Millä maksaa laina työttömänä?
Olen Vantaalta 25-vuotias mies.
-S-laina 15k, vähennys 250€/kk
-Opintolaina 15k, vähennys 200€/kk
-Visa-luotto 5k, vähennys 250€/kk
Millä minä työttömänä maksan lainat?
Kommentit (39)
Totuus kirpaisee kirjoitti:
En ole suomalainen täysin, niin saan kohdata rasismia työelämässä.
Enkä ole yltiöpositiivinen. Teen vain työni ja lähden kotiin.
En ole negatiivinen tai toksinen. Minulla ei ole poliittista mielipidettä.
Olen vain NPC-hahmo, puoliksi pohjoisafrikasta, joka vauva ketjua selaa.
Haen paljon töitä, jokaiseen mihin voisin soveltua. En ole komea.
Sekasikiöksi haukuttu. Teen kuitenkin parhaani. En haluaisi elää.
Apua en saa mistää. Ainoa apu on videopelit ja kokis.
Ylipainoa on paljon, mutta niin on sydäntäkin.
AP
Kaikkea hyvää Sinulle. Toivon että tilanteesi järjestyy!
T. N 53v
Vierailija kirjoitti:
Ei kai siinä muuta kuin menet töihin.
6 ihmistä jo alapeukuttanut täysin aiheellista ja oikeaa neuvoa.
Ap! Olet hyvä ja kelpaat just noin. Kyllä asiat selviävät vielä! Tsemppejä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai siinä muuta kuin menet töihin.
6 ihmistä jo alapeukuttanut täysin aiheellista ja oikeaa neuvoa.
Minulla on vielä parempi neuvo! Ap:n pitää ryhtyä miöjardööriksi. Miljardiomaisuudella on helppo maksaa pikkuvelat.
Vierailija kirjoitti:
Etsi töitä vaikka varastopuolelta. Joulusesonkiin haetaan porukkaa ja se voi poikia sulle jatkopestin. Ei kannata nyt ihmetellä kotona.
Olen insinööri... Toki saisin töitä alle pari tonnin ja parin tonnin palkalla. Olen ollut kaksi viikkoa työtön.
T.AP
Selitä tilanteesi velkojille ja pyri sopimaan maksusuunnitelma joka huomio tämän hetken reaaliset tulosi, kun ovat vain tukia.
Tiedätkö miten monta insinööriä mun miehellä ja tyttärelläni on varastolla työkaverina? Älä ole liian ylpeä. Riippuu varastosta, mutta jos maksetaan keräämisen tehoista ja tulospalkkiota ja vuorolisiä, ei ole mitenkään tavatonta päästä 3000-3500 euron kuukausipalkoille isoilla varastoilla.
Vierailija kirjoitti:
Etsi töitä vaikka varastopuolelta. Joulusesonkiin haetaan porukkaa ja se voi poikia sulle jatkopestin. Ei kannata nyt ihmetellä kotona.
Olen insinööri... Toki saisin töitä alle pari tonnin ja parin tonnin palkalla. Olen ollut kaksi viikkoa työtön.
T.AP
Tässähän se ongelma. Makoilusta maksetaan aivan liian hyvin Suomessa. Tämä on se asia mitä on nyt alettu vihdoin korjata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T.AP
Tässähän se ongelma. Makoilusta maksetaan aivan liian hyvin Suomessa. Tämä on se asia mitä on nyt alettu vihdoin korjata.
Eikö se 6kk viimeisenä päivänä ulos 3x "huono maineisista paikoista ole syynä?"
Vai että painavalla syyllä voi koeajan purkaa. Juu, mitä makoilua tässä on nyt tehty?
Kuuleppa höyhensarjalainen kukkakeppi, minä olen raatanut nuoresta asti ja yhä teen monen työt. Tuet ei riitä kattamaan perusmenoja edes. Ettäs kehtaatkin. Selkäsaunaa saisit nurkan takana.
AP
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö miten monta insinööriä mun miehellä ja tyttärelläni on varastolla työkaverina? Älä ole liian ylpeä. Riippuu varastosta, mutta jos maksetaan keräämisen tehoista ja tulospalkkiota ja vuorolisiä, ei ole mitenkään tavatonta päästä 3000-3500 euron kuukausipalkoille isoilla varastoilla.
Ylipainoa, enkä tahtoisi enää varastolla olla. En pääse varastolla tuommoisiin palkkoihin, kun ylitöitä ei ole tarjolla ja tunkua liikaa. Nykyää palkka varastolla vain 2100€ vaikka on viiden vuoden kokemus.
AP
Vierailija kirjoitti:
Pääseekö velkajärjestelyyn?
Ei. AP
Moi ap,
jos sinulla on luottotiedot kunnossa, niin yksi vaihtoehto on yhdistää nämä kaikki lainat ja maksaa vain yhtä kerrallaan. Netistä löytyy jatkuvasti mainoksia näistä yhdistelylainoista.
Toinen vaihtoehto on, että kerrot kahdelle velkojalle tilanteen ja pyydät että saat maksaa korkoja niin kauan kuin yksi laina on maksettu pois. Ensin kannattaa tietysti maksaa se laina, jossa on suurimmat korot.
Tsemppiä, etsi vaan töitä, se pitää mielen virkeämpänä. Sitä paitsi se seuraava työ voi olla juuri sellainen jossa parhaat puolesi pääsevät esiin ja sovit hyvin joukkoon!
Vierailija kirjoitti:
Moi ap,
jos sinulla on luottotiedot kunnossa, niin yksi vaihtoehto on yhdistää nämä kaikki lainat ja maksaa vain yhtä kerrallaan. Netistä löytyy jatkuvasti mainoksia näistä yhdistelylainoista.
Toinen vaihtoehto on, että kerrot kahdelle velkojalle tilanteen ja pyydät että saat maksaa korkoja niin kauan kuin yksi laina on maksettu pois. Ensin kannattaa tietysti maksaa se laina, jossa on suurimmat korot.
Tsemppiä, etsi vaan töitä, se pitää mielen virkeämpänä. Sitä paitsi se seuraava työ voi olla juuri sellainen jossa parhaat puolesi pääsevät esiin ja sovit hyvin joukkoon!
Yhdistelylainassa isompi korko. Lainat jo niin pitkistettyjä kuin mahdollistettu.
Pyydetty kaikilta pankeilta apua, ei saa yhdistettyä lainoja.
S-pankki on paska.
AP
Maksaako kela korkotukea ? Kouluttaudu lisää , hitsaajista ainakin on pulaa ja isännöitsijöistä .
Hakemuksia vaan joka paikkaan, vaikka siivousfirmaan. Kun edes saat jonkun työn voit sitten samalla etsiä parempaa.
Persuresepti auttaa kaikessa: MEE TÖIHIN !
Lopeta cokiksen lipittely. Juo vettä. säästät.