Miksei kapeaharteiset miehet treenaa itselleen leveitä hartioita?
Kommentit (28)
Miksi sinä et kehitä luonnettasi ja ole kirjoittamatta paskoja provoja?
Treenaisit valuvan peppusi napakaksi,sekin on helppoa :-)
Vierailija kirjoitti:
Treenaisit valuvan peppusi napakaksi,sekin on helppoa :-)
Olen treenannut :) Ei sekään ollut kovin vaikeaa, hartiatkaan ei ole mitkään luisut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä niillä sitten tekisin?
Saa naiset kostumaan
Onkohan mussa sitten joku vika? Minut kun saa kostumaan eräs kapeaharteinen lyhyt ja kaljuuntuva mies, joka on lähikaupassani töissä?
Kemiaa välillämme selvästi, vaikkei kumpikaan meistä mitään malliainesta ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei treenaamalla voi saada leveämpiä hartioita. Ne ovat mitkä ovat.
Ei ole totta. Hartioihin saa kymmeniä senttejä lisää leveyttä erityisesti leveistä selkälihaksista (latissimus dorsi). Toki 10-15 % miehistä ei pysty lihasmassaa juuri hankkimaan kaiketi geenipoikkeaman vuoksi.
No eipä mun hartiat ole leventyneet yhtään vaikka olen treenannut paljon.
Kuinka paljon sun paino on noussut treenin aloittamisesta? Millä painoilla teet vipunostoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole totta. Hartioihin saa kymmeniä senttejä lisää leveyttä erityisesti leveistä selkälihaksista (latissimus dorsi). Toki 10-15 % miehistä ei pysty lihasmassaa juuri hankkimaan kaiketi geenipoikkeaman vuoksi.
Millä tavalla hartiat levenevät leveitä selkälihaksia treenaamalla? Selitäpä ihan omia sanoja käyttäen.
Vierailija kirjoitti:
Hartioiden leveys riippuu pitkälti luuston rakenteesta. Totta kai hartioita voi hieman leventää myös treenaamalla olkapäiden lihaksia.
Naisille myös huomiona, että leveät hartiat ja isot hauikset eivät lähtökohtaisesti kerro paljoakaan voimantuottokyvystä.
Aika paljon löytyy voimamiehiä joilla on kapeahkot A mallin hartiat ja tynnyrimäinen "kaljamaha". Luultavasti eivät näytä monenkaan naisen mielestä erityisen vahvoilta.
No eipä mun hartiat ole leventyneet yhtään vaikka olen treenannut paljon.