Naiset: Käytättekö vielä näin syksyllä trikoita vapaa-ajalla?
Käytöttekö vielä vai onko muut housut jo käytössä? Jos käytät niin mitkä merkit käytössä ja onko trikoot parhaimmat juuri vapaa-ajalla?
Kommentit (42)
Pakkasetkaan ei estä, kyllä mun camel toen täytyy näkyä. Minua varten.
Lenkillä. Ja käyn ulkona monta kertaa päivässä. Ja treeneissä. Ja siinä välissä sisällä tottakai muutoinkin. Käytän myös collarihousuja ja ulkoiluhousuja.
Käytän vuoden ympäri ja merkkejä on lukuisia. Miksi tämä kiinnostaa sua?
Nythän mä olen vasta alkanut käyttämään. Hameiden alla lämmittää. En mä trikoita kesäkuumalla käytä.
Vai meinaako se näitä juoksupöksyjä, joita nuoret 20 + käyttää?
Vierailija kirjoitti:
Se on jännää, kun stringit näkyvät trikoiden läpi.
Ja paidan alta rintsikat. Hui kauheeta.
Syksyllä, talvella ja keväällä käytän, en ikinä kesällä. Kesällä löysät pellavahousut on mukavemmat.
Käytän, kesät talvet, syksylläkin :) sopii arkeen ja uheiluun...kimalletrikoita on juhliinkin, mutta monesti laitan muuta päälle
Käytän vain kuntosalilla. Täällä Espanjassa tähän vuodenaikaan on käytössä hame tai mekko ja hihaton pusero. Talvella käytän farkkuja tai muita housuja, trikoot ei tunnu olevan täällä enää muodissa ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Voidaanko sopia, että ei hikisillä trikoilla ruokakauppaan, jookos?
Heh! Aika harva varmaan hikoaa sääristä tai reisistä, en minä ainakaan. Käytän enää vain salilla, mutta kyllä saatan piipahtaa samalla reissulla kaupassa ostamassa jotain pientä.
Vierailija kirjoitti:
Nythän mä olen vasta alkanut käyttämään. Hameiden alla lämmittää. En mä trikoita kesäkuumalla käytä.
Vai meinaako se näitä juoksupöksyjä, joita nuoret 20 + käyttää?
Juuri näitä urheilutrikoita.
Vierailija kirjoitti:
Voidaanko sopia, että ei hikisillä trikoilla ruokakauppaan, jookos?
Mieluummin ei millään hikisillä vaatteilla. Tai muutenkaan paskaisilla ja haisevilla. Muuten sopii laittaa ihan mistä sattuu tykkäämään.
Onhan se halpa ja onhan se lämmin
Mutta rikoo on riskillä ruma
Rikoo on riskillä ruma, trilluma, truma on triskillä trikoo
Riski ihminen rikoossa hikoo, kyllä rikoo on riskillä ruma ( Mikko Alatalo )