Sinkku! Uskotko löytäväsi kumppanin tänä vai ensi vuonna?
Kommentit (22)
En usko, koska minulla ei ole minkäänlaista mielenkiintoa "hankkia" kumppania. Yksin on hyvä olla, kun en kuitenkaan ole yksinäinen.
N40
Ei kyllä näytä todennäköiseltä että enää tänä vuonna tulisi mitään uutta. Toivottavasti ensi vuonna.
Varmaan menee ensi vuodelle, toisin kuin suunnittelin. Olen valmistumassa ja tässä opiskelustressissä itsekseen viimeistellessä menee aikaa ja sen jälkeen täytyisi vielä palautua stressistä. 😅
Kun muutan ulkomaille, eli varmaan ensi vuonna. En halua aloittaa mitään täällä, koska se loppuisi kuitenkin siihen muuttoon. En halua ottaa riskiä, että joutuisinkin muuttamaan suunnitelmiani toisen vuoksi, siksi en edes yritä seurustella täällä. Pari hyvää tyyppiä olen joutunut tämän takia torjumaan tänä vuonna.
MIksi pitää valita jompikumpi vaihtoehdoistasi? Juuri kun viime aikoina on mediakin vähän jo nostanut sitä vaihtoehtoa, että sinkkuus ei ole tila, josta pitää aktiivisesti pyristellä pois.
Itse aion olla elämääni tyytyväinen sinkku tänä vuonna ja ensi vuonna.
Noh ei oo vielä koskaan löytynyt joten tuskin tänä tai ensi vuonnakaan tapahtuu :D
Oon muutenkin aika nolo tyyppi joten vähän ahdistava ajatus, jos pitäisi päästää joku niin lähelle.
Vierailija kirjoitti:
Noh ei oo vielä koskaan löytynyt joten tuskin tänä tai ensi vuonnakaan tapahtuu :D
Oon muutenkin aika nolo tyyppi joten vähän ahdistava ajatus, jos pitäisi päästää joku niin lähelle.
Kaikki ollaan noloja. Se on ehkä suhteen paras osa. Se toisen nolous on just se suhteen suola, kun se uskaltaa olla oma nolo itsensä just sun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon muutenkin aika nolo tyyppi joten vähän ahdistava ajatus, jos pitäisi päästää joku niin lähelle.Kaikki ollaan noloja. Se on ehkä suhteen paras osa. Se toisen nolous on just se suhteen suola, kun se uskaltaa olla oma nolo itsensä just sun kanssa.
Oli ihan äärimmäisen vapauttavaa tavata sellanen ihminen, joka oikeasti sai mut sisäistämään tämän. :D Aina yritt olla sitä ja tätä ja tuota muiden seurassa mutta jotenkin heti ensikohtaamisesta asti tämän ihminen kanssa pysty olemaan oma nolo itsensä. Aivan upea tunne.
Vierailija kirjoitti:
Te, jotka ette usko koskaan löytävänne, älkää luovuttako.
Välillä on vain helpotus, kun pystyy päästämään irti. Voi se joku sittenkin vielä löytyä, mutta ei mene turhaan energiaa jatkuvaan toivomiseen ja pettymiseen.
Alkaa tuntua että tänä mutta en halua manata mitään🤭