Yllättyneitä, kun Lapua-elokuva ja Spede-elokuva olivat keskinkertaisia
Luettelo yllättyneistä:
-
Aina kun aihe on joku kaikkien tuntema, sen voi vetäistä vasurilla. Sillä katsojia tulee tietty määrä joka tapauksessa.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Kun kohderyhmänä on karkkipussin rapistelijat ja lopputekstien eteen kävelijät, turha tehdä priimaa.
Selitäpä miksi lopputekstit ovat niin tärkeitä? Olen katsonut valtavan määrän elokuvia ja yhdessäkään ei ole ollut katsomisen arvoisia lopputekstejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun kohderyhmänä on karkkipussin rapistelijat ja lopputekstien eteen kävelijät, turha tehdä priimaa.
Selitäpä miksi lopputekstit ovat niin tärkeitä? Olen katsonut valtavan määrän elokuvia ja yhdessäkään ei ole ollut katsomisen arvoisia lopputekstejä.
Onpas, urpo! Joissakin on making off-pätkiä siellä!
Vierailija kirjoitti:
En ole vuosiin katsonut kotimaisia elokuvia.
Et edes Risto Räppääjiä tai Heinähattu ja Vilttitossua?
elokuvakriitikot kun antaa 5 tähteä niin alkaa hälytysmerkit näkyä! Mitä vähemmän tähtiä niin sen parempi leffa....
Suomessa tehdääb elokuvat tutulla ja turvallisella tyylillä. harvoin ne yllätyksiä tarjoavat
Trendinä näyttää nyt olevan tehdä elokuvia 70-luvusta ihmisille, jotka eivät vielä silloin ole eläneet. Itsestäni on kiusallista yrittää katsoa elokuvaa, jossa joku esittää Spedeä, Loiria tai vaikka Juicea.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa tehdääb elokuvat tutulla ja turvallisella tyylillä. harvoin ne yllätyksiä tarjoavat
Ja pääosia näyttelevät yleensä aina samat näyttelijät.
Vierailija kirjoitti:
Itse en pysty katsomaan myöskään kotimaisia tv-sarjoja.
Minun tekee vähän vaikeaa lukea suomalaisten palstakommentteja, mutta sinnittelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et edes Risto Räppääjiä tai Heinähattu ja Vilttitossua?
Koska olen vela, lastenelokuvat ei kiinnosta senkään vertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en pysty katsomaan myöskään kotimaisia tv-sarjoja.
Aika pitkälti sama.
Vierailija kirjoitti:
Minun tekee vähän vaikeaa lukea suomalaisten palstakommentteja, mutta sinnittelen.
Eikö teillä russakoilla ole vastaavia palstoja omalla kielellänne vai miksi roikut täällä?
Vai onko koko netti suljettu?
Eikös Spede Niemisen pitänyt lopettaa näytteleminen?
Spede ei vaikuttanut yhtään Spedeltä elokuvan mainoksissa, ei kiinnosta edes katsoa. Eikö Suomesta löydy muita näyttelijöitä kuin nämä muutama mitkä ovat kaikissa rooleissa?
Kansa raivoaa, kun kriitikko moittii aiheesta...
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisten elokuvantekijöiden ois aika alkaa kehittymään, tehkää jotain sellasta mikä yllättää meidät kaikki, ajatelkaa out of the box ideoita ja panostakaa enemmän
Ketään ei kiinnosta vuodesta toiseen jotkut spede jutut, ne on nähty jo
Itse taas kaipaan ihan päinvastaista, ei mitään kikkailuja ja omituisia epäsuomalaisia vakoojajuonia, vaan ihan tavallisten ihmisten elämää ja tunteita uskottavasti. Muistelen kaiholla Metsolat-sarjaa, se oli laadukkaasti käsikirjoitettu ja näytelty, vaikka ysäriä.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisten elokuvantekijöiden ois aika alkaa kehittymään, tehkää jotain sellasta mikä yllättää meidät kaikki, ajatelkaa out of the box ideoita ja panostakaa enemmän
Totta. Viimeisin kotimainen joka jäi mieleen oli se ihme musikaalielokuva jossa taisi olla tunnarina se Jipun ja Edelmannin Jos sä tahdot niin. Ei se elokuva erityisen hyvä siis ollut, mutta erottui ja jäi mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Totta, minäkin olen kyllästynyt joka vuosi tehtäviin Spede-elämänkertaelokuviin.
Keksikää jotain muuta.
En katso kotimaisia elokuvia, mutta minulla on niistä silti hyvin vahva mielipide: paskaa.