Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olet vähävarainen, mitkä asiat saavat sinut nauttimaan elämästäsi?

Vierailija
30.09.2023 |

Itse en enää keksi mitään. Lähes koko ajan hirveä FOMO päällä. Metsässä kävely tms. ei ole tuonut iloa elämään, tuntuu että kaikki mukava elämässä maksaa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteys Jumalaan rukoilemalla ja esirukoilemalla. Metsässä ja luonnossa liikkuminen. Hyvä ruoka ja kauden kasvikset. Ystävät ja ystävyys. Lähimmäisten palveleminen.

Vierailija
22/26 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole erityisemmin luontoihminen enkä tee pitkiä kävelylenkkejä.

Kun kävelen, määränpää on aina sama: kirjasto. Ihan ihmeellisen ihana keksintö. Kannan joka kerran kotiin kirjoja niin paljon kuin jaksan kantaa, eikä maksa mitään.

Ja jokainen kirja avaa kokonaan uuden maailman. Olen kokenut niitä jo tuhansia ja tuhansia.

Toinen on musiikki. Ei ole rahaa konserttilippuihin mutta eihän se haittaa, kun on (pieni) telkka ja nettiyhteys. Koen niin paljon konsertteja ja oopperoita kuin sielu sietää, ihan vaan kotisohvalta.

Maailmaakin näen niin paljon kuin haluan, vaikka en itse pysty matkustamaan. Mutta nykytekniikka tuo maailman mun kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuminen.

Vierailija
24/26 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso, kissa, hiihtäminen talvisin, makkaran paisto nuotiopaikalla ja pannukahvit, pihatyöt sopivissa määrin tehtynä, grillaus, ystävät.

Nuo nyt mm ja olen 35-vuotias, asumme maaseudulla niin on varaa asua hieman isommassa talossa (100m2) ja isolla pihalla. Maksoimme tästä 85000€ niin oli hyvin varaa pienemmälläkin palkalla.

Vierailija
25/26 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjastosta voi lainata kirjojen lisäksi myös liikuntavälineitä, soittimia, erilaisia kausikortteja ja jopa ompelukoneita.

Useisiin museoihin on ilmainen sisäänpääsy joko kerran viikossa tai kerran kuukaudessa.

Näitten lisäksi itse tykkään ihan vaan olla kotona: lukea, piirtää, kuunnella radiota, leipoa, neuloa, silitellä kissaa yms.

Vierailija
26/26 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukulaiset, miesystävä ja kissansa, musiikki (sekä instrumentin soittaminen, että musiikin kuuntelu).

Asuvat siis lähellä? Ja instrumentti on ilmainen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi