Yllättyneitä, kun Lapua-elokuva ja Spede-elokuva olivat keskinkertaisia
Luettelo yllättyneistä:
-
Aina kun aihe on joku kaikkien tuntema, sen voi vetäistä vasurilla. Sillä katsojia tulee tietty määrä joka tapauksessa.
Kommentit (48)
Odotukset on alhaiset myös tuon tulevan Estonia-sarjan suhteen...
Minä olen yllättynyt jos munapäämiehen esittämä Spertti on edes keskinkertainen.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen yllättynyt jos munapäämiehen esittämä Spertti on edes keskinkertainen.
Kommentti on juuri osuvan nerokas kuvaamaan kyseistä sankaria! Onnittelut parilla eri tasolla toimivasta kommentoinnista!
Ehkä 5-vuoden välein tulee sellainen suomalainen elokuva, joka tulee katsottua. Sekin on aina riski.
Suomalaisten elokuvantekijöiden ois aika alkaa kehittymään, tehkää jotain sellasta mikä yllättää meidät kaikki, ajatelkaa out of the box ideoita ja panostakaa enemmän
Ketään ei kiinnosta vuodesta toiseen jotkut spede jutut, ne on nähty jo
En ole vuosiin katsonut kotimaisia elokuvia.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisten elokuvantekijöiden ois aika alkaa kehittymään, tehkää jotain sellasta mikä yllättää meidät kaikki, ajatelkaa out of the box ideoita ja panostakaa enemmän
Ketään ei kiinnosta vuodesta toiseen jotkut spede jutut, ne on nähty jo
Spede-elokuvat ja muut kuolleista julkkiksista kertovat elokuvat on ainoita kotimaisia elokuvia jotka saa edes vähän katsojia.
Lapua oli silti hyvä elokuva, oli nähty vaivaa vaikka rahaa ei älyttömiä määriä ollutkaan.
Lapuaan oli liimattu turha rakkaustarina, joka ei liity asiaan.
Spede on kollaasi irrallisia kohtauksia.
Keskinkertainen on liioittelua. Suomessa tehdään enimmäkseen huonoja elokuvia. Ehkä yksi kahdestakymmenestä on hyvä.
Uusi Kaurismäki on sentään viiden tähden teos.
En katso kotimaisista kuin Klaus Härön ohjauksia.
Kun kohderyhmänä on karkkipussin rapistelijat ja lopputekstien eteen kävelijät, turha tehdä priimaa.
Vierailija kirjoitti:
Uusi Kaurismäki on sentään viiden tähden teos.
Aina näkemättä paskaa.
Aki Kaurismäki on kansainvälisesti arvostettu ohjaaja. Maailman elokuvakriitikoiden yhdistys valitsi hänen uusimman elokuvansa vuoden parhaaksi elokuvaksi.
En yllättänyt, että pöllöpalstalla ärsytti :D
Perustele hieman, mikä niistä teki keskinkertaisia?