:n maissa, vaikkei vielä nukutakkaan juuri tippaakaan. Ilta päivällä nukuttaa sitten senkin edestä... 😂

Vierailija
5/22 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla viiden jälkeen olen syntynyt ja tänään olin täysin hereillä klo 4:45. Ei se kuitenkaan tarkoita, että menisin aikaisin nukkumaan. Olen ihan virkeä koko päivän ja nukun päiväunia kerran pari vuodessa

Vierailija
6/22 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 aikaan aamulla, aamuvirkku

Rakastan aikaisia kesäaamuja, kun muut nukkuu ja voin kaikessa rauhassa istua kuistilla kahvikupposen kanssa kuuntelemassa luonnon ääniä, lintujen laulua, aamukasteesta märkää nurmikkoa, viljaa pellolla. Plussaa on jos kurki huutaa jossain.

Vierailija
7/22 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole olemassa mitään "aamuihmisiä" tai "iltaihmisiä", saatiika että syntymän kellonaika vaikuttaisi tähän mitenkään. Vuorokausirytmi on vaan tottumiskysymys.

Todellakin on aamu- ja iltaihmisiä. Vaikka olisin mennyt mihin aikaan nukkumaan ja nukkunut kuinka hyvin tai huonosti, olen aamulla ja aamupäivällä vireimmilläni ja aikaansaavimmillani. Tehot laskee selvästi iltaa kohden.

Sitten on taas niitä, jotka ei virkoa ennen puoltapäivää ja tehot nousee iltaa kohden. Jälleen ei merkitystä minkälainen yö takana.

Vierailija
8/22 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin on aamu- ja iltaihmisiä. Vaikka olisin mennyt mihin aikaan nukkumaan ja nukkunut kuinka hyvin tai huonosti, olen aamulla ja aamupäivällä vireimmilläni ja aikaansaavimmillani. Tehot laskee selvästi iltaa kohden.

Sitten on taas niitä, jotka ei virkoa ennen puoltapäivää ja tehot nousee iltaa kohden. Jälleen ei merkitystä minkälainen yö takana.

Joo joo ja tämähän tasan varmasti määräytyy syntymän kellonajan perusteella 😂😂 Tai mahdollisesti kiinalaisen horoskoopin, tai syntymävuoden kuutiojuuren.

Vierailija
9/22 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo joo ja tämähän tasan varmasti määräytyy syntymän kellonajan perusteella 😂😂 Tai mahdollisesti kiinalaisen horoskoopin, tai syntymävuoden kuutiojuuren.

No hän ei ottanut kantaa siihen syntymäaikaan. Ap kyseli varmaan mielenkiinnosta vaan, että kuka on syntynyt milloin ja onko aamu- vai iltavirkku. Tarviiko sitä ottaa noin vakavasti.

Vierailija
10/22 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapäivällä synnyin ja olen aina väsynyt.

Vierailija
11/22 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiyöllä. Aamuvirkku

Mut vähän synkkä luonne. Ehkä sopii tuohon keskiyöhön

Vierailija
12/22 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapäivällä muistaakseni ja iltavirkku olen. Kroppa pyrkii luonnostaan virkistymään alkuillasta ja uni tulee herkästi vasta reippaasti klo 00:00 jälkeen.

Aamulla ja puoli päivä ollaan silmät ristissä, kun on joutunnu heräämään aikasee.

Iltapäivän voisi torkkua ja monesti tässä kohtaa ajatellut, että ehkä se uni tulee tänää ajoissa, mutta klo 15 jälkeen alan selvästi piristymään ja olen yöhön saakka ihan virkeä, vaikka en päivällä nukkuisikaan.

Vierailija
13/22 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikalailla keskiyöllä olen syntynyt. Aamulla aikaisin herääminen ei tuota minkäänlaista vaikeutta, koska osaan mennä ajoissa nukkumaan eli saan kuitenkin riittävän yöunen. Joskus sitten taas tulee illalla valvottua pidempään, mutta harvemmin. Olen enemmän aamuihminen kyllä.

Vierailija
14/22 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnyin muutamaa minuuttia ennen keskiyötä. menen joka ilta klo 19 nukkumaan ja herään 5-6.

Vierailija
15/22 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syntynyt klo 23.55, olen ilta-ja yökukkuja.

Vierailija
16/22 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivällä olen syntynyt klo. 14.00 aikoihin ja olen ilta ja yöihminen

Vierailija
17/22 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon syntynyt ennen kahta päivällä. Olen iltaihminen. Haluaisin valvoa noin yhteen yöllä ja herätä yhdeksän, kymmenen aikaan aamulla. Työ sotkee luontaisen rytmini ja en ole ikinä kunnolla levännyt arkisin, koska en nuku kunnolla vaikka menen aikaisin nukkumaan.

Vierailija
18/22 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyin iltauutisille eli 20.30. Olen iltavirkku.

Vierailija
19/22 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2.20 yöllä. Olen iltaihminen.

T. N 1970

Vierailija
20/22 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli me ollaan jo kohdussa aamu- tai iltavirkkuja. Senhän tämä ketju todisti. Eikä ole mitään huuhaata, ihan vain perusbilsaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi