Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2024 OFFICIAL

Vierailija
03.10.2023 |

UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (20622)

Vierailija
13341/20622 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkasen huolestuttaa kun tuo Henrin ksveripiiri vaikuttaa olevan "äärestlaitaan" vassareita. En tiedä onko Teemu samoissa piireissä. Siellä voi tulla kiusaus tehdä antifa/freepalestiina -miekkarintynkää lavalla. Sirppejä ja vasaroita eivät varmaan kehtaa tällä hetkellä heilutella mutta sitäkin tunnusta näkyy edelleen noiden tyyppien miekkareissa. Olispa politiikka jätetty kokonaan pois.

Surullista tosiaan jos tollaiset kaverit. Mullakin tollaisia aikanaan oli. Tosi ystävä tukee aina ja kannustaa. Ties vaikka kateutta, kun toinen pääsi isoihin piireihin. Jos on kiltti ihminen, niin haluaa aina miellyttää. Olin itsekin sellainen ja aikanaan kaveripiiriä tuli siivottua isolla kädellä. Nykyään on aidosti hyviä ystäviä ja teen mitä haluan ja mistä tykkään. Jos kavereille ongelma, niin se ei ole mun ongelma. Eivät ole silloin oikeita ystäviä

Vierailija
13342/20622 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenkohan minä Henrin mielestä n*tai, kun äänesti Halla-ahoa? On tykännyt tuosta Feeniksin "Halla-aho on n*tsi" -päivityksestä. Mun ja hänen rakkaustarinansa ei taitaisi kantaa pitkälle.... :D No on hän silti ihana.

Mulla sama juttu, olen varmaan Henrin mielestä n*tsi. :D Ollaan todennäköisesti ihan eri mieltä kaikesta mut olisi hän silti ihan hyvä viisuedustaja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13343/20622 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäli winmiehet ei lähde, ja siipola valitaan edustajaksi niin sitten täytyy alkaa painostamaan siipolaa ettei saa osallistua. Jos siipola taipuu eikä lähde, niin sitten valitaan kolmanneksi tullut jne. Miten pitkälle rulettia voidaan pyörittää?

Eiköhän tämä neuvotella kaikkien osapuolten kanssa niin perusteellisesti, ettei kenellekään jää yhtään epäselväksi, mihin ryhtyy ja mitä on odotettavissa. Julkisuuteen tullaan vasta sellaisen päätöksen kanssa, jota ei tarvitse venkslailla.

Iltalehden tämänpäiväisessä jutussa Anssi Autio kommentoi, että W95manin kanssa on käyty tällä viikolla useita keskusteluja, mutta päätöksiä ei ole vielä tehty. Myöskin Saran levy-yhtiön edustaja kommentoi, etteivät halua tässä vaiheessa ottaa kantaa asiaan. Se ainakin selvisi jutusta, etteivät W95man ja Henri ole pelkästään levänneet näitä päiviä vaan istuneet useiss

Ovat levänneet medialta. Sekin on lepäämistä.

Vierailija
13344/20622 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tämä maailma on seonnut totaalisesti. IS oli juttu "Euroviisujen Israel-päätös sai someyleisöltä täystyrmäyksen" Ei varmasti pidä paikkansa. Siellä ehkä 1000 aktiivista tyyppiä suoltaa tota sontaa someen. 99% prosenttille Israelin osallistuminen on varmasti ok. Hamas hyökkäsi, eikä Hamas osallistu Euroviisuihin. Jostain syystä Israelista tehdään pahista. En Israeliakaan suuremmin fanita, mutta he eivät hyökänneet. Luulis, että meidän UMK voittajakin tajuaa, että pieni vähemmistöjoukko tuolla huutelee. Ovat vaan niin äänekäs joukko, kun ne mielenterveysongelmat.

Ei ole varmasti edes tuhatta tyyppiä.. pienenpieni vähemmistö eikä mikään "someyleisö".

Vierailija
13345/20622 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenkohan minä Henrin mielestä n*tai, kun äänesti Halla-ahoa? On tykännyt tuosta Feeniksin "Halla-aho on n*tsi" -päivityksestä. Mun ja hänen rakkaustarinansa ei taitaisi kantaa pitkälle.... :D No on hän silti ihana.

Mulla sama juttu, olen varmaan Henrin mielestä n*tsi. :D Ollaan todennäköisesti ihan eri mieltä kaikesta mut olisi hän silti ihan hyvä viisuedustaja. 

Mua itseä ei kiinnosta toisen puoluekanta, jos toinen on viihdyttäjä. Nämä asiat pitäisi pikemminkin yhdistää kuin erottaa. Meitä on tässä keskustelussa kumpaakin laitaa ja musta on kiva, kun ei edes kiinnosta mitä laitaa keskustelijat/artisti edustavat, vaikka olenkin oikealla. Politiikkavääntöihin on eri ketjunsa ja siellä kyllä väännän, mutta tämä on tällainen hyvän mielen ketju, jossa politiikalla ei pitäisi olla mitään merkitystä. 

Vierailija
13346/20622 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Samanlainen tai pahempi mediahöykytys odottaa, kun tekevät päätöksen oli se mikä tahansa.

Vierailija
13347/20622 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se Sara lähtee viisuihin, toivottavasti se pakotetaan nielemään vähintään sama määrä ripulia kuin Windows95man. Miksi se muka olisi vähempää kansanmurhan kannattaja?

Vierailija
13348/20622 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkasen huolestuttaa kun tuo Henrin ksveripiiri vaikuttaa olevan "äärestlaitaan" vassareita. En tiedä onko Teemu samoissa piireissä. Siellä voi tulla kiusaus tehdä antifa/freepalestiina -miekkarintynkää lavalla. Sirppejä ja vasaroita eivät varmaan kehtaa tällä hetkellä heilutella mutta sitäkin tunnusta näkyy edelleen noiden tyyppien miekkareissa. Olispa politiikka jätetty kokonaan pois.

Surullista tosiaan jos tollaiset kaverit. Mullakin tollaisia aikanaan oli. Tosi ystävä tukee aina ja kannustaa. Ties vaikka kateutta, kun toinen pääsi isoihin piireihin. Jos on kiltti ihminen, niin haluaa aina miellyttää. Olin itsekin sellainen ja aikanaan kaveripiiriä tuli siivottua isolla kädellä. Nykyään on aidosti hyviä ystäviä ja teen mitä haluan ja mistä tykkään. Jos kavereille ongelma, niin se ei ole mun ongelma. Eivät ole silloin oikeita ystäviä

Täsmälleen sama juttu mulla. T: Kallion vassaripiireissä ja semmoisissa vastaavissa pyörinyt 

Vierailija
13349/20622 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Windows95man ei lähde viisuihin, ei pitäisi lähteä kenenkään muunkaan.

Vierailija
13350/20622 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tämä maailma on seonnut totaalisesti. IS oli juttu "Euroviisujen Israel-päätös sai someyleisöltä täystyrmäyksen" Ei varmasti pidä paikkansa. Siellä ehkä 1000 aktiivista tyyppiä suoltaa tota sontaa someen. 99% prosenttille Israelin osallistuminen on varmasti ok. Hamas hyökkäsi, eikä Hamas osallistu Euroviisuihin. Jostain syystä Israelista tehdään pahista. En Israeliakaan suuremmin fanita, mutta he eivät hyökänneet. Luulis, että meidän UMK voittajakin tajuaa, että pieni vähemmistöjoukko tuolla huutelee. Ovat vaan niin äänekäs joukko, kun ne mielenterveysongelmat.

Ei ole varmasti edes tuhatta tyyppiä.. pienenpieni vähemmistö eikä mikään "someyleisö".

Siksi heitin tuon 1000, koska voi olla seassa myös niitä, jotka olisi halunneet eri voittajan ja nyt ovelasti painostavat "väärää" voittajaa, kunnes saavat "oikean" voittajan. Mutta jooh ei näilläkään tyypeillä ole kaikki pään sisällä ok.

Vierailija
13351/20622 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos win95 peruu, minua ei kiinnosta kyllä euroviisut sen jälkeen. 

Vierailija
13352/20622 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisko tästä jotain vinkkiä uuteen taiteilijanimeen jos nimi täytyy vaihtaa?

https://seura.fi/asiat/ajankohtaista/windows95man-on-myos-kuvataiteilij…

Keisterin on kyllä pakko olla tietoinen sukunimensä merkityksestä tai sitten tää on ihan liian hauska yhteensattuma. "Ahteri" maalaa ahtereita. 

https://www.merriam-webster.com/dictionary/keister

Vierailija
13353/20622 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua itseä ei kiinnosta toisen puoluekanta, jos toinen on viihdyttäjä. Nämä asiat pitäisi pikemminkin yhdistää kuin erottaa. Meitä on tässä keskustelussa kumpaakin laitaa ja musta on kiva, kun ei edes kiinnosta mitä laitaa keskustelijat/artisti edustavat, vaikka olenkin oikealla. Politiikkavääntöihin on eri ketjunsa ja siellä kyllä väännän, mutta tämä on tällainen hyvän mielen ketju, jossa politiikalla ei pitäi

Ei täällä ole sanottukaan, että Henrin mahdollinen puoluekanta häiritsee paitsi silloin, jos he peruvat osallistumisensa ja se on vaikuttanut päätökseen. Mulle se on se ja sama muuten.  Lähinnä ite päivittelin sitä, kun olen ihastunut häneen ja nauratti se, että ollaan todennäköisesti melkein kaikesta eri mieltä poliittisesti ja mahtaako pitää mua hirveänä n*tsina. :D Ei se silti estä mua fiilistelemästä häntä tai rakastamasta No Rulesia. 😁 Relax hei, ei tässä mitään politiikkaa olla vääntämässä.

Vierailija
13354/20622 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi heitin tuon 1000, koska voi olla seassa myös niitä, jotka olisi halunneet eri voittajan ja nyt ovelasti painostavat "väärää" voit

Joo tosiaan, olet oikeassa, varmasti on myös niitä ovelasti mukana jotka haluaa jonkun muun lähtevän viisuihin.

Vierailija
13355/20622 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Boikotoin katsojana viisuja, jos ei lähde. Ja olen kai itse sellainen vihervassari, ainakin anti-persu. Ei minulle ole väliä tässä keskustelussa ja viisuissa, mitkä poliittiset mielipiteet on kenelläkin.

Vierailija
13356/20622 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi väärin jos kansan tykkäämä ja voittoon äänestämä edustaja ei lähde kisaan mukaan. Silloin menee pohja koko UMK lta ja Yle voi sen lopettaa. Hamas ei saa vaikuttaa meidän kansaan, ja tuskin suureen joukkoon vaikuttaakaan, tässä on vaan paljon saatu mediahuomiota asialle, eikä niin tarvitse olla. Yle voisi ottaa linjan, että voittaja lähtee ja piste. Miksi muuten osallistuvat koko UMK: hon jos ei edustus euroviisuissa kiinnostakaan? Ja tosiaan, miksi Sara sitten lähtisi tai siitä seuraava.

Vierailija
13357/20622 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en tykkää pas kanasta mutta ei todellakaan jättäydytä pois!! Onneksi sitä ei tapahdu tai niin ymmärsin tuottajan(?) kommentit 

Vierailija
13358/20622 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mielenkiintoista spekuloida jos Jesse Markin olisi voittanut UMK:n ja vastoin omia sanomisia lähtenytkin Malmöön. 

Olisiko häntä vastaan tullut samanlaista lokaa ? Vai onko taas eri asia ?

Vierailija
13359/20622 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en tykkää pas kanasta mutta ei todellakaan jättäydytä pois!! Onneksi sitä ei tapahdu tai niin ymmärsin tuottajan(?) kommentit 

Samaa mieltä. Tottakai joku lähtee edustamaan Suomea, kun UMK kerran on järjestetty. Listaa vain eteenpäin niin pitkälle, että joku artisti lähtee. 

Vierailija
13360/20622 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä luulette, että miten kotimaan keikoille kävisi, jos windows95man ei lähtisi euroviisuihin edustamaan? Kiinnostaisiko jengiä mennä sen jälkeen edes kotimaan keikoille katsomaan?

Ketju on lukittu.