Miten saisin iltasyömisen kuriin?
Muuten syömiset on hyvin mutta illalla kello 19 alan laukkoon jääkaapilla ja syön mitä sieltä löytyy vaikkei ole nälkä. Lopetan syömiset kello 22.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naposteluaikaan klo 19 valmistele pari kasvispitoista naposteltavaa jotka sinä iltana voi napostella, sitten puolen tunnin kävelylenkki, sitten perään toisen puolituntisen saa käytettyä hyvän teen hauduttamiseen ja sen nauttimiseen rauhassa sohvannurkassa. Sitten voi napostella, ei kaksin käsin eilistä lasagnea vaan juuri nuita aiemmin mainittuja, porkkana omena, pähkinät, minirahka, joista jokainen pitää hakea erikseen. Sitten hampaanpesu kaikkine hammasvälihoitoineen ettei tule otettua lisää syötävää.
Ei oikeasti... Kävelylenkki lisää vain näläntunnetta.
Aloittajahan sanoi ettei syö illalla nälkään. Ja kävelyhän voi olla vaikka kuinka hidasta, tai istuu vaikka kannonnokassa sen ajan, kunhan pysyy pois jääkaapilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syö kaurapuuro mustikoiden, raejuuston ja pähkinävoin kera illalla viimeiseksi ruuaksi.
Tätä olen kokeillut, ilman pähkinävoita. En napostellut illalla mutta heräsin yöllä syömään. Silloin oli ihan oikeasti nälkä. ap
Mullakin puuro on pahin mahdollinen aamu- tai iltapala, tosi äkkiä tulee nälkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syö kaurapuuro mustikoiden, raejuuston ja pähkinävoin kera illalla viimeiseksi ruuaksi.
Tätä olen kokeillut, ilman pähkinävoita. En napostellut illalla mutta heräsin yöllä syömään. Silloin oli ihan oikeasti nälkä. ap
Pähkinävoi on tarpeellinen, koska se pitää kylläisenä. kokeile uudelleen pähkinävoin kanssa ja lisäksi vettä.
Sulla voi olla kanssa puutostila. Mitä sun tekee aina eniten mieli ahmia iltaisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullakin puuro on pahin mahdollinen aamu- tai iltapala, tosi äkkiä tulee nälkä.
Puuro on todella huono sellaisenaan, siis jos syö vain pelkästään kaurapuuroa. Pitää lisätä hitusen suolaa, paljon mustikoita, raejuustoa ja pähkinävoita, että se antaa sulle kaikki tarvittavat vitamiinit ja mineraalit ja tuollaiset ,että olet kylläisenä.
Jos se tapa ei ole pitkäaikainen, älä ole huolissasi. Ilmeisesti tämmöisellä syönnillä tavoittat vaan hyvän olon, tyytyväisyyden ja nautinnon tunnetta. Jotkut saavat sen suihkussa käydessä, jotkut rakastelusta, jotkut syömällä. Sa haet hyvän olon tunnetta ja saat aikaiseksi tämän syömällä. Ma muuten teen samoin. Ma ei sano, on se oikein tai väärin, mutta joku viehättys hetkellä siinä on ja ma nautin tästä. Siis nautin. Ma edes ei syyttä itsensä siitä. Paras hetki päivän päätteksi. Kyllä se joskus lopu. Koska tämä tapa ei ole ollut mulla koko elämän ajan, vaan joku puolisen vuotta ja kyllä se menee jossain vaihessa myös yli. Väkisin ei kannatta yritää. Jos sinulla olisi joku lähelläsi, olisi muuta puuhata. Ilmeisesti korvaat oman hemmottelun sillä tavalla. Kumppanin olemassaolo auttaisi varmaasti, 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pähkinävoi on tarpeellinen, koska se pitää kylläisenä. kokeile uudelleen pähkinävoin kanssa ja lisäksi vettä.
Sulla voi olla kanssa puutostila. Mitä sun tekee aina eniten mieli ahmia iltaisin?
Ruisleipää, päällä voita, kinkkua ja suolakurkkua.
Myönnä itsellesi että et millään, kuten et aamu tai päiväsyömistäkään.