Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä 48 vuotiaalle naiselle lahjaksi?

Vierailija
30.09.2023 |

Ei halua vaatteita eikä tossuja. t. Mies

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffaan viet, käytte syömässä vaikka ulkona vielä.

Vierailija
42/59 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti ravintolaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teatteri/konsertti/ooppera/baletti. Liput vapaavalintaiseen kulttuuritapahtumaan ilahduttaa aina.

Vierailija
44/59 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leffaan viet, käytte syömässä vaikka ulkona vielä.

Alkaa olemaan vähän viileää syödä ulkona.

Vierailija
45/59 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti jos et muuta osaa. Jos olette pidempään olleet naimisissa, sinun pitäisi tuntea puolisosi maku, jos et, niin kysy häneltä.

Vierailija
46/59 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat sille kunnon kyydit jossain kivassa kylpylässä tai kotona, jos butjetti niin sanoo. Muista myös ostaa hyvälaatuista viiniä ja ehkä myös konvehteja.

Siinä on ainakin vinkkejä juhlatunnelmaan.

Lahjaksi voi ostaa vaikka uudet puhelimen kuoret.

Tai jonkun lahjapakkuksen esim. Body shopissa myydään lahjapakkuksia, jotka sisältävät erillaisia shamppoita pienissä pulloissa.

Vierailija
47/59 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ilmeisesti ole kovin läheinen ihminen, kun ventovierailta kyselet vinkkejä. Itse olisin loukkaantunut kauneushoitolan tai kampaamon lahjakortista ja kaikki hierojien tai vastaavien lahjakortit olisivat jääneet käyttämättä. Sen sijaan olisin mielelläni lähtenyt vaikka vain viikonlopuksi Tallinnaan, jos kyseessä siis olisi elämänkumppanini. Kavereilta en edes halua lahjoja, inhoan turhaa kuluttamista.

Vierailija
48/59 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Timanttikoru kelpaa varmasti ja niitä ei ole koskaan liikaa. Mallin pitää olla mahdollisimman yksinkertainen.

Ei kelpaisi minulle. Olisin todella pettynyt, jos puolisoni ei tuntisi minua sen vertaa, ettei tietäisi kuinka paljon vastustan turhaa kaivosteollisuutta ympäristösyistä.

Vierailija
49/59 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietenkin naisesta ja suhteen vakavuudesta. Minä toivoisin esim. hajuvettä, kirjan, Museokortin, risteilyn kivassa hytissä.

Vierailija
50/59 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirja toimii aina. 

Osta joku Finlandia-listalta - et voi mokata. Vaikka hän ei pitäisi, tai koskaan lukisi, niin jää fiilis, että pidit häntä älykkäänä. Ja itsekin muka osasit valita hyvän kirjan. Joku naisen kirjoittama feministinen näkökulma. 

Jos - ei halua pelleillä. Jos siis ei lue, niin sitten just joku hieronta tms. lahjakortti.

M48

Vierailija
51/59 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi koruja enkä alkoholia enkä hotellia, en kylpylää, kampaajaa enkä hoitoja. Voisin haluta teatteriliput tai vaikka elokuvaliput, autokuorman multaa, lahjakortin puutarhaliikkeseen.

Vierailija
52/59 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ilahtuisin vaikkapa hiljaisuuden retriitistä Valamoon.

Vierailija
53/59 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteistä tekemistä johonkin mitä molemmat tykkäätte tehdä.

Meillä on kokonaan siirrytty jo vuosia sitten aineettomiin lahjoihin.

Vierailija
54/59 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetekemäsi runo ja piirustus vaikka teistä.

Vierailija
55/59 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain mieheltäni 48v. syntymäpäivä-lahjaksi Carolina Herreran Bad girl- hajuvettä, vaikka toivoin Good girliä, no molemmat puolet löytyvät minusta, niin olin oikein tyytyväinen.

Vierailija
56/59 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitat runokirjan. Minä olisin kovasti otettu runokirjasta!

Vierailija
57/59 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla olisi mies toivoisin lahjaksi yhteistä yötä jossain sellaisessa lasi-iglussa tähtitaivaan alla.

N47

Vierailija
58/59 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elamyslahjat.fi- sivustolta löytyisi mulle. Esim. Laskuvarjohyppy tai kuumailmapallolento. Myös liput jonnekin ensi kesän festareille olisi mahtavat, sillä lailla, että hotellikin olisi varattu ajoissa valmiiksi.

Tykkään kyllä myös koruista, mutta valitsen ne mieluummin itse eikä tarvitse olla mitään Timanttiset-kallista hapatusta. Myös kirjat ja vaatteet ostan itse. Kasvohoidossa olen käynyt kerran ja totesin sen täysin turhaksi, kasvoja vain kirveli sen jälkeen.

Illallinen on toki aina ihana, jotain leffassa käyntiä en henk. koht. osaa mieltää syntymäpäivälahjaksi.

Vierailija
59/59 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito helminauha jalokivillä tai aito, uniikki koru.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi