Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastatteko tekin tätä syksyn "ankeutta"?

Vierailija
30.09.2023 |

Itse nautin esimerkiksi hämäristä syysaamuista. Erityisesti silloin kun myrskyää.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse meinasin ensin olla allapäin, kun illat alkoivat pimentyä kesän jälkeen. Mutta nyt olen jo tottunut siihen eikä se haittaa ollenkaan. Tykkään muuten syksystä, etenkin jos ilma tästä pikkuhiljaa viilentyisi.

Vierailija
22/54 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vanhemmaksi elän sen ankeammaksi käy niin syksy kuin talvikin. Jos voisin lähtisin tähän aikaan vuodesta tätä ankeutta pakoon.

Samoin. Mäkin kärsin syksystä ja talvesta nyt vanhemmiten enemmän. Nuorena ei niin välittänyt, sää oli mitä oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Rakastan myös ns. huonos säätä. Puen lämpimät vaatteet päälle ja menen ulos kun myrskyää, mitä kovempi myrsky sen parempi.

Vierailija
24/54 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ole yhtään ahdistanut tämä syksy tänävuonna, kun mulla on kiva liikkuva työ missä pääsen myös ulko-ilmaan vähänväliä päivän mittaan. Autolla ajaessa taas näen kauniit maisemat ja syksynvärit ..

maisemat muuttuu päivä päivältä kauniimmiksi ja värikkäämmiksi.

Nyt on ollut myös poikkeuksellisen lämmintä!

Eli ei ahdista.

Vierailija
25/54 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ollut aika ihan syksy ja lämpöisiä aurinkoisa päiviä.

Pimeästä ja märästä en pidä. Toisin kuin mieheni

Vierailija
26/54 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei ole yhtään ahdistanut tämä syksy tänävuonna, kun mulla on kiva liikkuva työ missä pääsen myös ulko-ilmaan vähänväliä päivän mittaan. Autolla ajaessa taas näen kauniit maisemat ja syksynvärit ..

maisemat muuttuu päivä päivältä kauniimmiksi ja värikkäämmiksi.

Nyt on ollut myös poikkeuksellisen lämmintä!

Eli ei ahdista.

Nyt huomasinkin että kysymys kuuluikin, "rakastatteko tätä syksyn ankeutta". Kyllä rakastan 🤟

Vierailija
27/54 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään tapauksessa!

Onneksi edessä on kuukausi lämpöä, tänäänkin pumpulinpehmeä 28 astetta😍

Vierailija
28/54 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyspäiväntasaus oli viikko sitten, päivä on tietysti lyhentynyt, mutta ankeutta ei ole vielä näkynyt. Syksy on minusta rauhoittavaa aikaa, valoa on vielä paljon ja hyvät ulkoilusäät, sisälle ei tarvitse kiirehtiä.

Vierailija
29/54 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta sitten on ankeaa, kun puut on lehdettömiä.

Vierailija
30/54 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksy on ihanaa aikaa. Illat pimenee, on kodikasta ja tunnelmallista viettää koti-iltoja. Luontokin jotenkin tuoksuu raikkaalta. Ei ole hirveä hiki koko ajan, saa verhoutua takkiin, ei tarvitse miettiä miltä näyttää. Kesällä on koko ajan paine mennä jonnekin ja nähdä kaikkia kuin olisi maailman viimeinen hetki. Koko loma olisi miinoitettu jollain kyläilyillä, juhlilla, sukujuhlilla ja tapahtumilla ellei pitäisi puoliaan ja sanoisi ettei joka paikkaan ehdi. Ja se on aivan älyttömän kuormittavaa.

31/54 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan. Voi olla sisällä hyvin mielin. Kesällä ahdistavaa se ainainen ulkona olemisen ja tekemisen pakko. Inhottava kuumuus.

Vierailija
32/54 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kun ei naiset enää paljastele kadulla!

Vierailija
33/54 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti rakastan syksyä ja sen ankeutta, siitä saa lohtua ja rauhaa. Huomenna lokakuu, sitä on niin odotettu.

Vierailija
34/54 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä rakastan! Sitten kun tulee oikein pimeää ja vettä vihmoo. Rakastan käydä koiralenkillä tuulen pieksäessä poskia. Ja kun pääsee vihdoin pimeällä lenkille! Kesällä joutuu niin valoisassa kävellä, että kaikki näkee. Pimeässä on kuin turvallisen huovan sisässä, kukaan ei näe minua. Kävelisin vaikka kuinka pitkään! Koira ei tykkää vesisateesta ihan yhtä paljon kuin minä =).

Vierailija
35/54 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana syksy! Kukaan ei odota mitään tai minnekään. Raikas ilma, luonto on rauhallinen. Ei hyttysiä, ei paarmoja, ei muutakaan hätisteltävää. Ei aurinkorasvalla läträystä, ei hellettä. Eikä silti vielä liian kylmäkään. Ulkona jaksaa taas liikkua ja olla muuallakin kuin varjossa. Siitepölytkin on vihdoin pois. Rakastan syksyä ja vielä enemmän sitä raukeutta mikä luonnossa on kun ruskakin on ohi ja missään ei tapahdu mitään.

Vierailija
36/54 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette te kyllä aikamoisia mökkihöperöitä sitten. Kotona vaan tykkäätte möllöttää. Tosi hassua.

En ymmärrä mitä hienoa ja tavoiteltavaa on kynttilöissä ja kotona makoilussa. Sehän on masentavaa. Tulee aina niin paljon parempi ja reippaampi olo ja fiilis kun käy jossain eikä jää kotiin kyhjöttämään.

Vierailija
37/54 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vanhemmaksi elän sen ankeammaksi käy niin syksy kuin talvikin. Jos voisin lähtisin tähän aikaan vuodesta tätä ankeutta pakoon.

Minä olen tullut vanhemmaksi jo ja tykkään syksystä ja talvesta. Nuorena ja nuorempana tykkäsin kesästä, mutta nyt parina viime vuonna ovat olleet aivan liian kuumia, joten lopetin tykkäämästä ja siirryin syksy-talvi-tykkäämiseen. Syksymaisemat ja hämärät aamut ovat ihania, talvella puuta uuniin - puulämmitys on maailman parasta talvella. 

Vierailija
38/54 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette te kyllä aikamoisia mökkihöperöitä sitten. Kotona vaan tykkäätte möllöttää. Tosi hassua.

En ymmärrä mitä hienoa ja tavoiteltavaa on kynttilöissä ja kotona makoilussa. Sehän on masentavaa. Tulee aina niin paljon parempi ja reippaampi olo ja fiilis kun käy jossain eikä jää kotiin kyhjöttämään.

Ajatteles, että osaan tehdä moloempia. Aamulla ja aamupäivällä klo 6-12 kaikki aktiviteetit ja sitten lounas ja vähän lepoa iltapäivällä. Iltaisin olen työpajassa tekemässä monenlaista. En möllötä, en kyhjötä mutta tykkään olla kauniissa ja avarassa kodissani ja kiva kun joku poikkeaa iltapäivällä ja illalla kylään. Miksi luulet, että kotona möllötetään ja kyhjötetään. Kotini ei ole koirankoppi vaan talo. 

Vierailija
39/54 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokakuun puolenvälin jälkeen on hyvä joulukuuhun asti.

Vierailija
40/54 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatteles, että osaan tehdä moloempia. Aamulla ja aamupäivällä klo 6-12 kaikki aktiviteetit ja sitten lounas ja vähän lepoa iltapäivällä. Iltaisin olen työpajassa tekemässä monenlaista. En möllötä, en kyhjötä mutta tykkään olla kauniissa ja avarassa kodissani ja kiva kun joku poikkeaa iltapäivällä ja illalla kylään. Miksi luulet, että kotona möllötetään ja kyhjötetään. Kotini ei ole koirankoppi vaan talo. 

Kuulostaa kauhealle. Huh huh!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi