Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Strippiesitys miehelle vuosipäivänä

Vierailija
01.10.2023 |

Olen ostanut netistä sopivan asun. Nyt kaipaan vinkkejä että millaisia mooveja ja mit musiikkia soittaisin?

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, miten suhtautuisit jos/kun miehesi saa kivikovan seisokin esiintymisestäsi?

No mitäs itse yleensä seisokilla teet? Ap

Vierailija
22/60 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieti vielä se tärkein juttu, eli kenelle miehelle meinaat esiintyä?

Omalle miehelleni tietenkin ja ihan itse strippaan. ;D

Ap

Siitä tulee vuosisadan noloin esitys. Ei taida äijä kuumeta. Luulin, että hommaat oikean stripparin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin neuvoa, jos kerrot, ap, minkä näköinen olet?

Tarkkaan sulle pitää kertoa mut muistutan hiukan Irinaa. Ap

Katsos vain! Eli ihan miehesi mestarimaisen naurunpidätyksen kunniaksi voit laittaa soimaan säestämään tätä itsesi nöyryytystä Irinan pokka biisin! Sillä pokkaa hänellä on ainakin

Vierailija
24/60 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies antoi mulle kerran strippiesityksen synttärilahjaksi. Meinasin kuolla nauruun jo ekan 15 sekunnin aikana. Että sinänsä hauska lahja.

Vierailija
25/60 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin neuvoa, jos kerrot, ap, minkä näköinen olet?

Tarkkaan sulle pitää kertoa mut muistutan hiukan Irinaa. Ap

Ei pitäis sitten olla ongelmaa viehättää sun miestä.. Bikinit vain päälle ja ei kun menoksi.. Tuo tissejä ja peppua esille.. Mukavaa vuosipäivää!

Vierailija
26/60 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, miten suhtautuisit jos/kun miehesi saa kivikovan seisokin esiintymisestäsi?

No mitäs itse yleensä seisokilla teet? Ap

Läpsin sitä. N

Vierailija
27/60 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon vain, että valmistaudu huolella. Ihan mielukuvaharjoittelulla yms. Exäni vinkui roolileikkiä pitkään ja halusi nimenomaan tulla joskus yllätetyksi. Noh, minä sitten kerran rohkaistuin, laitoin hepeneet ja kun hän tuli töistä kotiin, niin aloin esittämään rooliani. Mitä tekee tämä yksi Sherlock? meni ihan puihin ja tuijotti vain typeränä ja naureskeli vaivaantuneena, eikä siis osannutkaan lähteä itse mukaan omaan fantasiaansa. Yritin (liian) pitkään vetää roolia ja lopputulos oli täysi nolaantuminen, enkä voinut loppupäivänä katsoa itseäni peiliin ilman, että olisin halunnut lyödä otsani siihen täysillä.

Vierailija
28/60 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies antoi mulle kerran strippiesityksen synttärilahjaksi. Meinasin kuolla nauruun jo ekan 15 sekunnin aikana. Että sinänsä hauska lahja.

Niin näinpäin tämä on hassu juttu, mutta annas olla jos mies julkeaa nauraa naiselle tuossa tilanteessa. On hirveä sika joka ei ansaitse naista ollenkaan

Vierailija
29/60 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin näinpäin tämä on hassu juttu, mutta annas olla jos mies julkeaa nauraa naiselle tuossa tilanteessa. On hirveä sika joka ei ansaitse naista ollenkaan

Jaha. Meillä siitä tuli hyvä vitsi, ja strippaillaan toisillemme huviksemme aina silloin tällöin. Nauru on molemminpuolista. Mutta ehkä se joillekin on oikeesti kiihottava eikä naurettava juttu.

Vierailija
30/60 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja seuraavaksi ap tulee tänne kerjäämään sääliä kun miehensä räjähti nauruun hänet nähdessään. Niin "seksikkäänä" hepeneissään piti yrittää mutta todellisuus on jotain aivan muuta. En ymmärrä ihmisiä jotka laittavat itsensä tarkoituksella noin nöyryyttävään tilanteeseen.

Etpä tunne mun miestä, kakkipylly. :D

Ap

Pokerimiehiä ilmeisesti jos kykenee pitämään naamansa peruslukemilla tupsahtipa eteen miten hulvaton tilanne tahansa

No mutta jos ap:n onkin tarkoitus hauskuuttaa puolisoa? Jos mies pitää seksikkäänä, niin hyvä. Jos mies nauraa, niin molempi parempi, voivat nauraa yhdessä. Minä ainakin tykkäisin, jos mies strippaisi minulle. Nauraisin itseni kipeäksi, mutta kyllä irtoaisi :D

Vierailija
31/60 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki ulkopuolinen strippaaja ja lähde itse lenkille esityksen ajaksi, niin tarjoat miehellesi paljon paremman lahjan.

Vierailija
32/60 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lievän epätoivoista.

Kerran sitä vain täällä eletään! Turhaa ottaa elämä liian vakavasti. Antaa mennä vaan! Jos siitä on molemmille iloa edes hetkeksi niin mikä sen parempaa. Onpahan jotain mitä vanhana kiikkustuolissa muistella.

Vierailija
33/60 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Strippaaminen ja twerkkaaminen on noloa. En tiedä tunnenko myltähäpeää vai naurattaako. En ymmärrä koko kuviota. M41 hetero.

Facessa tuli vastaa videoklippi missä nainen otti vastaan töistä kotiutuvan miehensä vatkaamalla persettä kadulla kuin raivotautinen orava. Tooosi sexyä... Ennemmin irvokasta eikä sen äijän reaktiokaan ilmeineen tainnut olla ihan akan  mieleen.

Vierailija
34/60 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteinen strippaus on jo vanha vitsi. Tilaa hänelle miesstrippari - nähdäksesi hänen ilmeensä ja huumorintajunsa.

Vierailija
35/60 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

God bless you woman.

Vierailija
36/60 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhat tunnet miehesi. Anonyymina luin jonkun miehen avautumista miten oli räjähtänyt nauramaan naisystävänsä twerraamisesta ja nainen oli syvästi loukkaantunut kun ei ollutkaan tehnyt vaikutusta mieheen.

Vierailija
37/60 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Strippaaminen ja twerkkaaminen on noloa. En tiedä tunnenko myltähäpeää vai naurattaako. En ymmärrä koko kuviota. M41 hetero.

taidat olla piilo homppeli

M23

Vierailija
38/60 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna pilluu!

Vierailija
39/60 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja seuraavaksi ap tulee tänne kerjäämään sääliä kun miehensä räjähti nauruun hänet nähdessään. Niin "seksikkäänä" hepeneissään piti yrittää mutta todellisuus on jotain aivan muuta. En ymmärrä ihmisiä jotka laittavat itsensä tarkoituksella noin nöyryyttävään tilanteeseen.

Etpä tunne mun miestä, kakkipylly. :D

Ap

Pokerimiehiä ilmeisesti jos kykenee pitämään naamansa peruslukemilla tupsahtipa eteen miten hulvaton tilanne tahansa

Jos et pidä puolisoasi seksikkäänä, niin olet väärän ihmisen kanssa. 

Vierailija
40/60 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

God bless you woman.

Onko ap nunna?

Se vasta oliskin😆

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän