Siivoojan palkka
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä sollista mutta oma palkka noin 1900e. Tuolla pärjää ja elää todellakin hyvin. En ymmärrä tätä ulinaa että mieluummin työttömänä kuin siivoojana kun käteen ei jää sen enempää
Toisille työ elämän tapa, itselläni oli työkaveri joka voitti lotossa täysosuman, tuli 2v päästä takaisin töihin kun elämä oli tylsää.
Miten tämä liittyy tuohon omaan vastaukseeni? Kouluttauduin alslle juurikin siksi koska työ EI ole minulle elämäntapa ja voin unohtaa työasiat kun työpaikan oven suljen. Elämäni on täysin muussa kuin työssä.
Tuo sinun 1900€ palkka ei tuo eläkettä sinulle kuin 900€- ver
Millä tavalla rikki eläkkeelle päästyään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siivoojien palkalla tuleva eläke on samaa tasoa kuin työttömällä, eli työn teko on turhaa.
Jep, se tulee olemaan vain 1500.
Huh, kyllä kelpaisi. Tuolla summalla maksaisin vuokran ja muut kulut, käteen jäisi yli tonni.
Tuosta menee verot. Ja siivoustöitä tehnyt v.1989 lähtien.
Paljonko jää verojen jälkeen?
Kyllä mulle jäi se 1500 käteen.
Vierailija kirjoitti:
14,6€ tunnissa saan. Kiinteistöhuoltoyritys jossa toimin rappusiivoojana. Meillä omat alueet joista ollaan vastuussa että vahaukset hoidetaan ajallaan ja muu siivous hyvää. Pomo ei sekaannu meidän töihin kun vasta silloin jos valituksia tulee. Ihana työ kun kukaan ei huohota niskaan vaan saa itse olla tavallaan oma pomonsa
Ompa hyvä palkka! Onko täydet tunnit?
Minulla jää käteen reilu 2000e. Tykkään työstäni. Ja tuolla elää hyvin. En ole sollilla.
14,6€ tunnissa saan. Kiinteistöhuoltoyritys jossa toimin rappusiivoojana. Meillä omat alueet joista ollaan vastuussa että vahaukset hoidetaan ajallaan ja muu siivous hyvää. Pomo ei sekaannu meidän töihin kun vasta silloin jos valituksia tulee. Ihana työ kun kukaan ei huohota niskaan vaan saa itse olla tavallaan oma pomonsa