Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kurssin paattajaisissa palkittiin opiskelija joka oli kurssikavereita kohtaan todella ilkea ja v-mainen. Opettajia nuoleskeli kieli ruskeanna.

Vierailija
27.12.2006 |

Takana muutaman kuukauden mittainen kurssi josta saimme tänään todistukset.

Kaksi palkittiin stipendillä ja toinen niistä meni oikeaan osoitteeseen.

Toinen palkinto meni enemmän kuin metsään. Nainen oli erittäin lipevä opettajille silloin kun opettaja oli poissa oli kärkäs arvioimaan toisia opiskelijoita ja jopa vaati tilitystä toisten poissaolojen syistä. Sanoin hänelle että ne asiat ovat kouluttajien ja opiskelijoiden välisiä asioita joista ei ole velvoitetta tehdä selkoa hänelle. Olemme aikuisia ja kukin vastaa itse tekemistään. Tämän jälkeen ko. henkilö ei edes tervehtinyt minua. Lisäksi kommentoi että minun pitäisi tehdä suoritteita jotka ei kuulunut tähän opiskelujaksoon koska sain osittaisia vapautuksia aiemmista suorituksistani johtuen.

Ryhmässä oli myös apua ja tukea tarvitsevia ja heitä katseli ivallisesti heittäen pisteliäitä kommentteja. Hän oli tunnollisesti läsnä se sanottakoon hänen edukseen. Sosiaalisilta taidoiltaan kehittymätön hän kuitenkin oli.

Meiltä muilta loksahti monttu totaalisesti auki kun hänen nimensä mainittiin ja hänet palkittiin. Huomionarvoista on se että me teemme arviot aina omaan kokemukseemme pohjaten ja jonkun toisen henkilön, tässä tapauksessa opettajan, kokemus on täysin poikkeava omaani verraten.

Onko muilla vastaavia kokemuksia?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu niin ikävälle että palkitaan henkilö joka on ilkeä ja lipevä, tämä vahvistaa edelleen käsitystäni ettei maailma ole oikeudenmukainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla