Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittailisitko Esko Eerikäistä?

Syysneiti
04.10.2023 |

https://yle.fi/aihe/a/20-10005517

Esko Eerikäinen kertoo Ylen jutussa että deittailee koska toivoo löytävänsä tulevaisuuden kumppanin! Ihanaa kun mies puhuu tunteistaan <3

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

deittailisin, fiksu, komea, iloinen, lämmin

Vierailija
2/61 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esko vaikuttaa siltä, että hänellä on käsittelemättömiä traumoja. Hän vaikuttaa vähän läheisriippuvaiselta ja kynnysmatolta. Vaikuttaa myös todella sympaattiselta ja mukavalta. Että toisaalta joo ja toisaalta ei.

Toki voisin hyvin seurustella ja olla rinnalla, jos hän päättäisi työstää noita juttuja terapiassa ja sitä kautta pistäisi terveemmät rajat Martinalle. Mutta muussa tapauksessa ei kyllä kiinnostaisi olla missään symbioosissa Martina Aitolehden kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuupa fiksuja tuossa jutussa, ja selvästi tytär tärkein. Menisin Eskon kanssa deiteille koska vaan!

Vierailija
4/61 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Ollut aitolehmän kanssa, hyi helvetti.

Vierailija
5/61 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

m51

Vierailija
6/61 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esko vaikuttaa siltä, että hänellä on käsittelemättömiä traumoja. Hän vaikuttaa vähän läheisriippuvaiselta ja kynnysmatolta. Vaikuttaa myös todella sympaattiselta ja mukavalta. Että toisaalta joo ja toisaalta ei.

Toki voisin hyvin seurustella ja olla rinnalla, jos hän päättäisi työstää noita juttuja terapiassa ja sitä kautta pistäisi terveemmät rajat Martinalle. Mutta muussa tapauksessa ei kyllä kiinnostaisi olla missään symbioosissa Martina Aitolehden kanssa. 

Millaisia traumoja tuosta jutusta löydät?

Vierailija
7/61 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisia traumoja tuosta jutusta löydät?

Luulin, että häntä saa arvioida kaiken hallussa olevan tiedon pohjalta, ei pelkästään yhden artikkelin. 

Vierailija
8/61 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, vaikuttaa kivalta. Jokaisella meillä on omat omituisuutemme.

Vierailija
9/61 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, vaikuttaa kivalta. Jokaisella meillä on omat omituisuutemme.

Itseä kyllä rasittaisi, että oman puolison outous olisi se, että hän antaa Martina Aitolehden kävellä ylitseen. 

Vierailija
10/61 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olekaan Suvin kanssa pari? Tuskin kuitenkaan koskaan löytää sitä täysin sopivaa kun tällä miehellä on selvästi ollut elämässään vain yksi elämänsä suuri rakkaus, jota ei saa takaisin ja jota on mahdoton korvata.

Vierailija
11/61 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En.

Ohis heteromiehenä en ole Eerikäine ei varmasti ole omaa kohde ryhmään, enkä minä hänen. - Mutta sen vä

hän mitä olen tullut hänen kommenttejaan lukeneeksi tai kuulleksi, niin muisini mukaan hän itse ei ole koskaan sanonut mitään erityisen pahaa tai viiltävää ex-kumppanistaaan Aitolehdestä julkisesti. Ei, vaikka syytä olisi mahd. ollutkin. - Minusta tällainen piirre on jollain tavoin arvostettavaa.

Sinkkumies

Vierailija
12/61 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En.

Ohis heteromiehenä en ole Eerikäine ei varmasti ole omaa kohde ryhmään, enkä minä hänen. - Mutta sen vä

hän mitä olen tullut hänen kommenttejaan lukeneeksi tai kuulleksi, niin muisini mukaan hän itse ei ole koskaan sanonut mitään erityisen pahaa tai viiltävää ex-kumppanistaaan Aitolehdestä julkisesti. Ei, vaikka syytä olisi mahd. ollutkin. - Minusta tällainen piirre on jollain tavoin arvostettavaa.

Sinkkumies

Toki, ei ole hyvä sanoa julkisesti mitään pahaa. Mutta julkisuudessa/somessa on tullut myös ilmi, miten hän on entisen puolisonsa kynnysmatto ja tiiviisti tekemisissä. 

Ei siihen sitten uutta naista mahdu, kun hän kumartaa Martinalle, hän pyllistää uudelle naiselle. 

Vierailija
13/61 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai.

Vierailija
14/61 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, vastauksena monelle, että on ilmeisesti joutunut useastikin hoitamaan eksänsä toistakin lasta, jonka isä ei ole. Toki tämä lapsi on oman ja eksän yhteisen lapsen sisarpuoli, mutta silti tällaiset järjestelyt vähän ihmetyttävät. Omasta lapsestaan tuntuu kyllä välittävän.

Vierailija
15/61 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä pätemisen tarve, ja sen kuolleen sukulaisen läheisenä esiintyminen oli todella sairasta.

Vierailija
16/61 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En.

Sinkkumies

Toki, ei ole hyvä sanoa julkisesti mitään pahaa. Mutta julkisuudessa/somessa on tullut myös ilmi, miten hän on entisen puolisonsa kynnysmatto ja tiiviisti tekemisissä. 

Ei siihen sitten uutta naista mahdu, kun hän kumartaa Martinalle, hän pyllistää uudelle naiselle. 

En tiedä. Aitolehti taitaa olla niitä mustavalkoisia  ihmisiä, johon hyvin vaikea ottaa kantaa  julkisesti ex-kumppanina neutraalisti. - Joko vaikutat tahattomasti kynnysmatolta tai olisit sovinsisika, joka katkerana tilittää kun kumppani ei ollutkaan sitä, mitä odotti ja toivoi.

Sinkkumies

Vierailija
17/61 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska sen gulli on ollut aitolehmän an uksessa

Vierailija
18/61 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En.

Sinkkumies

En tiedä. Aitolehti taitaa olla niitä mustavalkoisia  ihmisiä, johon hyvin vaikea ottaa kantaa  julkisesti ex-kumppanina neutraalisti. - Joko vaikutat tahattomasti kynnysmatolta tai olisit sovinsisika, joka katkerana tilittää kun kumppani ei ollutkaan sitä, mitä odotti ja toivoi.

Sinkkumies

Ei liity hänen sanomisiinsa vaan yllä joku jo kuvailikin, miten hän palvelee eksäänsä edelleen ja on liian tiiviisti tekemisissä ja käytettävissä. Hän on puolensa valinnut, eikä siihen nyt sitten mahdu toista, onhan se nähty, kun ei ole ketään pysyvää toista. 

Vierailija
19/61 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en sitten koskaan. Martinan palloteltavana aina ja ikuisesti. Tatuoitu kalju ja lastenvaatteet.

Vierailija
20/61 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Vaikuttaa ihan mukavalta. Mutta jostain syystä minulle tulee homofibat tästä miehestä. En tiedä, että miksi. Varmaan vaan oma kokemukseni.