Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyörä- ja varastokoppivaras syytti ulkomaalaisia varkauksista Herttoniemen FB-ryhmässä, kunnes jäi itse kiinni

Vierailija
03.10.2023 |

Nuorisosäätiöläisen asunnosta löytyi kymmeniä, osin purettuja polkupyöriä ja yksi huoneellinen varastettua "kellarikoppitavaraa"

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mummo ryöstettiin pari viikkoa sitten meidän S-marketin edestä.

Ryöstäjän kaverit kirjoitti FB-ryhmään , että kyse oli ulkomaalaisista, mutta videokuva todisti muuta.

Vierailija
2/16 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret ja epätavalliset ihmiset kyllä huomataan tyypillisessä kerrostalossa, jossa asuu pääasiasssa eläkeläisiä. Monasti unohtuu se että monilla eläkeläsiillä on niitä rappiolapsia, joita sitten paapotaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttö asui pari vuotta SATOn kämpässä Kotkankadulla ja kyllästyi siihen, että kellarikoppeihin murtauduttiin kerran kuukaudessa.

Vastapäätä oli ja on edelleen Kotkankadun (huoltokoti) asumispalveluyksikkö, jonne hakeudutaan asumaan Helsingin päihdepalvelujen kautta.

Vierailija
4/16 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku narsistinen häiriö kun muita syyttää vaikka itse on. Lisäksi noissa syytöksissä vaan halutaan lietsoa maahanmuuttovastaisuutta.

Vierailija
5/16 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret ja epätavalliset ihmiset kyllä huomataan tyypillisessä kerrostalossa, jossa asuu pääasiasssa eläkeläisiä. Monasti unohtuu se että monilla eläkeläsiillä on niitä rappiolapsia, joita sitten paapotaan.

Tämä! Meilläkin yksi vanha akka majoittaa linnakundipoikaansa.

Vierailija
6/16 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persut tekee mitä parhaiten osaa:

1. Valehtelee

2. Syyttää muita

Mihin unohtu rikokset?

Vierailija
7/16 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun joku veisi mun romut varastosta

Vierailija
8/16 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persut tekee mitä parhaiten osaa:

1. Valehtelee

2. Syyttää muita

Mihin unohtu rikokset?

No ei ne niitä oikein osaa, kun jäävät yleensä kiinni. Valehtelu sentään menee läpi joissain lahjattomissa piireissä.

Vierailija
9/16 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just. Mun talossa asuu yksi ehkä 45v nainen jonkun kymmenen lapsen kanssa. Perheen isä on vankilassa ja osa vanhemmista lapsista myös. Kun muutin taloon ihmettelin ettei pyöräsuojassa ollut ainuttakaan pyörää. Ne onkin asuntojen parvekkeilla. 

Vierailija
10/16 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herttoniemen FB-ryhmässä taitaa olla nykyään tyhmemmät jutut kuin täällä

Vierailija
11/16 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just. Mun talossa asuu yksi ehkä 45v nainen jonkun kymmenen lapsen kanssa. Perheen isä on vankilassa ja osa vanhemmista lapsista myös. Kun muutin taloon ihmettelin ettei pyöräsuojassa ollut ainuttakaan pyörää. Ne onkin asuntojen parvekkeilla. 

mun talon pyöräsuojassa on sama tilanne.

sinne ei uskalla jättää mitään, eikä pyykkejä kuivaushuoneeseenkaan. 

Vierailija
12/16 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

meilläpäin asuu kovasti juoppoja yksinäisiä eläkeläsiä

Vierailija
13/16 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Meilläkin yksi vanha akka majoittaa linnakundipoikaansa.

Kai jokainen omaa lastaan koittaa tukea elämässä eteenpäin.

Vierailija
14/16 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persujen vika, kun ulkkarit ja narkkarit keppostelee. Heh, ei ollutkaan ulkkari tällä kertaa. Kyllä persut on nyt noloja, kertoo rikoksen suorittanut narkki.

Vierailija
15/16 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isännöitsijä tuttu sanoo, että kannnattaa välttää niitä taloja, joiden parvekkeilla on aika paljon fillareita.

Vierailija
16/16 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persujen vika, kun ulkkarit ja narkkarit keppostelee. Heh, ei ollutkaan ulkkari tällä kertaa. Kyllä persut on nyt noloja, kertoo rikoksen suorittanut narkki.

Melkoista sönkötystä, taidat olla persu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi