Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tililläni näkyy 850e katevaraus, vaikka en ole ostanut mitään noin kallista

Vierailija
01.10.2023 |

Kävin eilen Helsingissä ostoksilla ja mm. suurmarkkinoilla. Kaikki pikkuostokset näkyy oikein veloitettuna. Mikä se voisi olla. Kyseessä säästöpankkki.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopsaan pankkiin yhteys

Vierailija
2/22 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvarajat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku yrittää huijata rahasi

Vierailija
4/22 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyyhän siinä, mille yritykselle katevaraus on tehty?

Vierailija
5/22 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katteenvaraajan nimi pitäisi näkyä pankkitiedoissa. 

Olisiko joku torimyyjä vahingossa tai tahallaan maksattanut 8,5 euron ostoksesta 850 e?

Nyt todella nopsaan pankkiin yhteys!

Vierailija
6/22 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katteenvaraajan nimi pitäisi näkyä pankkitiedoissa. 

Olisiko joku torimyyjä vahingossa tai tahallaan maksattanut 8,5 euron ostoksesta 850 e?

Nyt todella nopsaan pankkiin yhteys!

Tätä minäkin epäilen. Izetlle on laitettu. Mihin syötetään summa ilman pilkkua, se tekee sen itse. Siinä kokematon laittaa herkästi liikaa nollia. Mulla kyllä näkyy eilisestä kaikki katevaraukset mihin ne on. kun yhteensä viidessä paikassa kävin jotain ostamassa.

Vierailija
7/22 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimi näkyy kelle se katevaraus on. Ihme olet, en voi käsittää.

Vierailija
8/22 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy kenelle varaus on. Ja summa on täsmälleen 850,92 eli ei pilkkuvirhe. Enkä kyllä ostanut markkinoilta mitään 85,92 hintaistakaan

Ap

Vierailija
9/22 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö onnistu se, että siirtää rahaa pois tililtä niin, että sillä varauksella ei mene maksua? Minulla taisi käydä päin vastoin, jos ei tule uutta maksua. Ostin tavaraa yli satasella, mutta tililtä oli mennyt alle 20€. Olisko myyjä painanut vahingossa pilkkua nollan sijasta, ja vastoin tapojani en siinä paikassa tarkistanut kuittia.

Vierailija
10/22 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Izettlen lisäksi pitäisi kyllä näkyä se firman nimi.. ei sillä että niistä kukaan mitään osaisi päätellä. Itsekin ihmetellyt jotain random firmoja joille ollut tiliotteella maksuja, vaikka ihan oikeita maksuja.

Vierailija
11/22 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy.

Vierailija
12/22 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy läpi kaikki ostokset, jotka on veloitettu oikein. Jäikö näiden lisäksi joku jäljelle?

Vierailija
13/22 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö onnistu se, että siirtää rahaa pois tililtä niin, että sillä varauksella ei mene maksua? Minulla taisi käydä päin vastoin, jos ei tule uutta maksua. Ostin tavaraa yli satasella, mutta tililtä oli mennyt alle 20€. Olisko myyjä painanut vahingossa pilkkua nollan sijasta, ja vastoin tapojani en siinä paikassa tarkistanut kuittia.

Varauksen idea on juuri se, ettei tililtä voi siirtää pois...

Vierailija
14/22 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤭🤭

Vierailija
15/22 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä. Jos mulla on katevaraus, niin aina siinä lukee sen puljun nimi, mihin se on. Mitä sulla siinä kohdassa lukee?

Vierailija
16/22 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei näkynyt hotellissa tehty katevaraus millään nimellä. Poistui seuraavana päivänä kun olin kirjautunut ulos.

Vierailija
17/22 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä. Jos mulla on katevaraus, niin aina siinä lukee sen puljun nimi, mihin se on. Mitä sulla siinä kohdassa lukee?

En tiedä mikä pankki ap:llä on, mutta minulla Osuuspankissa jostain syystä näkyy aina vain voimassaolevien katevarausten yhteissumma eikä erikseen mihin paikkoihin ne katevaraukset on. En tiedä mitä pitäisi klikata että ne saisi näkyviin. Sitten myöhemmin veloitukset näkyvät toki eriteltynä eri myyjille.

Vierailija
18/22 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista summaa ei voi maksaa lähimaksulla, joten mieti missä kojussa piti näppäillä tunnusluku.

Vierailija
19/22 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mikä pankki ap:llä on, mutta minulla Osuuspankissa jostain syystä näkyy aina vain voimassaolevien katevarausten yhteissumma eikä erikseen mihin paikkoihin ne katevaraukset on. En tiedä mitä pitäisi klikata että ne saisi näkyviin. Sitten myöhemmin veloitukset näkyvät toki eriteltynä eri myyjille.

Näkyyhän OPn mobiilissa katevaraus eriteltynä kun klikkaa sen auki.

Vierailija
20/22 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OP:n mobiilissa painat sitä kohtaa/riviä missä lukee katevaraukset summa X niin aukeaa erittely summista mistä varauksen suuruus koostuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi