Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies tuohtuu kun en halua ajaa autolla töihin

Vierailija
03.10.2023 |

Niin. Siinä se tulikin. Olen ollut 5 vuotta lasten kanssa kotona ja nyt sain mieluisan työn joka on vähän kauempana. Julkiset kulkee hyvin. Nyt sitten mies on aivan suunniltaan, kun en halua autolla ajaa matkaa. Väittää myös, että se on epäreilua perheen ajan kannalta.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis ikinä vie lapsia etkä käy kaupassa

Viikonloput menee kauppareissuihin

Lapsetkin kärsii

Vierailija
22/28 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

30 min päivässä on 2,5 h päivässä pois esim. Lapsilta

Se on paljon kun kuitenkin joutuvat menemään aikaisin nukkumaan

Äiti ollut monta vuotta kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et siis ikinä vie lapsia etkä käy kaupassa

Viikonloput menee kauppareissuihin

Lapsetkin kärsii

Vuosien mittaan olen vienyt useasti lapsia ja vienyt myös. Mies on juonut aamuisin rauhassa kahvia ja huolehtinut vain itsestään. Kai se alkaa pelottaa kun en hoida enää kaikkea.

Vierailija
24/28 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmeestä te näitä miehiä oikein löydätte? :D

Ei noilla mitään miehiä tai lapsia oikeasti ole. Kunhan ulísevat tällä miesvihapalstalla keksien tarinoita miehistä.

Vierailija
25/28 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimokaan ei halua ajaa. Autolla työmatka <20min, julkisilla tunti-puolitoista, kiitos Espoon "toimivan" poikittaisliikenteen. Istuu pari tuntia päivässä ylimääräistä julkisissa kuuntelemassa äänikirjoja ja käyttää pitkiä työmatkojaan syynä siihen että ei voi tehdä arkisin juuri mitään kotitöitä, tai ehdi edes viedä koiraa lenkille, Omista menoistaan kyydin toivossa marttyyrina voivottelee kuinka julkiset on niin hitaita ja koko päivä menee eikä taaskaan ehdi mitään tehdä. Vähän alkaa pikkuhiljaa väsyä tuohon touhuun.

Vierailija
26/28 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän tuohtuu. Kyllä perheeseen tuohtumista mahtuu milloin mistäkin. Meillä mies vei ja haki lapset päiväkodista ja hoiti kauppareissut ja minä kuljin julkisilla, ei ollut ongelma, tuohduttiin ihan muista asioista.

Vierailija
27/28 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmeestä te näitä miehiä oikein löydätte? :D

Minä en kyllä tapailuaikana olisi osannut kysyä mieheltä, miten hän suhtautuu, jos me joskus tehdään lapsia, jos minä olen lasten kanssa muutaman vuoden kotona, jos saan sitten työpaikan kauempaa, niin mitä mieltä hän on siihen, pitääkö minun kulkea työmatkat omalla autolla vai julkisilla, jos ne kulkee hyvin. Varmaan joku muukin kuin sinä osaa selvittää tuonkin etukäteen.

Vierailija
28/28 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä riitaa saa kaikesta aikaiseksi