Mitä ajattelet meistä? Olen 38v ja mulla on kaksi lasta 1v ja 3v. Olenko
vanha?
Väsyttää ainakin koko ajan. Millainen mielikuva teillä on tän ikäisen äidin arjsta? kertokaa....
Kommentit (8)
Itse olen 39 v. (kuukauden sisällä 40 v.) ja lapset 1-v. ja 3-v. ja voin rehellisesti sanoa, että ei ihmeemmin väsytä.
Luulen, että mahdollinen väsymys voi johtua niin monesta muustakin kuin kalenteri-iästä.
Jaksamista kuitenkin ap:lle ja muille!
t. ap
Mä en ole pitänyt itseäni vanhana, mutta jossain ketjussa todettiin 38 olevan vanha ja säikähdin huomatessani itse olevani myös 38!!!!!
että yli 30veet on jotenkin erilaisia, kenties sivistyneimpia tai jotai....
t. ap
Mulla on saman ikäinen lapsi kuin sun vanhempi. Väsymys helpotti n. vuosi sitten. Sen jälkeen olenkin opiskellut ja ollut töissä. Vielä haaveilen josko voisin saada toisen lapsen. Mieheni on ehkä varauksellisempi jaksamisen suhteen kuin minä.
Oletko ajatellut lähteä töihin? Se voi piristää!
Omaa jaksamistani on lisännyt muutaman kilon laihdutus ja vitamiinien popsiminen, sokerien ja vehnän karsiminen ruokavaliosta on myös tepsinyt. Toki joulu teki tehtävänsä :/
nimim. 69
" miksei ne nuku aamulla pitempään?" , hän vastasi, että " odotahan vaan kun kouluikään pääsevät." :D Tottahan se on. Eli sitten kun oikeasti tarvis kyetä herätä aikaisin, makaavatkin niin mielellään... ;) Eli tämä lohduksi.
2
itse täytän 42v. esikoinen 5v. ja kuopus kohta 3v. väsyttää muakin. energiaa mulla oli nuorena huomattavasti enemmän. mielummin kuitenkin lapset, kuin olisin lapseton. ei käy kateeksi 41v. sinkkuystävääni, joka todennäköisesti jää lapsettomaksi.
Itse olen yli kymmenen vuotta nuorempi ja mulla on paljon vanhemmat lapset. Se väsymys kyllä helpottaa vielä, odotahan vaan jahka se nuorempi on sen kolme... Voimia. Äitejähän tässä molemmat ollaan, kyllä sitä väsytti muakin pienten lasten kanssa.