Kaipaisin mieheni kanssa kahdenkeskistä aikaa, mutta hän haluaa olla koko perheen kesken
Teemme kaikki asiat perheenä ja mieheni mielestä niin pitää olla ja on kivaa kun viihdytään kaikki yhdessä. Minä kaipaisin yhteistä oloa ja sitä että veisimme lapset yökylään tai jopa viikonlopuksi mummolaan, sillä illat lasten nukkumaanmenon jälkeen ei vaan riitä. Tuntuu että mies on työasioissaan niin kiinni illatkin että parisuhteen puhumattomuus ja jaksamattomuus (kaiken, ml. seksin suhteen syvenee). Monena iltana olen odottanut häntä kotiin ja kysynyt josko menisimme saunaan ja/tai harrastaisimme seksiä. Ei jaksa. Koskaan :(
Kun keskustelen, miehen mielestä nipotan.
En missään nimessä halua hyväksyä tätä. Antakaahan siskot parhaat vinkkinne miten olette vastaavasta päässeet " kynnyksen" yli.
Kommentit (7)
Ei miehen tarvitse olla homo tai pettää, aika usein stressi purkaantuu noin eikä miehet tunnetusti ole verbaalisesti niin lahjakkaita että älyäisi alkaa puhua ongelmistaan.
Mies kaipaa kahdenkeskisiä lomareissuja ym, minulle taas riittää aika perheen kanssa. En halua jättää lapsia mihinkään!
Miehelläsi saattaa olla sama tunne kuin minulla, eli töiltäni ehdin olla liian vähän lasten kanssa, ja syyllisyys siitä että rakas aviomies ei saa kahdenkeskistä kaipaamaansa aikaa.. Rakastan miestäni, mutta perhe on kuitenkin ykkönen.
olette miehen kanssa kaksin. Suostu joskus. Siitä on hyötyä kaikille teidän perheessä.
jos tahtoo teidän olevan yhdessä vielä 20 vuodenkin kulttu perheenä niin teidän on pakko hoitaa suhdetta myös kaksin. Ja siihen kuuluu lapset hoitoon kasin " treffeille" ja seksiä se on sitä parisuhde liiiimaaaa.
ja taas sanon, että se kauneinkaan kukka ei kuki jos sitä ei hitto soikoon hoida ja kastele se piru menee ja kuolla kupsahtaa ja niin käy myös hoitamattomille liitoille.
Eroamassa emme toki ole, mutta en haluaisi ongelman kasvavan lumipallona...t. ap
hänen pettämistään en voi 100% tietää mutta en usko.