Pyörä- ja varastokoppivaras syytti ulkomaalaisia varkauksista Herttoniemen FB-ryhmässä, kunnes jäi itse kiinni
Nuorisosäätiöläisen asunnosta löytyi kymmeniä, osin purettuja polkupyöriä ja yksi huoneellinen varastettua "kellarikoppitavaraa"
Kommentit (16)
Nuoret ja epätavalliset ihmiset kyllä huomataan tyypillisessä kerrostalossa, jossa asuu pääasiasssa eläkeläisiä. Monasti unohtuu se että monilla eläkeläsiillä on niitä rappiolapsia, joita sitten paapotaan.
Mun tyttö asui pari vuotta SATOn kämpässä Kotkankadulla ja kyllästyi siihen, että kellarikoppeihin murtauduttiin kerran kuukaudessa.
Vastapäätä oli ja on edelleen Kotkankadun (huoltokoti) asumispalveluyksikkö, jonne hakeudutaan asumaan Helsingin päihdepalvelujen kautta.
Joku narsistinen häiriö kun muita syyttää vaikka itse on. Lisäksi noissa syytöksissä vaan halutaan lietsoa maahanmuuttovastaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Nuoret ja epätavalliset ihmiset kyllä huomataan tyypillisessä kerrostalossa, jossa asuu pääasiasssa eläkeläisiä. Monasti unohtuu se että monilla eläkeläsiillä on niitä rappiolapsia, joita sitten paapotaan.
Tämä! Meilläkin yksi vanha akka majoittaa linnakundipoikaansa.
Vierailija kirjoitti:
Persut tekee mitä parhaiten osaa:
1. Valehtelee
2. Syyttää muita
Mihin unohtu rikokset?
Voi kun joku veisi mun romut varastosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut tekee mitä parhaiten osaa:
1. Valehtelee
2. Syyttää muitaMihin unohtu rikokset?
No ei ne niitä oikein osaa, kun jäävät yleensä kiinni. Valehtelu sentään menee läpi joissain lahjattomissa piireissä.
Vierailija kirjoitti:
Just. Mun talossa asuu yksi ehkä 45v nainen jonkun kymmenen lapsen kanssa. Perheen isä on vankilassa ja osa vanhemmista lapsista myös. Kun muutin taloon ihmettelin ettei pyöräsuojassa ollut ainuttakaan pyörää. Ne onkin asuntojen parvekkeilla.
Herttoniemen FB-ryhmässä taitaa olla nykyään tyhmemmät jutut kuin täällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just. Mun talossa asuu yksi ehkä 45v nainen jonkun kymmenen lapsen kanssa. Perheen isä on vankilassa ja osa vanhemmista lapsista myös. Kun muutin taloon ihmettelin ettei pyöräsuojassa ollut ainuttakaan pyörää. Ne onkin asuntojen parvekkeilla.
mun talon pyöräsuojassa on sama tilanne.
sinne ei uskalla jättää mitään, eikä pyykkejä kuivaushuoneeseenkaan.
Vierailija kirjoitti:
meilläpäin asuu kovasti juoppoja yksinäisiä eläkeläsiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Meilläkin yksi vanha akka majoittaa linnakundipoikaansa.
Kai jokainen omaa lastaan koittaa tukea elämässä eteenpäin.
Persujen vika, kun ulkkarit ja narkkarit keppostelee. Heh, ei ollutkaan ulkkari tällä kertaa. Kyllä persut on nyt noloja, kertoo rikoksen suorittanut narkki.
Mun isännöitsijä tuttu sanoo, että kannnattaa välttää niitä taloja, joiden parvekkeilla on aika paljon fillareita.
Vierailija kirjoitti:
Persujen vika, kun ulkkarit ja narkkarit keppostelee. Heh, ei ollutkaan ulkkari tällä kertaa. Kyllä persut on nyt noloja, kertoo rikoksen suorittanut narkki.
Melkoista sönkötystä, taidat olla persu.
Yksi mummo ryöstettiin pari viikkoa sitten meidän S-marketin edestä.
Ryöstäjän kaverit kirjoitti FB-ryhmään , että kyse oli ulkomaalaisista, mutta videokuva todisti muuta.