Naiset: Käytättekö vielä näin syksyllä trikoita vapaa-ajalla?
Käytöttekö vielä vai onko muut housut jo käytössä? Jos käytät niin mitkä merkit käytössä ja onko trikoot parhaimmat juuri vapaa-ajalla?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Voidaanko sopia, että ei hikisillä trikoilla ruokakauppaan, jookos?
En todellakaan jaksa töiden(ohjaan 4 h liikuntaa) jälkeen käydä suihkussa kotona ja sitten kauppaan ja sitten taas kotiin ja suihkuun. Mutta tää on iltaa eikä kaupassa ole paljon ihmisiä ja käytän itsepalvelukassaa niin ei tarvitse jonossa haista.
Päivälläkin pidän trikoita mutta eivät ole niin hiessä. Sairauksien vuoksi en voi pitää kuin trikoita ja mekkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin ei millään hikisillä vaatteilla. Tai muutenkaan paskaisilla ja haisevilla. Muuten sopii laittaa ihan mistä sattuu tykkäämään.
Varmaan herättäisi epämukavuutta kanssakulkijoissa, jos miehet rupeaisivat kulkemaan muodot näyttävissä pitkissä kalsareissa. Naisille tämä oikeus on annettu. Pukeutumiskulttuuri on aina aikansa tuote.
Ihan hyvin miehillekin käy. Hyvän mielen video.
Miksi pitää aina olla niin negatiivinen, tuomitseva, arvosteleva, moittiva.
Hankkikaa elämä.
Käytät aina vapaa-ajalla trikoita.
Vierailija kirjoitti:
Samoin itse käytän trikoita vapaa-ajalla ja kauppareissulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei trikoilla kauppaan, jookos?
Käytän trikoita kun hikiliikun. Kotihousuina tai muuten vapaa-ajan housuina en tykkää yhtään, kun niissä tulee kylmä p*rsettä tuijotetaan enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei?
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kävin lääkärissä ja kaupassa. Trikoot oli jalassa ja mekkomainen t-paita päällä. Tämä on mun perusvaatetus enkä ole vaihtamassa. Terveysyistä. Farkut olisi kiva mutta juuri nyt en pysty pitämään. Maximekko alkaa olla jo vähän viileähkö.
Onnekas olet jos olet niin terve että voi pukeutua mihin tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei edes ole muita housuja kun legginssejä joten käyn niillä joka paikassa.
En omista trikoita. Kotona käytän verkkareita. Pitkiä kalsareita mulla kyllä on, mutta ne menee housujen alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin ei millään hikisillä vaatteilla. Tai muutenkaan paskaisilla ja haisevilla. Muuten sopii laittaa ihan mistä sattuu tykkäämään.
Varmaan herättäisi epämukavuutta kanssakulkijoissa, jos miehet rupeaisivat kulkemaan muodot näyttävissä pitkissä kalsareissa. Naisille tämä oikeus on annettu. Pukeutumiskulttuuri on aina aikansa tuote.
Tarkoitatko pyöräilijöitä? En nyt sanoisi epämukavuutta, pikemminkin hilpeyttä.
Mulla on paksut ns talvitrikoot ja tunika. Kaupungilla niillä. Ihan siisti vaatetus.
Trikoot vähän eri materiaalista ei käyttöön kotona, treeneissä ja puuvillaiset talvella housujen alla patikoidessa. Semmoiset villaböksyt olla pitää niin pärjää retkeillessä vielä syksynkin jälkeen.
En käytä kun jumpassa joskus mökillä. Jotkut viihtyy niissä, vähän kuin sukkarit olisi jaloissa pelkästään.
Kotona lötköt collarit tai vastaavat missä kiva olla.
Vierailija kirjoitti:
En käytä trikoita kodin ulkopuolella koskaan.
En käytä trikoita koskaan edes kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kävin lääkärissä ja kaupassa. Trikoot oli jalassa ja mekkomainen t-paita päällä. Tämä on mun perusvaatetus enkä ole vaihtamassa. Terveysyistä. Farkut olisi kiva mutta juuri nyt en pysty pitämään. Maximekko alkaa olla jo vähän viileähkö.
Onnekas olet jos olet niin terve että voi pukeutua mihin tahansa.
Miten t-paita voi olla lämpimämpi kuin maksimekko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh! Aika harva varmaan hikoaa sääristä tai reisistä, en minä ainakaan. Käytän enää vain salilla, mutta kyllä saatan piipahtaa samalla reissulla kaupassa ostamassa jotain pientä.
Pershiki muhii kyllä ihan niissä samoissa trikoissa.
Ja kyllä varsinkin sääret hikoilevat, jos tosissaan treenaa.