UMK 2024 OFFICIAL
UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20622)
Vierailija kirjoitti:
Pilvi Hämäläisen biisissä oli tuttua sävelkulkua. Tuli mieleen One Way Ticket -biisi. Haloohan siitä ois noussut jos ois lähtenyt kilpailemaan.
Sitä siihen varmaankin oli lainattu. Toisaalta viime vuoden voittaja Tattoo oli alkua myöten törkeästi kopioitu muiden tuotoksista ja siitä huolimatta julistettiin voittajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori mutta mä olen täysin ihastunut Henriin. Pyörii koko ajan mielessä. Miten tästä eteenpäin?
Ihanaa! Itsekin alkanut tykätä vähän liiankin paljon! Palaan katsomaan finaali esityksen aina uudestaan ja uudestaan sen ihanan hymyn takia...
W95M ja Henri on kyllä mainio pari. Vaikea kuvitella esitykseen ketään muuta laulajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ig-livessä Winmies kertoi, että joku oli laittanut sähköpostia niille, että Henrin lasit pitää jättää pois, koska hänellä on niin kauniit silmät. Ja niinhän sillä on! <3 Kuka tunnustaa tältä palstalta? ;D
Mä haluaisin Henrin siinä punaisessa asussa ja kahlittuna omaan sänkyyni.
Nämä jutut joko uhka tai mahdollisuus. Buustaa itsetuntoa tai pahimmillaan vetää hänet enemmän kuoreensa. Vain se on varmaa et Henri ei 100% varmasti ollut varautunut tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun viimein olen toipunut tuloksen aiheuttamasta järkytyksestä, voin vain todeta, ettei tänä vuonna tarvitsee ainakaan jännittää Euroviisujen pisteiden laskua (toisin kun viime vuonna).
Suomi ei pärjää, juryääniä ei tule tälle esitykselle yhtään. Varmaankin pääsemme finaaliin, mutta siinäpä se. No, ainakin oma verenpaine kiittää finaalissa. Mutta tätähän tällä ilmeisesti haettiin, hassunhauskaa esitystä, jolla ei varmasti pärjätä. Oma fanikuntansa näyttää näille sketsihahmoille olevan edelleen. Vai oliko tämä äänivyöry vain keskisormen näyttämistä ylipäätään koko jury-systeemille, jonkinlainen kosto viime vuodesta? Kuka tietää.
Itse äänestin win95man, koska muut esitykset ei oikein herättäneet mitään tunteita. Mulle ihan sama tykkääkö juryt tai kukaan muu. Mitäs väliä sillä on silleen ihan oikeasti?
Samaa ihmettelen, että mitä sillä tosiaan on väliä mitä juryt tai muutkaan Suomen esityksestä ajattelee?
Viime vuosi osoitti, että voittoa on ihan turha tavoitella kun sitä ei tule vaikka saisi kuinka valtavan yleisön suosion, joten pääasia että musiikki on sellaista, josta suomalaiset itse tykkää.
Mulla on ollut jo jonkin aikaa Henrille omistettu screenshot-kansio. 🙈 Puhelin tulee olemaan täynnä toukokuuhun mennessä....
Juu pitäkää vaan teininä, mut en voi mitään, oon ihan rakastunut. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
William tulee yllättymään, miten Suomesta tulee taas lisää supersymppis miehiä. Vieläpä kaksin kappalein 😅 Nää tekee niin hyvää meidän maineelle. Kiitos Käärijä. Kiitos Windows95man. Kiitos Henri.
Niiltä kysyttiin ylen haastattelussa tänään mielipidettä siitä, kun osa pitää pelkkänä vitsinä. Keisteri sanoi toimittajienkin olevan vähän laiskoja, koska jos katsoisivat haastattelupätkiä umk:stakin, tajuaisivat ettei se ole näin. Just tän takia ottaa aivoon, kun William ei edes yrittänyt ymmärtää koko esitystä, vaan hänen mielestä tässä tyyliin näytetään prsettä euroviisuille. Toivottavasti edes viisuissa yrittää tutustua näihin, eikä pysy nyrpeänä. Saattaisi yllättyä 😒
William ei ole vielä kommentoinut ollenkaan live-esitystä. Hän reagoi musiikkivideoon useampi viikko sitt
Kaikki päivitykset mitä on tehnyt UMK:sta on ihan kaikesta muusta kuin voittajasta 😂 katkeraa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä ootte Italian valitusta kappaleesta?
On oman, tämänhetkisen listani toisena eli todellakin tykkään! Mahmoodista olisin tykännyt aivan hulluna, oli Soldiakin parempi biisi, mutta tämä Angelina oli tosi karismaattinen esiintyjä.
Mitäs mieltä itse olet?
Itselle Italia on tällä hetkellä julkaistuista voittajasuosikki. Hyvä, vangitseva esitys. En varmaan ole kovin väärässä, jos veikkaan olevan TOP5 finaalissa. (vastaaja eri).
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut jo jonkin aikaa Henrille omistettu screenshot-kansio. 🙈 Puhelin tulee olemaan täynnä toukokuuhun mennessä....
Minäkin olen rakastunut Henriin ja olen kuitenkin nelikymppinen perheenisä.
Mulla elin ihan hitonmoisessa Käärijäkuplassa puolet viime vuodesta, ja nyt TÄMÄKIN VIELÄ. Mutta ei se haittaa, elän tätä varten ihan mielellään. Älkää muutkaan pyydelkö anteeks, ne on sanoneet olevansa jakamassa iloa ja rakkautta. Henristä en tiiä mutta saa osansa 😆
Portugali ei ole vielä valinnut biisiään.
Mutta, mutta tässä on voitonhurmaa, niin kaunista, niin kaunista.
Katsokaa Portugalin video: Iolanda , Grito
esitys, kunhan valitsisivat tämän.
Vierailija kirjoitti:
Ja lisään vielä, että sori Henri, tiiän ettet halunnut olla tässä alun perin ja että joudut kestää tätä. Toivottavasti saat tästä kaikesta lisää buustia! Olet ihana ja taitava.
Mä en ihan tajua niitä epäilyjä, että Win95n huumori ei avaudu Euroopassa. Se vitsi on romuluinen aikuinen mies, jolla ei ole housuja. Ton universaalimmaksi ei huumori muutu. Vaikka pitäisi vitsiä paskana, se silti huvittaa väkisin jollain refleksi-tasolla. Mikä tietty saa sen vaikuttamaan vielä ärsyttävämmältä, jos siis pitää sitä paskana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ig-livessä Winmies kertoi, että joku oli laittanut sähköpostia niille, että Henrin lasit pitää jättää pois, koska hänellä on niin kauniit silmät. Ja niinhän sillä on! <3 Kuka tunnustaa tältä palstalta? ;D
Tarkka ja huikeen hyvä huomio joltain, joka on tässä kohtaa ollut vielä syvemmällä fanituksessa. Nice. 👌 muut on vaan toivoneet laseja.
Itse pidän niistä laseista. Voisi olla aluksi esityksessä, mutta ottaa ne pois jossain kohtaa joko kokonaan tai hetkeksi. Sopii ihan hyvin sanoitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ihan tajua niitä epäilyjä, että Win95n huumori ei avaudu Euroopassa. Se vitsi on romuluinen aikuinen mies, jolla ei ole housuja. Ton universaalimmaksi ei huumori muutu. Vaikka pitäisi vitsiä paskana, se silti huvittaa väkisin jollain refleksi-tasolla. Mikä tietty saa sen vaikuttamaan vielä ärsyttävämmältä, jos siis pitää sitä paskana.
Kyllähän se Boratkin nauratti maailman laajuisesti. Tässähän ollaan vielä säädyllisiä!
On kyllä tulossa todella huono viisuvuosi. Biisejä on toki julkaistu vielä aika vähän mutta yksikään biisi ei ole itselleni kolahtanut. Luxemburgin Talin biisi on ainoa jonka olen halunnut kuunnella toisenkin kerran.
Tuntuu että viisuihin valitut biisit vain huononevat vuosi vuodelta. No, vielä ei ole toki kaikkia valittu joten eiköhän sieltä ole tulossa hyviäkin biisejä viisuihin!
Windows95Man:in biisi on ihan ok mutta miten se iskee maailmalla? Maissa joissa elektronista musaa tehdään paljon ja kuunnellaan kuten vaikkapa Saksa, Belgia, Sveitsi ja Itävalta saattaa tykätä meiän biisistä mutta toisaalta perinteisemmät maat joissa ei juurikaan elektronista musiikkia julkaista tuskin syttyy Windows95Manille. Se on vähän kiikun kaakun. Tämä on minun mielipiteeni.
Toivoen monipuolisesti musiikkia kuunteleva mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Samaa mieltä, että Paskana-biisin voi ymmärtää vain ne, jotka ovat kokeneet äkillisen syvän surun. Sanoituksiin osattu kiteyttää se tunne!!!"
Oma maailma siinä pysähtyi, mutta en muista tahtoneeni perua internetiä. Linnuista puhumattakaan.
Selvästi työnantajapuoli ei tykännyt sanoituksista joissa pysäytetään kaikki, Widows mies oli taas enemmän heidän mieleen kappaleella, No Rules.
Widows-mies? Luulisi, että jos on leskeksi jäänyt, vaikka toinen pudonnut ikkunasta tai saanut ikivanhasta läppäristä sätkyt, niin onhan siinä ihan paskana.
;D
-winner-
Mä katson edelleen mielummin Käärijän umk-esitystä, enkä euroviisujen. Se myös äänellisesti paljon tasokkaampi. Pelkään ettei Windowsin kanssa tule käymään samoin, koska tämä on nyt jo liian hyvä 😄 Kuitenkin Keisteri on taiteilija, niin se lisää luottoa. Sen ideat on tähän asti niin hyvin toimineet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori mutta mä olen täysin ihastunut Henriin. Pyörii koko ajan mielessä. Miten tästä eteenpäin?
Ihanaa! Itsekin alkanut tykätä vähän liiankin paljon! Palaan katsomaan finaali esityksen aina uudestaan ja uudestaan sen ihanan hymyn takia...
W95M ja Henri on kyllä mainio pari. Vaikea kuvitella esitykseen ketään muuta laulajaa.
Jossain kaukana kuulemme Damiano-ketjun yp:n vaimeaa itkua.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Mä katson edelleen mielummin Käärijän umk-esitystä, enkä euroviisujen. Se myös äänellisesti paljon tasokkaampi. Pelkään ettei Windowsin kanssa tule käymään samoin, koska tämä on nyt jo liian hyvä 😄 Kuitenkin Keisteri on taiteilija, niin se lisää luottoa. Sen ideat on tähän asti niin hyvin toimineet.
Mulle myös Käärijän Umk-veto on se minkä palaan katsomaan. En tykännyt viisujen lavashowsta juurikaan. Ärsytti myös se miten Kärtsäri laitettiin juoksemaan ympäri laatikkoa ja kuulosti sen jälkeen vaan hengästyneeltä. Toivottavasti eivät toista samaa virhettä Henrin kanssa!