Deittailisitko Esko Eerikäistä?
https://yle.fi/aihe/a/20-10005517
Esko Eerikäinen kertoo Ylen jutussa että deittailee koska toivoo löytävänsä tulevaisuuden kumppanin! Ihanaa kun mies puhuu tunteistaan <3
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Joo, vastauksena monelle, että on ilmeisesti joutunut useastikin hoitamaan eksänsä toistakin lasta, jonka isä ei ole. Toki tämä lapsi on oman ja eksän yhteisen lapsen sisarpuoli, mutta silti tällaiset järjestelyt vähän ihmetyttävät. Omasta lapsestaan tuntuu kyllä välittävän.
So? Minusta on hienoa, että auttaa eväänsä, ja että on hyvät välit, ja välittää lapsista noin paljon. Oletko koskaan ollut suhteessa, jossa kumppanilla on todella huonot välit exään? Se se vasta kamalaa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, vastauksena monelle, että on ilmeisesti joutunut useastikin hoitamaan eksänsä toistakin lasta, jonka isä ei ole. Toki tämä lapsi on oman ja eksän yhteisen lapsen sisarpuoli, mutta silti tällaiset järjestelyt vähän ihmetyttävät. Omasta lapsestaan tuntuu kyllä välittävän.
So? Minusta on hienoa, että auttaa eväänsä, ja että on hyvät välit, ja välittää lapsista noin paljon. Oletko koskaan ollut suhteessa, jossa kumppanilla on todella huonot välit exään? Se se vasta kamalaa on.
Haluatko sinä Martina Aitolehden säätämään elämääsi ja olemaan hänelle ikuinen kakkonen ja se, joka väistää?
On tervettä päästää irti eksistä ja luoda aidosti tila uudelle suhteelle. Kukaan ei halua muuttaa jo täyteen ahdettuun asuntoon, näin kuvainnollisesti ilmaistuna.
Vierailija kirjoitti:
En.
Ollut aitolehmän kanssa, hyi helvetti.
No ei kai se nyt lehmän kanssa ole ollut?
En, monestakaan syystä:
- Joutuisi jollain tavalla julkisuuteen ja jonnekin seiskalehteen, vähintään "Eerikäisen tyttöystävänä".
- Ex-puolisona julkkistyrkky, joka saattaisi ihan koska vaan tuoda esiin julkisuudessa lapsensa uuden "äitipuolen".
- Pidän myös Eerikäistä julkkistyrkkynä.
- Uusperhekuvio muutenkin totaali ei, oli sitten julkisuuskuviota mukana tai ei.
- En pidä miehistä, jotka lakkaavat kynsiään ja antavat itsestään hieman epävarman kuvan (minulla on tullut tällainen kuva Eerikäisestä, joka on hieman Aitolehden pomputeltavana).
- Eikö tälle Eerikäiselle Aitolehti ole se the one and only foevaeva, joten tsemppiä sille joka yrittää raivata itselleen paikan sydämeen, kun mies pitää jatkuvasti yhteyttä eksäänsä.
- Arvostan sitä, että pitää huolta myös tyttärensä sisarpuolesta vaikka ei olisi mikään pakko, mutta ei sillä mun kanssa deiteille pääsisi.
Vierailija kirjoitti:
Tästä Eerikäinen sano joskus tosi fiksusti, että ko. lapsi on oman lapsen sisko, joten tottakai hoitaa. Arvostin. Esko ois jopa potentiaalinen, mutta Martina tod.näk sotkis liikaa, en uskaltais.
Traumatisoitunut tunnistaa kyllä toisen traumatisoituneen, kuten alkoholisti alkoholistin. Eerikäinen ei ole hoitanut omia ongelmiaan vielä riittävästi, ihan kaikki hänessä kielii siitä.
Vierailija kirjoitti:
Hirveä pätemisen tarve, ja sen kuolleen sukulaisen läheisenä esiintyminen oli todella sairasta.
Lisäksi uhittelu julkisesti ja aiemmat tuomiot vainoamisesta tmv. puhuu omaa kieltään siitä, mitä ko. miehen somekulissin takaa paljastuu. Kaikki ei ole sitä, miltä se somessa saadaan näyttämään.
Vierailija kirjoitti:
Joo, vaikuttaa kivalta. Jokaisella meillä on omat omituisuutemme.
En minä ainakaan katsoisi sitä, jos deittailisin ja siitä pitäisi siirtyy vakavampaan, niin mies edelleen aidosti haikailee exänsä perään. Hän on tehnyt sitä erosta lähtien ja oikeastaan lipasee Martinan pyllyä ja auttelee kaikessa ja kommentoi kivaa jne jne ja seuraa sivusta Martinan suhdekuvioita vatsa kipeenä aina silti toivoen, kun olen kiva ja kommentoin ja tuen, niin ehkä jonain päivänä saisin hänet takaisin. Tollane kuva minulla on hänestä. Sanoo hän mitä vaan, niin se tuleva nainen ei ole ikinä ykkönen. Ei ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä Eerikäinen sano joskus tosi fiksusti, että ko. lapsi on oman lapsen sisko, joten tottakai hoitaa. Arvostin. Esko ois jopa potentiaalinen, mutta Martina tod.näk sotkis liikaa, en uskaltais.
Esko auttelee toivoen, että mukavana miehenä ja ex kumppanina saisi takaisin sen minkä on menettänyt. Siksi se hoitaa Martinan toista lasta. Jos Esko alkaisi nyt seurustelemaan vakavasti, niin siinä kuviossa ei ole enää mukana se siskopuoli. Niin se vaan menee. Se on mennyt parilla kaverilla, kun sivusta seurannut. Eka itketään vuosia exän perään ja hoidetaan exän uutta lasta yhteisen lapsen kanssa ja sitten, kun se uusi nainen tulee, niin enää kiinnostaa vaan se oma biologinen lapsi ja se siskopuoli jää kuvioista ja alkaa exälle aukominen, että eipä ole mun pentu hoidas ite.
En. En vois pitää miestä puoleensavetävänä, jos hänellä on kynsilakkaa.
Vierailija kirjoitti:
deittailisin, fiksu, komea, iloinen, lämmin
Menes käymään optikolla, mistä sä sen komean sait
Vierailija kirjoitti:
En, monestakaan syystä:
- Joutuisi jollain tavalla julkisuuteen ja jonnekin seiskalehteen, vähintään "Eerikäisen tyttöystävänä".
- Ex-puolisona julkkistyrkky, joka saattaisi ihan koska vaan tuoda esiin julkisuudessa lapsensa uuden "äitipuolen".
- Pidän myös Eerikäistä julkkistyrkkynä.
- Uusperhekuvio muutenkin totaali ei, oli sitten julkisuuskuviota mukana tai ei.
- En pidä miehistä, jotka lakkaavat kynsiään ja antavat itsestään hieman epävarman kuvan (minulla on tullut tällainen kuva Eerikäisestä, joka on hieman Aitolehden pomputeltavana).
- Eikö tälle Eerikäiselle Aitolehti ole se the one and only foevaeva, joten tsemppiä sille joka yrittää raivata itselleen paikan sydämeen, kun mies pitää jatkuvasti yhteyttä eksäänsä.
- Arvostan sitä, että pitää huolta myös tyttärensä sisarpuolesta vaikka ei olisi mikään pakko, mutta ei sillä mun kanssa deiteille pääsisi.
Monelle naiselle edellä olevat syyt ovat juuri niitä, joiden vuoksi deittailevat. Oletko siis jo saanut oman 15 min julkisuutta vai mistä kiikastaa? Olet kuitenkin hyvännäköinen nainen!
Julkkikset ei kiinnosta, näin introverttinä olis ihan kamalaa joutua johonkin Seiskaan Eskon "uutena rakkaana" ja joku hikinen toimittaja soittelis koko ajan kotiin. Arvostan yksityisyyttäni ja olen arka ja haluan elää rauhassa, menettäisin mielenterveyteni. Puhumattakaan siitä että muut ihmiset koko suomenmaassa ottaisi asiakseen arvostella aivan kaikkea minussa, vaikka en valinnut olla julkisuudessa enkä halua elää julkisuudessa. PLUS se eksä Aitolehti joka on enemmän tai vähemmän epävakaa.
Martina olisi helppo arvioida narsistiksi. Jos häntä pitäisi narsistina, suhdedynamiikka menee niin, että Esko olisi itse joko haitallisen tason kynnysmatto, joka ei ole hoitanut haavojaan tai narsisti itsekin.
Nämä eivät siis ole mitään diagnooseja ko. henkilöistä vaan omia ajatusketjuja.