UMK 2024 OFFICIAL
UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20622)
Vierailija kirjoitti:
Ruotsilta suurin ääni Markinille? Siis yrittävät pelaa meidät pois Euroviisuista?!!
Se biisi on sellainen mitä Ruotsissa soitetaan. Turhaan te nyt tästäKIN jotain salaliittoa kehitätte. 🙄
Raadot jättivät Win95Manin hännille :(
Ainoasti hyvä ja koskettava esitys KATRI-HELENALLA
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sarassa on jokin asenne, josta on vaikea tykätä.
Ei mielistele vanhoja miehiä niin kuin joku Wikman?
Ei, vaan sellainen teennäinen minä minä iiik, en voi uskoa todeksi, iik.
Siis sanoiko Pilvi juuri jonkun pottatukka-kommentin Jenni Haukiosta livelähetyksessä? Mautonta ja loukkaavaa.
Karismaero käärijän ja muiden välillä valtava
Vierailija kirjoitti:
Sara vaikuttaa olevan lopulta varsin selkeä voittaja, vaikka etukäteen kilpailu vaikutti tasaisemmalta.
Miten niin? Juryt antavat vain 25% äänistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tajuttoman hyvä show ja mahtavat esiintyjät! Voisin laittaa kaikkia Euroviisuihin!
Hyvä Yle, hyvä Sini, hyvä Cyan Kicks, hyvä Jesse, hyvä Miklu ja Nublu, hyvä Sara, hyvä Sexmane, hyvä Windows95! Ihan mahtava show!
Kommentti paniikissa olevalta ylen työntekijältä? Kansa maksaa sun palkan joten saatte potkut.
Ei vaan pitkäaikaiseltä euroviisu-fanilta! Oikeasti, tää show oli mahtava ja juontajat hyviä! Pilvin rousti oli hyvä ja Benkku&Viivikin toimitti <3 just loved it!
Tää käärijän biisi vasta nolo onkin
Erika on järkyn mollamaijan näköinen
Vierailija kirjoitti:
En halua lähettää ketään.
Siis sama kuin pressavaaleissa.
No niin voitaisko nyt vaan lähettää Käärijä ja Erika viisuihin.
Käärijä ja Erika näyttää mallia miten saadaan rakennettua lavalle toimiva live kappale esityksineen päivineen.
Lapset tykkää käärijästä ja sitten se tekee tällaista kuraa!
Vttu mitä sontoo koko show ja musa ja tyypit.
Ainut hyvä Katri Helena.
Selvästi manipuloitu tätä äänestämistä. Ei päässyt läpi, vaikka mitä yritti. Ja Saran ääni petti pahasti. Oli mun suosikki, mut ei ole enää. Windows95man yllätti ja nousi suosikiksi liven perusteella. Ääni piti ja lavashow oli hauska.
Eihän tuo Sara osaa edes laulaa..
Vierailija kirjoitti:
Ruptsi pelas... tahallaan huonoimmalle Jesselle 12p.
V#tun nolot ruåttalaiset. Ois se mageeta kun Sara Loreen kopiona menis Ruåtsiin ja voittais koko p a s k a n. Juhlat torilla.
Minä luotan siihen, että kansa ei ole äänestänyt Saraa. Jos on, niin booooring