Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2024 OFFICIAL

Vierailija
03.10.2023 |

UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (20622)

Vierailija
7681/20622 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisko Ruoskan Malmöön väliaikashowksi? Ei taida tapahtua. Eivät ensinnäkään pysty siihen, että Käärijä varastaa huomion Abbalta. Kaikki odottaisi pelkkää Käärijää, ehkä jopa ruotsalaiset 😂

Miksi ihmeessä joku Ruoska? Cha cha cha olisi hyvä.

Vierailija
7682/20622 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuolla Saralla on yhtään pelisilmää ni toiv luopuu noista Loreenia toistavista elementeistä. Näyttää typerältä jos kaikki matkitaan asuja ja lavatyyliä myöten. 

Antaa tytön kiemurrella ihan rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7683/20622 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli tosiaan pienet pätkät noista harjoituksista, ei kuitenkaan voi nuosta hirveesti päätellä mitä tuleman lopuksi pitää. Mut mikä tässä Siipolassa oli muka tyylikästä?

Ei mun mielestä oo verrattavissa äänellisesti Loreeniin, siellä on voimaa äänessä, Saran äänessä ei sitä ole.

Saran esitys näyttää kokonaisuudessaan tyylikkäältä pienen klipin perusteellä. Sara itse on tyylikäs iltapuvussa ja kampauksessaan. Myös lavastus valo- ja savuefekteineen on tyylikkään näköinen.  

Se on sinun näkemyksesi. Liimaa hiuksiin, rikkinäinen mekko, kyykkypaskalle ja määkivää laulantaa, niin sillä voittaa...

Vierailija
7684/20622 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli tosiaan pienet pätkät noista harjoituksista, ei kuitenkaan voi nuosta hirveesti päätellä mitä tuleman lopuksi pitää. Mut mikä tässä Siipolassa oli muka tyylikästä?

Ei mun mielestä oo verrattavissa äänellisesti Loreeniin, siellä on voimaa äänessä, Saran äänessä ei sitä ole.

Saran esitys näyttää kokonaisuudessaan tyylikkäältä pienen klipin perusteellä. Sara itse on tyylikäs iltapuvussa ja kampauksessaan. Myös lavastus valo- ja savuefekteineen on tyylikkään näköinen.  

hän on siis niin tyylikäs kaikessa, kampaus, meikki, käden liikkeet, ilmeet, kaikki on Tyylikästä. Savut ja valot on tyylikästä, koko esitys on Tyylikäs.

Mä nauroin tälle kommentille.

Vierailija
7685/20622 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yle mokaa nää puvustushommat taas. 

Harjoituspätkien perusteella Windows95man vakuutti yllättäen. Tuo ysäriihumputus olis ihan oikea edustaja Ruotsin raativiisuihin.,

Henrin laulu kuulostaa klipillä hyvältä. Se on biisin vahvin asia. Itse en tykkää Keisterin Günther-höpinöistä ja -huudoista, enkä ole erityisemmin ihastunut hänen hahmoonsakaan. Tosin muistaakseni jossain oli, ettei esitysasu ole kuitenkaan hänen perinteinen Windows95man -asunsa. Luultavasti hänellä on päällään jotain yhtä överiä kuin Henrillä.

Vierailija
7686/20622 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuolla Saralla on yhtään pelisilmää ni toiv luopuu noista Loreenia toistavista elementeistä. Näyttää typerältä jos kaikki matkitaan asuja ja lavatyyliä myöten. 

Joo, vois olla vaikka toppatakissa ja mäsäyttää jonkin lintunuken pesismailalla ja pysäyttää leditaululla puksuttavan junan. Lattialla vois kertsin lopussa levitä ruskeat kehämäiset aallot Sarasa lähtien, vaikka sittenhän se olis kuin viime vuoden Gustaphin esityksessä mutta eipä ainakaan Loreen tulis mieleen.

Vierailija
7687/20622 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää ei oo pukukisat vaan euroviisut jossa laululla, biisillä ja showlla on vaan väliä. 

Vierailija
7688/20622 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hän on siis niin tyylikäs kaikessa, kampaus, meikki, käden liikkeet, ilmeet, kaikki on Tyylikästä. Savut ja valot on tyylikästä, koko esitys on Tyylikäs.

Juuri niin. Sinäpäs sen sanoit.

Vierailija
7689/20622 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää ei oo pukukisat vaan euroviisut jossa laululla, biisillä ja showlla on vaan väliä. 

Juuri näin! Ja esityksessä ei ollu mitään tyylikästä ton pätkän perusteella. Mut täällä nyt on näitä Saran tykkääjiä, että vaikka Sara tekis mitä niin kaikki on tyylikästä ja ihanaa...

Vierailija
7690/20622 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yle mokaa nää puvustushommat taas. 

Harjoituspätkien perusteella Windows95man vakuutti yllättäen. Tuo ysäriihumputus olis ihan oikea edustaja Ruotsin raativiisuihin.,

Ja Ruotsistahan ne viisuissa pärjääjät tulee! Tosin ruotsalaisten esityksissä ei hirveesti huumoria ole joten tässä Windows95manissa on. Mun mielestä yks parhaimpia ehdokkaita viisuihin ja kun tuo Henrin laulukin vaikuttaisi livenä toimivan oikein buenosti. 

Vierailija
7691/20622 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas tänä vuonna on Umk:n pääpuvustaja, kun Miklu ja Nublukin on puettu kummallisiin mantteleihin?

Vierailija
7692/20622 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaa tytön kiemurrella ihan rauhassa.

No jos lähtee edustamaan ni kiemurrellen se ainaki tulee takaisin ;)

Vierailija
7693/20622 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saralla on erittäin hyvä biisi. Livelaulun vahvuus kuullaan huomenna ja lavaylöspano, johon puvustus kuuluu olennaisena osana, vaikuttaa klipin perusteella oikein hyvältä. Hyvä lavashow voi koostua muistakin elementeistä kuin hi rveästämenosta ja meiningistä ja kirkkaista väreistä. Viime vuonna Suomella oli sellaista. Tänä vuonna se voi olla jotain ihan muuta. Joskus vähemmän on todellakin enemmän.

Vierailija
7694/20622 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukas tänä vuonna on Umk:n pääpuvustaja, kun Miklu ja Nublukin on puettu kummallisiin mantteleihin?

Ne kaavut näytti tosi hirveitä. Varmaan jotain Marimekkoa tai Nansoa😄

Vierailija
7695/20622 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teemu Muurimäki ja Elina Lario suunnittelevat edelleenkin puvut.

Vierailija
7696/20622 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saralla on erittäin hyvä biisi. Livelaulun vahvuus kuullaan huomenna ja lavaylöspano, johon puvustus kuuluu olennaisena osana, vaikut

Kyllä jos on vahva ja karismaattinen esiintyjä. Tätä puolta en oo Sarasta nähnyt mut ehtii se sen vielä kait päivässä kaivamaan esille. 

Vierailija
7697/20622 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cyan Kicks esiintyy samoissa vaatteissa kuin musiikkivideolla.

Vierailija
7698/20622 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cyan Kicks esiintyy samoissa vaatteissa kuin musiikkivideolla.

Siinä mielessä hyvä ettei raidat yms vilise silmissä. Pari vuotta sitten niiden lavatyyli teki ihan kipeetä silmille.

Vierailija
7699/20622 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No rules! Rakastan. 

Vierailija
7700/20622 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saisko Ruoskan Malmöön väliaikashowksi? Ei taida tapahtua. Eivät ensinnäkään pysty siihen, että Käärijä varastaa huomion Abbalta. Kaikki odottaisi pelkkää Käärijää, ehkä jopa ruotsalaiset 😂

Miksi ihmeessä joku Ruoska? Cha cha cha olisi hyvä.

Vaikka väliin vähän cha cha cha:ta. Mutta ei nämä mitkään edellisvuoden biisien uudelleenlämmittelykarkelot ole.

Ketju on lukittu.