Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2024 OFFICIAL

Vierailija
03.10.2023 |

UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (20622)

Vierailija
3901/20622 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mikä tuossa saran biisissä on niin ihmellistä? 20 samanlaista rallia soi euroviisuissa jokavuosi.

suomi ennenkin lähettäny tollasia biisejä ja melkein jokakerta ollaan jääty semeihin ja jos ollaan menty finaaliin niin viimesillä sijoilla oltu.

Tämä! Niitä on 13 tusinassa. Siinä ei ole mitään ihmeellistä, suomalaista iskelmäradiokuraa. Aina kun tulee tällainen muka-syvällinen itkujollotus, vaihdan kanavaa tai piilotan spottarissa. Euroviisut ovat aikuisen oikeasti täynnä tämän tyylisiä ja ei kannata luulla, että suomen kieli tekisi siitä jotenkin erikoisemman. 

Vierailija
3902/20622 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokos Mikael POISTI  PUTIN   TATUOINTINSA ? ? ?

Jos se on vieläkin....  äänestäjät ovat vähissä.

Kylhän sen poisti jo aikaa sitten ja sano et oli typerä päähänpisto aikoinaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3903/20622 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittäkää nyt ihmiset osata käyttää tuota lainaustoimintoa oikein, rasittavaa yrittää saada selvää, mikä tekstissä on kirjoittajan omaa kommenttia.

Välillä lainaustoiminto toimii niin kuin pitääkin ja välillä ei, vaikka sen tekisi prikulleen samalla tavalla.

Vierailija
3904/20622 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sara on halunnut tähdeksi lapsesta lähtien, ihanan rehellistä.

Tekstistäkin kyllä kuulee, että tähtenä ollaan oman elämän lavalla ja muut statisteja. 

Joo mä oon aikuinen mutta jos mä en

Niin muutkaan ei saa rakastaa

Joo mä oon aikuinen mut tajua en

Miks vielä pyörii maa (kun mä oon paskana)

Herttaista <3. 

Vierailija
3905/20622 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon paskana. Veeti ei enää tykkää musta, vetäkää nyt ne verhot kii, tää vuosi on ollu vaan tällainen. Kaveritkin jo toivois et palaisin kuvioihin. Etteks te tajuu, et mä oon paskana.

Vierailija
3906/20622 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuoden biiseistä en välittänyt Portion Boysista ja Lxandrasta. Muiden biisit oli hyviä, mutta Keira hieman kokematon live-esiintyjä, Benkun laulu ei sujunut livenä ja Robinin biisi yksinkertaisesti tylsä, vaikka olikin varma ja hyvä live-esiintyjä. Kuumaa oli tyylipuhdas.

Kun viime vuotta hehkutetaan, niin olisiko noista sitten joku muu menestynyt viisuissa kuin Käärijä? Kuumaa ehkä, mutta väitän, että PB, Benkku ja Lxandra ei olisi mennyt finaaliin. Robinin olisi vienyt ehkä finaaliin hyvä live, mutta biisi oli tylsä.

Vierailija
3907/20622 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun valinta on 🧄🦢🦢🧄

Vierailija
3908/20622 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara selvä ykkönen iltalehden viisuäänestyksessä

Vierailija
3909/20622 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt naiset jyrää !

Siipola tai Sini.

Nyt pitää VAAN  kuunnella SÄVELLYSTÄ . Se on se joka merkkaa. Ei tuolla Euroopassa  kiinnitetä sanoituksiin ensisijaisesti huomiota.  Varsinkin tavalliset tallaajat sielläkin, kiinnityävät huomionsa onko rytmi hyvä.... vai täysin paskana 🤣.

Se on viisu.....Siis sävellys .

Vierailija
3910/20622 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kyllä huomaa hyvin eron suomalaisten ja muun maailman mieltymyksen musiikkiin.

Suomalaiset pitää enemmän menevästi musiikista kun ulkomailla suositaan rauhallisempaa.

Vierailija
3911/20622 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuuntelin äsken just  näiden musaa,  niin joo... mulle iski tuo Sinin biisin SÄVEL  tarttuvimmin.

Sävelellyksellähän  sinne mennään.

Vierailija
3912/20622 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokos Mikael POISTI  PUTIN   TATUOINTINSA ? ? ?

Jos se on vieläkin....  äänestäjät ovat vähissä.

Kylhän sen poisti jo aikaa sitten ja sano et oli typerä päähänpisto aikoinaan.

ihmiset eivät kerta kaikkiaan saa tehdä typeriä päähänpistoja varsinkaan parikymppisinä huutomerkki olen triggeröity

Vierailija
3913/20622 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juryjen pitäisi rakastaa Windows95mania koska sen Henrin lauluosuudet on vaikeat. Jos Henri laulaa niin kuin enkeli niin pitäisi tulla pisteitä! Vai taasko Suomea sorsittaisiin tässä?

No Rulesissa ei ole kokonaisuutena sitä, mitä juryt arvostaa. Ei hupieurodancella saa tuomaripisteitä, vaikka Piispanen laulaisi omat osuutensa kuinka hyvin. 

Ei pitäisi ainakaan laulusta olla motkottamisen aihetta. 

Vierailija
3914/20622 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himmee mayhemi päälle ja kuoritaa Sinistä voittaja. 🧄

Vierailija
3915/20622 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Himmee mayhemi päälle ja kuoritaa Sinistä voittaja. 🧄

Tähän en kyllä usko. 

Vierailija
3916/20622 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannattais liikaa hehkuttaa ja antaa luuloja Siipolalle että hän olis UMK voittaja tai ylipäätään voittaisi viisut, koska jos joutuu pettymään niin on aika paskana...

Vierailija
3917/20622 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sara Siipola on monen ulkomaalaisen mielestä Suomen ykkönen. Oon katsonut monta ranking-videota eri maiden semifinalisteista ja Sara on sijalla 2-5.

Kappale on ihan hyvä, mutta niin masentava, ettei sillä voi voittaa.

Se nyt on paras mitä tarjota tänä vuonna. En nää muille kappaleille yhtään suurempaa potentiaalia. Tänä vuonna tuskin taistellaan voitosta joka tapauksessa.

Mä äänestän mieluummin sellaista mitä tulen luukuttamaan. Ja se ei ole tuo itkuvirsi vaan No Rules!

Vierailija
3918/20622 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida tänä vuonna tulla Käärijän veroista voittajaa.

Se nyt varmaan oli selvä jo alusta alkaen. 

Vierailija
3919/20622 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ainakin ihan auki ketä äänestän. Riippuu täysin livestä. Se kuka on periaatteessa vika voi ollakin liven myötä eka. Monessa biisissä on haastaviakin lauluosuuksia, jotka voi mennä todella pieleen livenä.

Vierailija
3920/20622 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukrainasta on ennakkohypen perusteella tulossa taivaallisen kaunis Teresa & Maria. Kovat laulajat ja kaunis melodia.

Ketju on lukittu.