Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinhuoltajat, miten käytännössä järjestätte munansaannin?

Vierailija
27.12.2006 |

Viettekö kapakasta miehiä kotiinne " ollaan ihan hiljaa, kun lapsi nukkuu" -periaatteella vai menettekö miehen aina luo yöksi ja lapset jo etukäteen hoidettu yökylään, jotta äiti saa sitä kovasti kaipaamaansa?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkinen puoli ei kestä mitään yhden illan suhteita, enkä halua ottaa riskiä, että saisin tauteja tai tulisin raskaaksi. Mulla on niin kiireinen elämä, ettei ois aikaa treffailla tai juosta baarissa, eikä edes kiinnostusta.

Vierailija
2/26 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni ovat joka toinen vkl isällään, että siinä mielessä olisi mahdollisuutta useinkin harrastaa sitä sinun kadehtimaasi panemista. Vaan kun ei yhtään kiinnosta mikään yhden illan pano.

Se kyllä näkee jo naamasta, että olen lakannut saamasta. Pikku hypyt olisivat todellakin paikallaan, mutta ei vaan innosta vieraan kanssa moiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään raahata salaisia yövieraita oman lapsen " tietämättä" .

Vierailija
4/26 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vapaa-aikaa muuhun kuin rentoutumiseen. Baarissa luuhaamista ja tuntemattoman kanssa paneskelua en laske sellaiseksi toiminnaksi.

Vierailija
5/26 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöpöydän laatikosta sen sijaan huolin tutun ja turvallisen kumppanin yön yksinäisiin hetkiin.

Vierailija
6/26 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan en tuo kotiini ketään, jos lapset ovat kotona.

Vierailija
7/26 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

takuulla ei lapsetkaan voi olla kuulematta. Ei yksinhuoltajat ainoita oo jotka harrastaa seksiä, hui olkoon.

Vierailija
8/26 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni lapset vielä sen verran pieniä, etten käy baareissa kun lapset kotona :)

Vapaina viikonloppuina käyn kuppiloissa, mutten harrasta yhdenillan juttuja, joten sieltä en kyllä seksiseuraa hae.

Minulla on ollut jo vuoden verran " vakipano" jota näen silloin kun lapset isällää, työpäivinä tai aamuisin kun lapset koulussa. Toimii hyvin yksihuoltajalla, ja huom. tämä mies on itsekin eronnut eikä suhteessa eli en ole vienyt kenenkään aviomiestä!

Vierailija
9/26 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusi mieheni kävi meillä aina kun lapsi isällään..myöhemmin sitten ihan lapsen aikanakin...yhden illan juttuja en harrasta.

Vierailija
10/26 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama hassu romanssi ollut eron jälkeen ja yhden illan jutut ei houkuttele.

Sitä Rakkautta odotellessa...

Vierailija
11/26 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on aikaa vaikka mihin.

Vierailija
12/26 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hminen olet.

Vierailija
13/26 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en koe 2lapsen yh:na olemista raskaana, joten jaksan hyvin mennä vapaina viikonloppuina.

Kai se on pitkälti kiinni elämäntilanteesta ja ihmisestä, meillä kun on erilaisia voimavaroja. Minä jaksan ja olen paljon pirteämpi nyt kuin avioliiton aikana.

Vierailija
14/26 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa lapset, on mulla muutakin tekemistä kuin juosta baarissa munan perässä! Ei ole edes kyse siitä jaksaisinko, ei vaan kerta kaikkiaan moinen voisi vähempää kiinnostaa!

Vierailija
15/26 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kersa on jo neljä. Nyt pärjää ihan ilman siemeniäkin, kaalimadolla ei ole koskaan stressiä, ähkyä tai väsyä.

Paljon parempi kuin joku karvanen piereskelijä, joka ei löydä edes oikeita paikkoja.

Vierailija
16/26 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä ainakin " hoidan" asian ihan parisuhteeella, sama miesystävä nyt viidettä vuotta. suhde pysyy hyvänä kun ei yhdessä asuta. Kapakassa en käy, enkä sieltä mitään toisi vaikka kävisinkin. Ei meillä ainakaan seksiä hoidella vain lasten ollessa isällään, vaan ihan heidän nukkuesaan riittää. Ihan niin kuin tekin ydinperheelliset. Ei se ero kuules ole kovinkaan suuri ydinperheisiin nähden, muissakaan asioissa.

Vierailija
17/26 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytön isä ;-) Eipä tartte mistään etsiä, riittää kun soittaa, ja tietää mitä saa.

Vierailija
18/26 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka puhui lasten yksin jättämisestä,ei ainakaan ap.

Lue oikein ja hanki silmälasit!

Vierailija
19/26 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viettekö kapakasta miehiä kotiinne " ollaan ihan hiljaa, kun lapsi nukkuu" -periaatteella

Vierailija
20/26 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun isyystestiin meno on vieläkin poliisien pöydällä selvitettävänä asiana. Paha vain, että poliisit eivät ota kiinni, vaikka välimatkaa olisi 10 metriä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi