Mies, muistatko ensimmäisen kerran kun sinulle työnnettiin dildo pyllyyn?
Kommentit (12)
Muistan . Se oli sellainen munannäköinen, vähän kovakin, päästä hieman käyrä dildo, jolla harjoittelin. Ensin liian kovakouraisesti niin se jäi kivun takia vähäksi aikaa syrjään kunnes tajusin lämmittelyn voitelun ja hitaan etenemisen merkityksen. Olin ammattikoulussa ja luulin olevani aivan erilainen kuin muut. Kerran kutsuin yhden amiskaverin kylään joka rupesi ohimennen johtamaan keskustelua kyseiseen suuntaan mikä päätyi sitten siihen että dildottelimme toisiamme ja lopuksi rannetimme toisiamme. Elin ihanimpia aikoja nuoruudessani
Behmin pehmeen muotoinen sydänpylly.
En kyllä muista sellaista. Olinkohan niin humalassa?
Oi noita nostalgiansävyttämiä aikoja !
Muistan vaan kun otin sen aamulla pois. Todennäköisesti leikkini alkoi jo illalla.
Vaimoni työnsi hyvin liukkarilla voidellun dildon pllyyni, ottaen samalla suihin jo seurustelu aikana. Jännitin hiukan mutta kun sai sen sisään, niin tulin aika nopeasti. Harrastamme tätä vieläkin silloin tällöin, iahan kivaa hommaa.
Seurustelumme alkuaikoina tyttöystäni kysyi, että rakastatko minua niin paljon, että ottaisit käsilaukussani olevan dildon ahteriisi.
Pyysin häntä näyttämään sen dildon, mutta hän sanoi, että jos rakastan tarpeeksi, niin sillä ei ole väliä millainen dildo se on.
Olin nuori, tyhmä ja rakastunut enkä halunnut menettää ihanaa tyttöäni, joten sanoin siinä sitten suostuvani.
Tottakai se dildo oli ainakin kaksi kertaa suurempi kuin oma penikseni ja pitkä kuin mikä.
Muutin mieleni enkä halunnutkaan sitä ja tyttöystäväni alkoi itkemään etten minä rakasta häntä.
Ei siinä sitten auttanut kuin suostua. Minun pepullani on edelleen muistijälki siitä. Ja tyttöystäni jätti minut siitä huolimatta. En mukamas näyttänyt kuinka nautin siitä. Olihan se vähän vaikeata, kun meinasi taju lähteä ja en uskaltanut liikahtaakaan ettei perse repeä.
Muistan toki. Vanhempi nainen tekijänä. Ei säväyttänyt. Aito mulkku teininä tuntui paremmalta
Ihania kokeilun aikoja muistelen lämmöllä. Epävarmoja aloituksia tietämättömänä herkullisista hetkistä ja kiimaisista nautinnoista.
Itse olen omaani työtänyt aina silloin tällöin. Vaikutus ollut aina samanlainen, ei ole tuntunut miltään ja kadottanut halut ja panetuksen tehokkaasti. Lerppakullin kanssa on huono vetää käteen dildo pyllyssä. Joten ei ole mun pyllystä löytynyt mitään mistä saisi kikseja seksiin.