Montako alkoholiannosta olet tänään juonut?
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yhtään enkä aio juoda yhtään. Olen ottanut pari Panacodia tänään.
Montako meinaat vielä ottaa?
Sanoisin, ettei tarvitse enää ottaa. Mulle ei tule mitään oloja niistä, jos sitä mietit.
Eli aika siirtyä vahvempiin opiodeihin. Mites, toimisko sulle subu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yhtään enkä aio juoda yhtään. Olen ottanut pari Panacodia tänään.
Montako meinaat vielä ottaa?
Sanoisin, ettei tarvitse enää ottaa. Mulle ei tule mitään oloja niistä, jos sitä mietit.
Eli aika siirtyä vahvempiin opiodeihin. Mites, toimisko sulle subu?
En mä tuota Panacodia mitenkään huvin vuoksi käytä, vaan toivun leikkauksesta. Sain voimakkaita opiaatteja/opioideja onnettomuuden ja leikkauksen yhteydessä, eikä ole kyllä sellaista oloa, että haluaisin elämäni niille pyhittää.
Vierailija kirjoitti:
Koko syyskuussa en yhtäkään. Säälittää akoholinkäyttäjät.
Joisit sinäkin, voisit oppia kirjoittamaan. Mitä on tämä akoholi?
Ei kiinnosta mitkään valtion määrittelemät alkoholiannokset. Juon miten huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yhtään. En yhtään.
Älä juo enää.
Älä sä juo enää itse. Oli kaksi kysymystä ja molempiin vastaukset edellisellä. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yhtään. En yhtään.
Ei tarvitse toistaa. Ei tarvitse toistaa.
Jos et olisi niin kännissä, niin tajuaisit, että hän vastasi kahteen esitettyyn kysymykseen.
Jos et olisi niin kännissä, niin tajuaisit, että vastauksen ollessa sama kahteen kysymykseen ei tarvitse vastata samaa vastausta kahdesti.
En yhtään, koska tykkään elämästäni. Minun ei tarvitse olla tainnoksissa päihteistä.
En vielä yhtään. En tykkää elämästäni. Tekisi mieli ottaa mutta kaksi kierrossa olevaa psyykenlääkettä pistää miettimään kannattaako. Toisaalta oloni on surkea, niin miksipä en koittaisi. Enkä siis usko, että mitään vakavia seurauksia tulisi, vaikka alkoholia lääkkeistä huolimatta ottaisin. Ehkä vain vielä surkeampi olo.
Vain kaksi. Pullon punkkua ja pullon valkkaria.
No okei, muutaman siiderin päälle, mutta ei kai niin mietoja lasketa.
Katsotaan, mitä ilta (ja ketä) ilta tuo tullessaan.
Muista päihteistähän tässä ei kysytty?