Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasvo- ja hoitovesien lotraajat, mikä on paras tuote?

Vierailija
03.10.2023 |

Lotraajat siksi, että puhun nyt niistä kasvovesistä joita taputellaan kasvoille runsaasti ihoa kosteuttamaan, en sellaisista joilla putsataan meikinjämiä pumpulin kanssa.

Omalle kuivahkolle iholle sopii esim. Huxleyn kasvovesi, mutta se on niin tyyris että olisi kiva löytää sille edullisempi vaihtoehto. Esim. Whamisa jättää omaan makuun vähän tahmean pinnan, mutta sekin kosteuttaa hyvin. Sekin on toki aika arvokas.

Kerro oma suosikkisi ja kuvaile vähän millainen sen koostumus ja tuoksu ovat ja millaiselle iholle tuote sopii. Kiitos!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivalle iholle tämä tosi hyvä:

6oBhBaEiwAHv1QvMZ7E5MMMnkYjyjw37CauPPkpeYVkgeM73mmc0UarM8pT0W76nX7sRoC6n8QAvD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä on paljonkin. Joskus tilasin netistä Etuden kasvovettä, olisiko ollut Moistfull-niminen sarja. Se oli ehkä paras mitä olen käyttänyt. Viime aikoina olen ostanut kaupoista milloin mitäkin. Viimeksi kokeilin Lumenea joka kiristi ihoa niin hirveästi että jäi ekan käytön jälkeen kaappiin

Vierailija
4/8 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merisuola liuos, etikka pesun jälkeen.

Vierailija
5/8 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vichy

Vierailija
6/8 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://jbeauty.fi/products/4987241167012 Ja https://jbeauty.fi/products/4971650800578. Jälkimmäinen on niin iso pullo että laitan sitä vartalollekin. Suihkepullolla on kätevin laittaa niin kasvoille kuin vartalolle, sellainen hienojakoinen

Vierailija
7/8 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai hitsit, otsikon luettuani olin tulossa suosittelemaan just tota Huxleytä 😅 Pitääpä jäädä seuraamaan muiden suosituksia.

Vierailija
8/8 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

pesseepi naamansa laanaojasa kunnon rymy-yön jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi