Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2024 OFFICIAL

Vierailija
03.10.2023 |

UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (20622)

Vierailija
181/20622 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään Tuurea vastaan, mutta ihan rehellisiä jos ollaan, niin hänellä on todella ohut ääni. 

Vierailija
182/20622 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen comeback-artistin olevan Eini. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/20622 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että kyseessä on UMK ketju eikä vielä itse Euroviisut, mutta mä niin toivon, että Puola lähettäisi tänä vuonna Jannin niihin. Viime kevät oli hänelle samanlainen oikeusmurha kuin Käärijän kakkossija. Mä olen rakastunut Janniin.💙💜

Vierailija
184/20622 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilen comeback-artistin olevan Eini. 

Vois sopia kuvioon. Eini on antanut paljon haastatteluja lähikuukausina. 

Vierailija
185/20622 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä joku Tuure voisi päästä finaali seitsikkoon? Onko taso tänä vuonna niin huono? Itse mietin että eka vihje viittaa Anna Abreuhin.

Vierailija
186/20622 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin ettei mua kiinnosta tänä vuonna viisut ollenkaan, koska Käärijän kaltaista ilmiötä ja edustajaa meille tuskin tulee enää ikinä tai ei ainakaan pitkään aikaan, mutta niin mä vaan alan hiukan jo lämpenemään uudelle viisuvuodelle. 

Vierailija
187/20622 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cyan Kicksin laulajalla on Lotr-tatuointi. Eiköhän viittaa heihin.

Vierailija
188/20622 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cyan Kicksin laulajalla on Lotr-tatuointi. Eiköhän viittaa heihin.

Miksi ne olis taas mukana? Miten muut vihjeet liittyy niihin?

Vierailija
189/20622 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Comeback -esiintyjä on LAB.

Vierailija
190/20622 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen on Helena Routa.

Sillä on biisi Visionääri, missä lauletaan veni, vidi, vici.

Vierailija
191/20622 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että kyseessä on UMK ketju eikä vielä itse Euroviisut, mutta mä niin toivon, että Puola lähettäisi tänä vuonna Jannin niihin. Viime kevät oli hänelle samanlainen oikeusmurha kuin Käärijän kakkossija. Mä olen rakastunut Janniin.💙💜

Voi voi, Janni ei olisi pärjännyt viisuissa ollenkaan. Itse asiassa Bejbe menestyi oikein hyvin ja suosio jatkuu vieläkin.

Vierailija
192/20622 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin ettei mua kiinnosta tänä vuonna viisut ollenkaan, koska Käärijän kaltaista ilmiötä ja edustajaa meille tuskin tulee enää ikinä tai ei ainakaan pitkään aikaan, mutta niin mä vaan alan hiukan jo lämpenemään uudelle viisuvuodelle. 

Ihmeen pitää tapahtua, jos tästä vuodesta tulee lähellekään yhtä kiinnostava viisuvuosi kuin vuodesta 2023!

Vierailija
193/20622 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kakkonen on Helena Routa.

Sillä on biisi Visionääri, missä lauletaan veni, vidi, vici.

Tai sitten Bämä, jossa Helena Routa on mukana. Bämä on uusi feministinen heteronormatiivisuutta ravisteleva,pop-, rap- ja klubimusiikkia yhdistelevä kollektiivi, jonka ytimen muodostavat artistit Nelli Milan, Helena Routa, satu sekä Tiia Karoliina.

Vierailija
194/20622 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää et en tajua noista UMK:n artistivihjeistä yhtään mitään :D

Vierailija
195/20622 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksköhän ne biisit julkaistaan keskiyöllä

Vierailija
196/20622 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: 

Ihmeen pitää tapahtua, jos tästä vuodesta tulee lähellekään yhtä kiinnostava viisuvuosi kuin vuodesta 2023!

Samaa mieltä, mut toisaalta ajattelin näin myös 2021 Blind Channelin edustaessa Suomea.. Ihmeitä voi tapahtua! Ja vaikkei tuliskaan samanlaista hypetystä niin voi silti olla mahtava viisuvuosi edessä! Katsotaan perunko parin viikon päästä sanani :D

Vierailija
197/20622 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on tv:ssä illalla uutisoitu että Suomenkin pitäs boikotoida kisoja. Kannatan, koska on niin karmea ihmisten tilanne Gasassa. 

Miksi pitäisi? Israelin teot ovat täysin oikein, kyllähän sinäkin hävität tuholaiset kotoasi niin miksei muut ihmiset saa tehdä niin Gazassa?

Olitko hereillä historian tunneilla ollenkaan?

Vierailija
198/20622 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vissiinkin samanlaiset esitysten paljastukset, kun viime vuonna. Onhan tuo aika innostavan jännittävää seurata, kun yksi kerrallaan paljastetaan esittäjien biisit. Mä seuraan youtuben kautta niitä julkistuksia.

Yleltä tuli asiakaspostia Umk:hon liittyen itselleni tänään. 

Viimevuosina Umk:n finaaleissa oon äänestänyt Blind Channelia, Cyan Kicksia, Käärijää, että energisimmät ja räjähtävimmät biisit ovat eniten makuuni. 

Ei mitään hajua keitä Umk:ssa tänä vuonna on, mutta vihjeiden perusteella kuulostaa siltä, että äänestän bilebanger biisiä.

Vierailija
199/20622 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

He, jotka puolustavat Iranin tukemaa terroristijärjestö Hamasia, eivät ainakaan ole olleet hereillä historiantunneilla, ja myöskin uutiset ovat jääneet lukematta

Hamasin tavoitteena on tuhota Israel. Se on vuosikausia ampunut ohjuksia Israeliin. Lokakuinen hyökkäys ja massatappaminen israelilaisilla festareilla oli tapahtuma, joka katkaisi kamelin selän ja käynnisti Israelin iskut Hamasia vastaan Gazassa. Israelilla on oikeus puolustautua ja taistella juutalaisen valtion olemassaolosta.

Tilanne on ihan erilainen kuin Venäjän suhteen. Sen takia EBU ja mm. YLE eivät ole ottaneet kantaa Israelin boikotoinnin suhteen. 

Vierailija
200/20622 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juontajat ovat jo päässeet kuuntelemaan niitä biisejä:

https://yle.fi/a/74-20066046/64-3-201589?utm_source=social-media-share&…

Jos siellä on joku Lordin kaltainen niin olisiko Finntroll?

Ketju on lukittu.