Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen pahoinpiteli äidin ja vei vauvan Huittisissa

Vierailija
01.10.2023 |

Naisen epäillään pahoinpidelleen uhrinsa ja sen jälkeen ottaneen tämän vastasyntyneen vauvan itselleen torstaina Huittisissa. Tästä ei taida edes nykään saada Suomessa sakkoja.

Kommentit (386)

Vierailija
121/386 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimi kiinnostaa täälläkin. Tunnen erään epävakaan huittislaisen. Laittakaa nimikirjaimet tai edes ikä.

Sen verran on jo tietoa lehdissä, että nainen on porilainen ja 21-vuotias.

Vierailija
122/386 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nimi jo M u r h a.fi sivulla? Porilaiset hoi!!🤔😳😤🤬🤯

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/386 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on sieppaaja?! Nyt Porin torille!!!

Vierailija
124/386 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku av-mamma asialla.

Vierailija
125/386 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimi kiinnostaa täälläkin. Tunnen erään epävakaan huittislaisen. Laittakaa nimikirjaimet tai edes ikä.

Eihän sitä nimeä tulla julkaisemaan. Syyntakeettomana touhuillut varmasti.

Vierailija
126/386 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on niin, että ei ikinä pitäisi tavata TUNTEMATTOMIA ihmisiä lapsien kanssa, vaan ensiksi mentävä kahdestaan lenkille ennen kuin tutustuttaa tämän tuntemattoman ihmisen omiin lapsiin.

Mitä on tapahtunut suomalaisille äideille, kun eivät tunnu haluavan suojella lapsiaan miltään?

Sinä vaikutat äidiltä joka kasvattanut avainlapsia eli meitä joille laitettiin avain kaulaan, mene ulos ja tule sit syömään. On normaalia tavata ulkona keskellä päivää uusia ihmisiä. Eli ole normaalia että pahoinpidellään ja varastetaan vauva, kuka voisi varustautua sellaiseen. Menevä neuvolaan ja sano olen yksinäinen mutta minua pelottaa tavata uusia ihmisiä jos ne hyökkää ja varastaa vauvan! Haloooooooooo ei ole uhrin SYYTÄ!!!!

Itse tapaan paljon tuntemattomia ihmisiä esim pienen koirani kanssa. En pidä heitä vaarallisina. Usein juttelenkin heidän kanssaan.

Vierailija
127/386 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea tapaus, mutta täytyy sanoa että hienoa toimintaa poliiseilta. Onneksi vauva on kunnossa! Parhainta jatkoa tälle perheelle.

Vierailija
128/386 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tekijän laitteetkin tutkitaan. Voi löytyä jotain asiaa valaisevaa.

Vierailija
129/386 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääkaupunkiseudulta. Vauvankin vei Helsinkiin.

Vierailija
130/386 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan av mamma se ei ole, varmuudella. Täällähän itketään ja kiroillaan ihan päivittäin kun tuli hankittua jälkikasvua kun senkin ajan ja rahan olisi voinut sijoittaa viihteesen ja kropan muokkaukseen. Onnea ei lapset tuo, se koetaan kun vielä nelikymppisenä joku random mies tahtoo yöseuraksi.

Vierailija
131/386 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhea tapaus, mutta täytyy sanoa että hienoa toimintaa poliiseilta. Onneksi vauva on kunnossa! Parhainta jatkoa tälle perheelle.

Sivullinen kanssamatkustajahan linja-autossa tuossakin tapauksessa oli ratkaiseva ja ilmoitti poliiseille.

Vierailija
132/386 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuosta voi n. 10v tulla linnaa. Toki ensikertalaisena istunee puolet.

No ei todellakaan tule. 2 v 8kk tulee, lyödään vaikka vetoa.

Vierailija
133/386 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen oli sanonta, hullu mies Huittisista, enkä ymmärtänyt sitä, mutta nyt se onkin nainen.

No ei se hullu nainen ollut tässä tapauksessa Huittisista, vaan se uhri ja vauva.

Vierailija
134/386 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yllättynyt kuinka nuori väkivaltainen vauvavaras on. Olisin kuvitellut hänen olevan keski-ikäinen, joka ei voi synnyttää lasta itse. Tietääkö noin nuori edes varmasti, pystyykö itse tulemaan raskaaksi?

Tekijän nuori ikä saa epäilemään että tarkoitus oli paeta ulkomaille ja myydä vauva siellä jollekin sheikille sellaisella summalla, jolla olisi kivasti elänyt loppuikänsä eksoottisessa maassa piilotellen. Hankalaa kuvitella noin nuorella naisella sellaista vauvakuumetta, ettei voisi yrittää tulla itse raskaaksi.

Vierailija
135/386 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain peräkylällä Huittisissa ei ole oikein kahviloita, jossa mammat voi tavata. Joko nökötät himassa tai sitten lähet lenkille random-eukon kans ja tällee käy.

Helsingissä on helppo kadota katuvilinään. Olisi mielenkiintoista tietää, miten poliisi pääsi jäljille??!

HYVÄÄ TYÖTÄ SUOMEN POLIISI!! Well done!! Toipumisia ja rakkautta äidille!

Kyllä siellä taitaa olla useampikin kahvila. 10000 asukastakin, ja ihan kaupungiksi mainitaan.

Eiköhän nuo ole jollain vauvasivustolla tutustuneet, ja toinen varmaan esittänyt että hänelläkin on vauva. Tuskin kenellekään tulee mieleen tällainen kuvio.

Vierailija
136/386 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuosta voi n. 10v tulla linnaa. Toki ensikertalaisena istunee puolet.

Ihan höpöä, ei tällaisesta viittä vuotta vietetä vankilassa kun ei ole kyseessä talousrikos :D

Vierailija
137/386 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut kuin Porista.

Vierailija
138/386 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yllättynyt kuinka nuori väkivaltainen vauvavaras on. Olisin kuvitellut hänen olevan keski-ikäinen, joka ei voi synnyttää lasta itse. Tietääkö noin nuori edes varmasti, pystyykö itse tulemaan raskaaksi?

Tekijän nuori ikä saa epäilemään että tarkoitus oli paeta ulkomaille ja myydä vauva siellä jollekin sheikille sellaisella summalla, jolla olisi kivasti elänyt loppuikänsä eksoottisessa maassa piilotellen. Hankalaa kuvitella noin nuorella naisella sellaista vauvakuumetta, ettei voisi yrittää tulla itse raskaaksi.

Kaikki on toki mahdollista. Mutta esimerkiksi eräs ystäväni sai kuulla lääkäriltä juuri vähän yli 20-vuotiaana, ettei hän voisi koskaan saada lapsia. Aina nämä ennusteet eivät pidä paikkaansa, mutta hänen kohdallaan se on pitänyt. Ja joillekin vauvakuume iskee todella nuorena; eräs luokkakaverini yläasteella kertoi, että hänen ainoa tavoitteensa elämässä on hankkia lapsia, ja saikin esikoisensa sitten jo 18-vuotiaana.

Vierailija
139/386 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ollaan sitten menossa Jenkkilän suuntaan :( Seuraava askel on vauvojen vieminen suoraan kohdusta.

Ollaan poliittisesti oikealla.

Vierailija
140/386 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

21 vuotias voi itsekin tehdä lapsia joten lapsensaantihaave ei ole syynä. Mikäk lie sit? Huoli vauvan hyvin voinnista, halu auttaa väsynyttä äitiä. Eikö tämä ollut hyvä teko? Tätähän äidit haluaa, omaa aikaa lapsesta, Katsotaanhan, joku paljastus tulee kohta ilmi, olikin yhdessä suunniteltu juttu...??