Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi lapsi ja vuoroviikoista luopuminen

Vierailija
30.09.2023 |

Miehelläni on noin kymmenenvuotias lapsi, joka on hänelle vuoroviikoin. Meille on tulossa myös yhteinen lapsi. Olen varma siitä, että mun voimavarat eivät riitä miehen lapseen täällä vuoroviikoin, jos on vauva hoidettavana. Asunto on kaksio, joten mitään omaa rauhaa ei ole. Miehen lapsi vain pelaa, eikä ole omatoiminen.

Onko teistä normaalia, että hän ei itsenäisesti tee esimerkiksi läksyjä, peseydy, vaihda vaatteita jne. Häntä pitää aina olla muistuttamassa moneen kertaan. En halua, että keskittyminen vauvaan herpaantuu.

Kysyn teiltä siis, olenko vaativa, jos ehdotan miehelle vuoroviikoista luopumista vauvan synnyttyä?

Kiitos

Kommentit (185)

Vierailija
1/185 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli kyllä tosi paska provo.

Vierailija
2/185 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

-5/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/185 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut provo

Ap

Vierailija
4/185 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut provo

Ap

sitten kannattaa hankkiutua terapiaan

Vierailija
5/185 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmekymppinen nainen ja aloitus oli pala elämästäni.

Ap

Vierailija
6/185 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy lasta. Heittopussi.

Vierailija
7/185 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisenä antaisin miehen hoitaa oman lapsensa asiat ja sitten isompi kämppä hakuun. Ja jos olette köyhiä, tyhmiä ja työttömiä niin sitten muutto halvempaan kuntaan. Vaikka Taivalkoskelle.

Vierailija
8/185 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lasta voi heittää sivuun ja pois pelistä, kun uusi lapsi on tulossa. Vanhempikin lapsi on vielä täysin lapsi.

Vierailija
9/185 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot noin paska äiti, niin käske muuta pois lapsesi kanssa ja jää yksin yh:na ulisemaan, ja jätä se mies lapsineen rauhaan. Siis ei ole todellista, että haluat ajaa miehen lapsen pois kotoaan?!?

Kuinka sekaisin joku voi olla? Haluatko, että sun seuraava ukko ajaa sun lapsen pois kotoa uuden vauvan myötä?

Vierailija
10/185 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna vauva adoptioon, jos et kykene häntä normaalissa lapsiperhearjessa hoitamaan. Isommalle lapselle ei ole syytä aiheuttaa hylkäyskokemusta vain siksi, että teit virheen miesvalinnassa, koska et kelvannut lapsettomalle.

Vierailija
11/185 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miehelle tunteistasi ja huomaat aika pian, että myös sinun lapsestasi tuli vuoroviikkolapsi. Mies ja esikoinen muuttavat pois.

Vierailija
12/185 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa muuta, kuin että kuulostat tämän aloituksen perusteella aivan kamalalta ihmiseltä.

Eikä miehesikään selvästikään ole mikään vuoden isi, kun antaa 10-vuotiaan pelata jatkuvasti eikä kasvata häntä. Onnea vaan, olet valinnut aikamoisen kultakimpaleen lapsesi isäksi.

Mutta en mä sua säälimään pysty, miehen lasta ja teidän tulevaa lasta käy sääliksi. :(

Vierailija
13/185 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei toista lasta voi laittaa sivuun kun uusi tulee. Joten jos omat voimavarat ei riitä niin älä tee lasta vielä..

Vierailija
14/185 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa isompi kämppä ja mies on vastuussa vanhemmasta lapsestaan.

Vierailija
15/185 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotte, että lasta ei voi laittaa sivuun. Mutta kyseisellä lapsella on kyllä omakin äiti, joka en ole minä. Ei mulla ole mitään velvollisuutta huolehtia hänestä ja tästä on sovittu mieheni kanssa

Kauhistelkaa, mutta näin se on

Ap

Vierailija
16/185 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ilmeisesti sensuroidaan kaikki, mammapalstalla ei siis voi sanoa suoraan, että jonkun käytös on niin törkeää, että oksettaa. Sääli miehen lasta ja sääli tulevaa - olet todella kamala ihminen.

Vierailija
17/185 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläsi on velvollisuus huolehtia lapsestaan.

Vierailija
18/185 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanotte, että lasta ei voi laittaa sivuun. Mutta kyseisellä lapsella on kyllä omakin äiti, joka en ole minä. Ei mulla ole mitään velvollisuutta huolehtia hänestä ja tästä on sovittu mieheni kanssa

Kauhistelkaa, mutta näin se on

Ap

Sitten, kun te eroatte, mies voi rakentaa pesän uuden naisensa kanssa ja unohtaa sun lapsesi. 

Vierailija
19/185 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ei toista lasta voi laittaa sivuun kun uusi tulee. Joten jos omat voimavarat ei riitä niin älä tee lasta vielä..

Tämä. Voitko vielä tehdä aborttia?

Vierailija
20/185 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kaduttaa, että kirjoitin tän viestin - provohan tää on.

19