Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis lukeeko joku vielä kirjoja??????

Vierailija
01.10.2023 |

Kun on Netflix keksitty????

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
2/22 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei näköjään lue, Netflix antaa kaiken maailman tiedot, kuten aloittaja tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Eipä tuo Netflix ole vielä tehnyt sarjoja tai elokuvia kaikista minua kiinnostavista kirjoista.

Enkä muutenkaan tykkää katsella telkkaria. Tuntuu niin aivottomalta, kun tungetaan jotain valmiiksi selitettyä, yksinkertaistettuna dialogia ja kaksiulotteisia pökkelöhahmoja liukuhihnalta eteen ihan kun katsoja olisi imbesilli.

Vierailija
4/22 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Lukutaito on edelleen tallella.

Vierailija
5/22 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos e-kirjat lasketaan.

Vierailija
6/22 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan. Mulla on mm. sienikirjoja ja C++ ohjelmointikirjoja. Kaunokirjallisuutta tulee harmillisen vähän luettua nykyään. Pitäisi ottaa jokin sellainenkin luettavaksi.

Vierailija
7/22 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli niin huono, että hymähdän ja jatkan elämääni.

Vierailija
8/22 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Eipä tuo Netflix ole vielä tehnyt sarjoja tai elokuvia kaikista minua kiinnostavista kirjoista.

Enkä muutenkaan tykkää katsella telkkaria. Tuntuu niin aivottomalta, kun tungetaan jotain valmiiksi selitettyä, yksinkertaistettuna dialogia ja kaksiulotteisia pökkelöhahmoja liukuhihnalta eteen ihan kun katsoja olisi imbesilli.

Aika moni onkin imbesilli...

Vierailija
9/22 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis fiksut ihmiset lukevat kirjoja. Ei kuulu sinun maailmaasi.

Vierailija
10/22 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole itseaiheutettua keskittymiskyvyttömyyttä, joten kykenen lukemaan. Luojan kiitos.

Vierailija
11/22 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moni onkin imbesilli...

Olen huomannut.

Vierailija
12/22 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä provo.

Vierailija
13/22 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen ihmetellyt teattereiden suhteen. Elokuvassa kaikki on paremmin jäsennelty. Kunnon budjetti, käskirjoitus, leikkaus, erikoistehosteet , näyttelijät jne.

Vierailija
14/22 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsä provo.

Mutta silti yli kymmenen vastausta.

Vierailija
15/22 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään lue, ihan huvin vuoksi vain kirjoitetaan ja julkaistaan kirjoja ja ylläpidetään kirjastoja.

Vierailija
16/22 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen ihmisiä jotka voivat elää lukematta, musiikitta, ilman elokuvia.

Vierailija
17/22 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen elämänkertoja ja True Crime-kirjoja.

Vierailija
18/22 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tylsä provo.

Kritiikki annetaan, jotta imbesilli ap tajuaa olla laittamatta enempää näin huonoja provoja.

Jotkut ehkä halusivat jopa keskustella kirjallisuudesta. Kaikelle on paikkansa. 

Vierailija
19/22 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti. Itse en enää jaksa keskittyä mihinkään oikeaan kirjaan. Lisäksi ne tuntuvat usein typeriltä. Lomalla voin lukea dekkarin tai jonkun agenttikirjan, mutta mitään tekotaiteellista jorinaa en jaksa enää. Yliopistossa opiskelin kirjallisuutta ja nuorena luin paljon. Sitten jossain vaiheessa alkoi tuntua, että useimmat kirjat ovat kirjailijoiden henkilökohtaisia terapiatuotoksia. Ei kiinnosta.

Vierailija
20/22 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tylsä provo.

Kritiikki annetaan, jotta imbesilli ap tajuaa olla laittamatta enempää näin huonoja provoja.

Jotkut ehkä halusivat jopa keskustella kirjallisuudesta. Kaikelle on paikkansa. 

Höpsis. Tällaiset provot toimii, koska se saa ihmisten turhamaisuuden liikkeelle. Jokaisen pitää tulla pätemään kuinka hienoa ja kehittävää on lukea kirjoja ja kuinka ap on tyhmä mäntti jne. Voit tuntea ylemmyyttä edes hetken pienessä surkeassa elämässäsi. Sinun tulisi kiittää ap:ta.