Kellään ylimääräistä Aventin rintapumpun osaa??
Eli onko kellään ylimääräistä Aventin käsikäyttöisen rintapumpun osaa, sitä valkoista pientä pyöreätä joka laitetaan sinne pumpun alle..sellaista pehmeää kumia..? Olisin niin onnellinen jos jollain olisi ja myisi sen mulle, kun se on hukassa ja en voi käyttää koko pumppua :((
jos sinulla on, ilmottele mahdollisimman pian osotteeseen:
jandan@luukku.com tai 0445566760 Kiitos!!!
Kommentit (3)
kyseisen osan ilmaiseksi soittamalla sinne. Varaosapalvelu toimi aiemmin ainakin tosi tehokkaasti. Onko sinulla vielä se Aventin pumpun pakkaus, josta näkisit kyseisen numeron? Eiköhän se netistäkin löydy pikkuetsimisellä. :)
Tituliini
laita ihmeessä viesti aventille, saat osat heti postissa kotiin! mä sain kanssa kun hukaksin omat osani (en asu suomessa) mutta kun mun pumppu on jossain muuton seassa alimmaisena aavistan, niin luulen ihan tosi kanssa että kun käyt aventin sivuilal saat osan nopeimmiten!!!!!! lähettivät muistaakseni vähintään pari bniitä viheliäisen pieniä osia....
itse ostin viime vuonna kaupasta varaosia, kun se suppilo hajosi kokonaan. Eli lastentarvikeliikkeet, jotka myyvät rintapumppua, myyvät myös varaosia. Ei edes maksanut paljon.
Marjo