Muuttaisitko mielummin USA:aan vai Kanadaan?
Kommentit (8)
Kanadaan, koska ainakin luulen, että hihhulikerroin siellä pienempi.
USA, Texas. Ei ikinä kommunistikanadaan.
t. Toinen tuntematon
Vierailija kirjoitti:
USA, Texas. Ei ikinä kommunistikanadaan.
t. Toinen tuntematon
Missäs semmoinen kommunistikanada on? Ihan töitä tekemäänhän sinne mennään eikä sosiaaliturvalle.
Kaliforniassa olen asunut muutaman vuoden ja se oli upea paikka monin tavoin luonnossa viihtyvälle ihmiselle. Kanadassa on myös varmasti todella paljon upeita paikkoja ja viihtyisin siellä taatusti.
Vierailija kirjoitti:
Kaliforniassa olen asunut muutaman vuoden ja se oli upea paikka monin tavoin luonnossa viihtyvälle ihmiselle. Kanadassa on myös varmasti todella paljon upeita paikkoja ja viihtyisin siellä taatusti.
Hyi. Texas ja Florida on parempia, hyi joku commiefornia.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ihmiset viihtyvät vaikka missä ja löytävät erilaisista paikoista aina jotain hyvää ja kaunista. Veljeni on juuri tällainen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi. Texas ja Florida on parempia, hyi joku commiefornia.
Kuinka monta vuotta olet asunut Kaliforniassa? Jos et ole siellä asunut vähintään kahta vuotta, niin kirjoituksesi on typeryyttä. :)
Kanada, ehdottomasti.
T: tuntematon