HS: halvat hinnat ja hyvä valikoima ovat Alanya Marketin salaisuus
https://www.hs.fi/kaupunki/helsinki/art-2000009893988.html
Lisäksi asiakaspalvelua saa arabiaksi.
Kommentit (70)
Hygienia, tuoteturvallisuus, tuoreus, päivämäärät, verojen maksu, työntekijöiden palkat yms voi olla retuperällä näissä liikkeissä. En itse uskaltaisi mitään hommata etno liikkeestä.
En ainakaan kidutettujjen eläinten lihaa noilta ostaisi.
Vierailija kirjoitti:
Hygienia, tuoteturvallisuus, tuoreus, päivämäärät, verojen maksu, työntekijöiden palkat yms voi olla retuperällä näissä liikkeissä. En itse uskaltaisi mitään hommata etno liikkeestä.
Riisihäröä löytyy pusseista, samoin kuin salmonellaa vihanneksissa. tuntipalkka kassalla 7 euora.
Vierailija kirjoitti:
Vertaile itse Oivaraporteista
Alanya Market
https://www.oivahymy.fi/hae-yrityksia/#text=alanya%20market
vastaan
Prismojen leipomopisteet ympäri Suomen
Vierailija kirjoitti:
Siispä ostat sitä Prismasta
Vierailija kirjoitti:
Helsingin terveystarkastajat käyvät näissä liikkeissä sen verran useasti, että ne olisi suljettu jo vuosia sitten, jos tuotteissa ja veroissa olisi jotain suurempaa huomautettavaa.
Luulen että näistä ostaminen on turvallsiempaa kuin naapurin Kotipizzasta tai ABCn noutopöydästä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsingin terveystarkastajat käyvät näissä liikkeissä sen verran useasti, että ne olisi suljettu jo vuosia sitten, jos tuotteissa ja veroissa olisi jotain suurempaa huomautettavaa.
Luulen että näistä ostaminen on turvallsiempaa kuin naapurin Kotipizzasta tai ABCn noutopöydästä
Kun on nähnyt ulkomaalaista käsitystä hygieniasta niin ei ole luotto täysi. Tässä vähän maistiaisia:
%3D%3DTämä on jotenkin klassisen huvittavaa, että ensin ollaan pahoillaan kun mm:t elää tuilla, mutta sitten kun tehdään duunia, sekin on väärin.
Olen itse käynyt jo kauan Tampereen keskustan Alanya Marketissa ja vaikka onkin pieni, silti valikoimat ovat hyvät ja hinnat tosiaan edulliset.
Vierailija kirjoitti:
Nää kaupat on ihan loistavia. Saa paljon tuotteita mitä ei muualta saa ja itse ainakin tykkään maistella vieraita makuja ja kokeilla uusia reseptejä. Näitä saisi olla enemmänkin ainaisten Prismojen sijaan.
Samaa mieltä!
Kiitos kun kirjoitatte ja mainostatte Alanya Marketia!!
Tervetuloa ostoksille
Vierailija kirjoitti:
Tietäisivätpä s kortin ottaneet minkälaisia kultakaivoksia s-marketit ja salet todellisuudessa "halpuutuksesta" huolimatta ovat. Näitä tolkuttomia voittoja kulutetaan sitten poskettomiin yli investointeihin ettei tarvitse maksaa veroa. Abc käydessä järkyttyy myös joka kerta miten kallista siellä on. Vaikkei luulisi ketjuun kuulumattomat pienemmät asemat ovat halvempia. Ihan samat pakastimesta sulatetut pullat sielläkin on kuin absilla.
K-kauppojen hinnat ovat järjettömän kalliita, eli sieltä ne hurjat katteet löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Kapitalismi kelpaa nyt😂
Miksi täällä jatkuvasti julkaistaan rasistisia kommentteja, mutta muut sensuroidaan?!?
Vielä kerran, mikä teille rasisteille kelpaisi? Ensin ruiskutetaan, ettei mm tee töitä, sitten ulistaan kun perustavat yrityksiä 🙄
Näissä etno kauppojen tuotteissa voi olla kaikenlaisia epämiellyttäviä tuliaisia kuten luteita, hämähäkkejä, matoja, toukkia ja muuta inhaa. Suomessa sentään hygienia vaatimukset ovat asteen pari korkeammalla tasolla. Hyhhyh! Ei sitä tiedä minkälaisilla käsillä niitä tuotteita on kosketeltu. Joku puhui riisihäröstä yms ja en kyllä ihmettele. Kun on kattonut telkasta australian rajalla ohjelmaa yms, niin on saanut hyvän käsityksen siitä mitä etno voi tarkoittaa. Ja niitä ulkomaantuliaisia kuten eri ötököitä ei todellakaan tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Koska suomalaisiin teurastamoihin viedyt eläimet edustaa onnellista lihaa..jep, jep
Vierailija kirjoitti:
Näissä etno kauppojen tuotteissa voi olla kaikenlaisia epämiellyttäviä tuliaisia kuten luteita, hämähäkkejä, matoja, toukkia ja muuta inhaa. Suomessa sentään hygienia vaatimukset ovat asteen pari korkeammalla tasolla. Hyhhyh! Ei sitä tiedä minkälaisilla käsillä niitä tuotteita on kosketeltu. Joku puhui riisihäröstä yms ja en kyllä ihmettele. Kun on kattonut telkasta australian rajalla ohjelmaa yms, niin on saanut hyvän käsityksen siitä mitä etno voi tarkoittaa. Ja niitä ulkomaantuliaisia kuten eri ötököitä ei todellakaan tarvita.
Kai sinä pallinaama tajuat että nämä liikkeet ovat Suomessa? Suomalaisilla hygieeniavaatimuksilla ja lainsäädännöllä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska suomalaisiin teurastamoihin viedyt eläimet edustaa onnellista lihaa..jep, jep
Eikä muutenkaan ole mitään järkeä tappaa niitä onnellisia eläimiä, niillähän on mukavaa ja iloista. Kurjat ja surulliset teuraaksi vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vertaile itse Oivaraporteista
Alanya Market
https://www.oivahymy.fi/hae-yrityksia/#text=alanya%20marketvastaan
Prismojen leipomopisteet ympäri Suomen
Fazer leipomo Prisma Kangasala on tutkimusten mukaan likaisempi kuin Alanya Market, Helsinki. Eikä muillakaan Fazer leipomoilla mitenkään superpuhtaasti mene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sinä pallinaama tajuat että nämä liikkeet ovat Suomessa? Suomalaisilla hygieeniavaatimuksilla ja lainsäädännöllä?
Ei välttämättä noudata suomen säädöksiä. Ja silloinkin, varsinkin tämmöisessä tuoretavarassa, nämä epämiellyttävät tuliaiset voi olla liian yleisiä. Jalostettu ja hygieenisesti pakattu ruoka on eri asia.
Soba-nuudeli: VEHNÄjauho, tattarijauho, vesi, suola.