UMK 2024 OFFICIAL
UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20622)
Vierailija kirjoitti:
Malmön viisut tullaan muistamaan Windows95Manista, oli lopputulos mikä tahansa.
No, ei muisteta, jos W95man ei lähde Malmöhön.
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/paakirjoitus/a/b7a94caf-f5bd-4790-98ff-a2b0749…
Päätoimittajalta. Hieno ele.
Vierailija kirjoitti:
Jos nuo ei lähde niin alan fanittamaan kybällä vaikka Norjaa. Vaikka niiden biisi ei olekaan mikään iloittelu. Vai ovatko hekin jotain palestiinamielisiä? Itse asiassa joku asiasta tietävä vainukoira voisi laittaa listaa, minkä maiden edustajat kuuluvat hihhuliporukoihin, niin välttyy sitten suuremmilta harmituksilta jatkossa 😄
Älä nyt Norjaa fanita. Ennen Norjan kisaa sanoivat etteivät oikein tiedä, lähteäkö viisuihin. Ovat juuri sitä banisrael-porukkaa. Samoin Islannilta on odotettavissa jotain tällaista.
Kannata Viroa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä Teemu tekee Emma-gaalassa?
Pitää ilmeisesti liveyleisön tunnelmaa yllä, eli ei välttämättä edes näy meille TV-katsojille mitenkään. Toisaalta ei myöskään sitten tarvitse panikoida mikäli häntä ei näy lähetyksessä. Toivottavasti joku yleisössä oleva kertoisi että näkyikö Teemua siellä vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon miettinyt sellasta vaihtoehtoa että ilmoittavat Emma gaalassa lähtevätkö. Ja voivat samalla antaa lausunnon tms isolle yleisölle ilman että joku toimittaja ehtii vääristellä.
En usko, että haluavat viedä huomiota Emma-gaalalta ja sen palkituilta, vaikka päätös olisikin jo valmis. Päätöksestä tulisi kuitenkin todennäköisesti illan suurin puheenaihe, oli se sitten kumpi tahansa, jos sen gaalan yhteydessä ilmoittaisivat.
Voi kun ilmoittaisivat jotakin Emma-gaalaa ennen, muuten voi olla vähän akward esiintyminen jos yleisö ei tiedä onko he meidän viisuedustaja vai ei. Ja miten ne spiikataan sit ees lavalle.
Ne spiikataan lavalle UMK-voittajina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä Teemu tekee Emma-gaalassa?
Pitää ilmeisesti liveyleisön tunnelmaa yllä, eli ei välttämättä edes näy meille TV-katsojille mitenkään. Toisaalta ei myöskään sitten tarvitse panikoida mikäli häntä ei näy lähetyksessä. Toivottavasti joku yleisössä oleva kertoisi että näkyikö Teemua siellä vai ei.
Henri ei välttämättä ole siellä paikalla, vaan Teemu vetämässä DJ-keikkaa, lämmittämässä yleisöä ennen tv-lähetystä.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ehkä sitten vähän kylmempi tässä, mutta mun mielestä loputtomasti ei voi ymmärtää ja paapoa. Painostus on tosi ikävää ja inhottavaa ja tunnen paljon tässä sympatiaa edustajiamme kohtaan. Mutta se on loppupeleissä pienen porukan juttu ja edustajat saivat selvän Suomen kansan tuen. Ja ei Euroviisuihin edustajaksi ihan oikeasti päädy vahingossa.
Jos Winman ja Henri haluavat nuolla pienen aktivistinarkkariporukan perseitä ja pettää heitä äänestäneet niin ei mitään armoa heille. Canceloidaan molemmat. Ei keikkoja, ei ääninäyttelyä. Niin makaa kuin petaa.
Vierailija kirjoitti:
No voihan ne kuuluttaa vaikka UMK-voittaja.
Totta. Tää kauhuskenaario on vaan niin vahvoilla mun ajatuksissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ehkä sitten vähän kylmempi tässä, mutta mun mielestä loputtomasti ei voi ymmärtää ja paapoa. Painostus on tosi ikävää ja inhottavaa ja tunnen paljon tässä sympatiaa edustajiamme kohtaan. Mutta se on loppupeleissä pienen porukan juttu ja edustajat saivat selvän Suomen kansan tuen. Ja ei Euroviisuihin edustajaksi ihan oikeasti päädy vahingossa.
Jos Winman ja Henri haluavat nuolla pienen aktivistinarkkariporukan perseitä ja pettää heitä äänestäneet niin ei mitään armoa heille. Canceloidaan molemmat. Ei keikkoja, ei ääninäyttelyä. Niin makaa kuin petaa.
Koitahan vähän rauhoittua. Aina kerran päivässä tänne ilmestyy tällanen ylikierroksilla käyvä pirujen seinille maalailija. Jos ei halua viisuihin mennä, se ei ääninäyttelijöiden töitä mitenkään estä.
Vierailija kirjoitti:
Jonkun pitäisi muutaman vuoden päästä tehdä joku dekkari käärijän viisukeväästä, koska se ei ollu mitenkään inhimillinen
Toivon ja luotan että Winman saa olla enemmän rauhassa. Uskon näin käyvän koska vain ennakkosuosikkia revitään kaikkialle (tosin Loreenin tiimi tajusi kieltäytyä monesta asiasta)
Sara lähtee viisuihin. Ei Winman.
Vierailija kirjoitti:
Yhyy viisukansa itkee, kun umk-voittajalla on selkärankaa ja empatiakykyä. Kyse ei ole nyt teistä vaan ihmisoikeuksien puolustamisesta ja vähintään siitä, että osallistuminen osoittaa räikeää länsimaista kaksinaismoralismia, että yksi maa saa kiillottaa sädekeheensä.
Ja millä tavalla luulit että se sitten vaikuttaa Israelin toimiin? Siellä Israelin hallinnossa ei ketään kiinnosta osallistuuko Windows95man vai ei :D
Sara esiintyy tänä iltana Nokia Areenalla Iskelmä-gaalassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koitahan vähän rauhoittua. Aina kerran päivässä tänne ilmestyy tällanen ylikierroksilla käyvä pirujen seinille maalailija. Jos ei halua viisuihin mennä, se ei ääninäyttelijöiden töitä mitenkään estä.
Toivottavasti estää. Pale-aktivisti Vainu kortistoon saatana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhyy viisukansa itkee, kun umk-voittajalla on selkärankaa ja empatiakykyä. Kyse ei ole nyt teistä vaan ihmisoikeuksien puolustamisesta ja vähintään siitä, että osallistuminen osoittaa räikeää länsimaista kaksinaismoralismia, että yksi maa saa kiillottaa sädekeheensä.
Ja millä tavalla luulit että se sitten vaikuttaa Israelin toimiin? Siellä Israelin hallinnossa ei ketään kiinnosta osallistuuko Windows95man vai ei :D
tottakai ne anarkistit luulevat että tuhat vuotta jatkunut sota ratkeaa sillä lähtee suomen edustaja euroviisuihin vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä ei olekaan väliä, vaan jokaisen ihmisen omasta vakaumuksesta ja minne haluaa ja ei halua mennä. Täällä keskitytään vaan miettimään mitä tietyt tahot mistäkin ajattelevat, mutta artisti jättäytyy pois jos se on hänen kannaltaan paras ratkaisu. Ei kukaan boikotoija ole niin naiivi että ajattelee sen yksinään vaikuttavan. Kyse on jokaisen omasta omatunnosta. Siellä on muita artisteja jotka ovat myös ilmaisseet mielipiteensä mutta päättäneet lähteä, jokainen punnitsee vaakakuppinsa itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Israelia ei paljoa mikään muukaan kiinnosta, en käyttäisi argumentointivälineenä tuota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nuo ei lähde niin alan fanittamaan kybällä vaikka Norjaa. Vaikka niiden biisi ei olekaan mikään iloittelu. Vai ovatko hekin jotain palestiinamielisiä? Itse asiassa joku asiasta tietävä vainukoira voisi laittaa listaa, minkä maiden edustajat kuuluvat hihhuliporukoihin, niin välttyy sitten suuremmilta harmituksilta jatkossa 😄
Älä nyt Norjaa fanita. Ennen Norjan kisaa sanoivat etteivät oikein tiedä, lähteäkö viisuihin. Ovat juuri sitä banisrael-porukkaa. Samoin Islannilta on odotettavissa jotain tällaista.
Kannata Viroa.
Joudutte ahtaalle, jos fanitatte sen mukaan, tukeeko joku Israelia. Kyllä sieltä maita löytyy mutta huvittava peruste.
Äänestäneiden kusetusta jos eivät lähde. Pitäisi saada rahat takaisin ja uusi äänestys siinä tilanteessa. Jos en olisi äänestänyt Windows95mania, olisin äänestänyt Miklua ja Nublua. Ei Sara olisi välttämättä voittanut jos Win95 ei olisi ollut kisassa.
Jos voitto tuli yllätyksenä, niin miksi edes lähtivät kisaan? Kyllä tähän pitäisi valita sellaisia artisteja jotka ovat edes tosissaan.
No voihan ne kuuluttaa vaikka UMK-voittaja.